Hvor i landet ønsker dere å bo?Er ikke aktuelt å låne over evne, for vi må kunne betale barnehage, medisiner til oss selv, legebesøk osv. Så derfor har jeg satt den grensen, selv om det kan gjøre ting vanskelig.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor i landet ønsker dere å bo?Er ikke aktuelt å låne over evne, for vi må kunne betale barnehage, medisiner til oss selv, legebesøk osv. Så derfor har jeg satt den grensen, selv om det kan gjøre ting vanskelig.![]()
I nærheten av Oslo, slik at vi kan ta buss/tog/bane eller noe sånt inn til sentrum og besøke familien lettere.Hvor i landet ønsker dere å bo?
Helt santSitter og tenker på ei jeg var en del med i studietiden min, senere ble hun en bekjent og nå er hun egentlig en jeg bare har på FaceBook.
Hun har alltid vært livredd bakterier og sykdom.
Vasket hendene hele tiden, hadde antibac i vesken og den gangen hun jobbet innen brukerstøtte fikk hun sjefen til å kjøpe inn antibac og tørket av skranken mellom hver bruker.
Hun er flink i det hun gjør, hun er dyktig, hun er utrolig snill og hyggelig, men på grunn av denne vasketrangen var det en del som så litt rart på henne.
Vet dere hva, nå det siste halve året har vi alle blitt som henne....
Lykke tilGod morgen. Jeg har sovet godt heldigvis. Ikke helt lenge nok, men et par timer lenger enn Kengu likevel.
Mannen er instruktør på fotballskole i dag også, så jeg og ungene er alene hjemme uten andre planer enn å rydde huset, men det skal vi til gangs. Og brette klær.
Det er helt vanlig , det de ser etter Evt er Jo merker på Rare steder, en kul i panna er ikke detFantastisk, frøkna tryna og slo panna si. Nå har hu kul, og vi har hjemmebesøk på torsdag...![]()
Bare så typisk liksom..Det er helt vanlig , det de ser etter Evt er Jo merker på Rare steder, en kul i panna er ikke det
Vanskelig å unngå også , min hadde konstant blåmerker fra han begynte å gå til langt oppi bhgalderBare så typisk liksom..
Ikke min hellerDet hadde mine også. Særlig på beina, de så ikke ut egentlig.
Tror vel egentlig det er helt vanlig. Aldri noen i bhg eller helsestasjon som reagerte når de så dem sånn. Og bhg så dem jo stadig vekk i forbindelse med bleieskift. Men der var jo sikkert der halvparten av blåflekkene kom også.Ikke min heller
Samme her, særlig minsten. Følte at jeg faktisk måtte bemerke det i bhg, så de ikke tenkte noe annetDet hadde mine også. Særlig på beina, de så ikke ut egentlig.

Ingen som reagerte her heller, hverken barnelege eller fastlege og vi var der ofte.. hadde kul i panna omtrent alltidTror vel egentlig det er helt vanlig. Aldri noen i bhg eller helsestasjon som reagerte når de så dem sånn. Og bhg så dem jo stadig vekk i forbindelse med bleieskift. Men der var jo sikkert der halvparten av blåflekkene kom også.