September 2020

Er ikke aktuelt å låne over evne, for vi må kunne betale barnehage, medisiner til oss selv, legebesøk osv. Så derfor har jeg satt den grensen, selv om det kan gjøre ting vanskelig. :)
Hvor i landet ønsker dere å bo?

Mannen styrer fortsatt på bader, klargjør til han skal fuge i morgen, kengubarnet er ute med venner, jeg ligger på sofaen å ser kamp.
Føler meg totalt unyttig for tiden, jaja det kommer nok bedre tider ;)

Sitter og tenker på ei jeg var en del med i studietiden min, senere ble hun en bekjent og nå er hun egentlig en jeg bare har på FaceBook.

Hun har alltid vært livredd bakterier og sykdom.
Vasket hendene hele tiden, hadde antibac i vesken og den gangen hun jobbet innen brukerstøtte fikk hun sjefen til å kjøpe inn antibac og tørket av skranken mellom hver bruker.
Hun er flink i det hun gjør, hun er dyktig, hun er utrolig snill og hyggelig, men på grunn av denne vasketrangen var det en del som så litt rart på henne.

Vet dere hva, nå det siste halve året har vi alle blitt som henne....

Sitter og tenker på ei jeg var en del med i studietiden min, senere ble hun en bekjent og nå er hun egentlig en jeg bare har på FaceBook.

Hun har alltid vært livredd bakterier og sykdom.
Vasket hendene hele tiden, hadde antibac i vesken og den gangen hun jobbet innen brukerstøtte fikk hun sjefen til å kjøpe inn antibac og tørket av skranken mellom hver bruker.
Hun er flink i det hun gjør, hun er dyktig, hun er utrolig snill og hyggelig, men på grunn av denne vasketrangen var det en del som så litt rart på henne.

Vet dere hva, nå det siste halve året har vi alle blitt som henne....
Helt sant

God morgen
Under 4 t søvn, blir nok en rolig dag. Mannen skal fortsette med badet og kengubarney skal på gudstjeneste .

God morgen. Jeg har sovet godt heldigvis. Ikke helt lenge nok, men et par timer lenger enn Kengu likevel.

Mannen er instruktør på fotballskole i dag også, så jeg og ungene er alene hjemme uten andre planer enn å rydde huset, men det skal vi til gangs. Og brette klær.

God morgen. Jeg har sovet godt heldigvis. Ikke helt lenge nok, men et par timer lenger enn Kengu likevel.

Mannen er instruktør på fotballskole i dag også, så jeg og ungene er alene hjemme uten andre planer enn å rydde huset, men det skal vi til gangs. Og brette klær.
Lykke til

Her tror jeg det blir tømming av skap i gangen , ta bort sommersko og jakker, inn med høst/vinter

Det hadde mine også. Særlig på beina, de så ikke ut egentlig.

Ikke min heller
Tror vel egentlig det er helt vanlig. Aldri noen i bhg eller helsestasjon som reagerte når de så dem sånn. Og bhg så dem jo stadig vekk i forbindelse med bleieskift. Men der var jo sikkert der halvparten av blåflekkene kom også.

Planer om potetball til middag.

Lettsaltet knoke i kjøleskapet best før 24.9 passer helt fint å koke 20 og spise rester 21 tenkte jeg.

Men når jeg åpnet den luktet den litt rart. Rått kjøtt lukter jo av og til rart rett fra vacuum og min luktesans er litt rar siden jeg er delvis tett i nesen. Så kan nå koke den og smake tenker jeg.

Men forteller det til mannen når han kommer hjem, som løfter på lokket og bekrefter at det lukter ikke helt som det skal.

Derved ble det gilde go og mager karbonader til middag i dag. Ikke helt det jeg hadde tenkt denne høst-søndagen. Men det er mat.

Tror vel egentlig det er helt vanlig. Aldri noen i bhg eller helsestasjon som reagerte når de så dem sånn. Og bhg så dem jo stadig vekk i forbindelse med bleieskift. Men der var jo sikkert der halvparten av blåflekkene kom også.
Ingen som reagerte her heller, hverken barnelege eller fastlege og vi var der ofte.. hadde kul i panna omtrent alltid

Jeg har begynt prosjekt rydde og bli kvitt det vi ikke bruker, men synes det er vanskelig. Brettspill feks, brukes ikke mye lenger men brukes litt innimellom.

Back
Topp