Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God dag ja, hvordan står det til?God dag
Mye bedre , deilig!God dag ja, hvordan står det til?
Så bra.Mye bedre , deilig!
Hva har du valgt?Fargevalg på maling er ganske utfordrende...tror jeg har funnet det jeg vil ha, så bytter jeg og nå er jeg sikker. Men nei, vipper tilbake til første forslag.
Men nå er farge til frøknas rom, minstens rom og hovedsoverom valgt. Spent på å se hvordan det blir![]()
Usj.Jeg har innsett at jeg må bestille meg en test, men bankid krøller så jeg får ikke logge inn akkurat nå. Da pingler jeg ut og avventer.
Det funka på neste forsøk. Så da har jeg time til test i morgen formiddag. Og derved skal jeg holde meg hjemme. Så mannen må hente i bhg og låse opp og lage til for korpset. Og handle.Usj.
Frøkna fikk velge av de prøvene jeg hadde plukket ut, så hun valgte "fjær". Minsten får "linblå" og blir soft teal på hovedsoveromHva har du valgt?
)Vel den er nok negativ! Men godt å ta forhåndsreglerDet funka på neste forsøk. Så da har jeg time til test i morgen formiddag. Og derved skal jeg holde meg hjemme. Så mannen må hente i bhg og låse opp og lage til for korpset. Og handle.
Den er nok negativ ja. Men må bare vente.Vel den er nok negativ! Men godt å ta forhåndsregler
Greit å kunne bestille på nett daJeg har innsett at jeg må bestille meg en test, men bankid krøller så jeg får ikke logge inn akkurat nå. Da pingler jeg ut og avventer.
Ja. De åpnet for det for en uke siden, så slipper man sitte en time i telefonkø, det er litt greit. Så slipper de sitte og snakke med alle og kan fakrisk ta telefonen fra se som skal noe annet.Greit å kunne bestille på nett da
Det er jo helt supert!Ja. De åpnet for det for en uke siden, så slipper man sitte en time i telefonkø, det er litt greit. Så slipper de sitte og snakke med alle og kan fakrisk ta telefonen fra se som skal noe annet.

Jepp. Det er det.Det er jo helt supert!![]()