September 2020

God morgen

Fortsatt er jeg ikke ille sjuk, men slett ikke frisk. Hostekuler har jeg i dag også, og litt tett nese. Samt en "feber-følelse", men målte meg til 37,5 så ikke fått feber enda i alle fall. I får se. Test om tre timer. Først få ungene på skolen, spise frokost og jobbe litt. Minstemor er dradd med faren allerede, frokost i en matboks, for jeg får jo ikke lov å levere i bhg heller siden jeg er i karantene.
God bedring

Takk

Rimelig lei av å være sånn småsjuk. Hadde jeg vært skikkelig sjuk hadde det vært kjipt. Nå er jeg bare irriterende småsjuk. Så jeg er jo egentlig i brukbar form, sliten og ikke helt frisk, men tross alt ikke sånn som du var eller noe.
. Så jeg skal egentlig ikke klage, helsa er jo ikke så ille, men det at det er 2020 gjør sånn småsjuk så begrensende. Jeg kan ikke levere i bhg, kjøre til håndball (jo, kan slippe av min egen datter tror jeg, men naboen pleier sitte på) ikke handle, låse opp og lage til for korpset. Gå på jobb.

Og den der dytt - konkurransen. Jeg fikk ikke dra på svømming i går og ta inn masse av skrittene jeg er på etterskudd. Endte med å registrere sykefravær, for jeg bevegde meg ca 3000 skritt. Andpusten av å hoste, så funket det ikke å stille seg opp og gå 7000 skritt inne. Det hadde jeg ikke pust til, rett og slett. Vi får se i dag, jeg synes jeg hoster mindre. Under 1000 så langt så det må bli en lang inne-marsj. Dersom jeg har overskudd, jeg må liksom ha litt pust for å gå sånn inne også.

Jaja, da var testen tatt. Ikke behagelig, men helt overkommelig. tross alt.

Det som er kjedelig er de praktiske konsekvensene av at jeg må sitte i karantene. Vanlige år, i 2019 som sånn forkjøla som dette, så fungerte jeg jo tross alt som normalt i forhold til henting og levering og frakting av barn etc.

Merker at jeg er helt tom idag. Tankene svirrer hele tiden... Kommer pappa til å dø nå? Hvor lenge kommer han evnt til å leve? Lever han til jul? Kunne man fått tankene til å skru seg av litt?!

Tror jeg får ta meg en prat med sjefen idag og forklare litt. I tilfelle jeg må skjerme meg litt,slurver litt og er ukonsentrert.

Jaja, da var testen tatt. Ikke behagelig, men helt overkommelig. tross alt.

Det som er kjedelig er de praktiske konsekvensene av at jeg må sitte i karantene. Vanlige år, i 2019 som sånn forkjøla som dette, så fungerte jeg jo tross alt som normalt i forhold til henting og levering og frakting av barn etc.
Greit å være ferdig med den

Merker at jeg er helt tom idag. Tankene svirrer hele tiden... Kommer pappa til å dø nå? Hvor lenge kommer han evnt til å leve? Lever han til jul? Kunne man fått tankene til å skru seg av litt?!

Tror jeg får ta meg en prat med sjefen idag og forklare litt. I tilfelle jeg må skjerme meg litt,slurver litt og er ukonsentrert.
Uff den ventingen der er så innmari vanskelig , det tror jeg er noe av det verste med kreft, å vente på svar. Følte det gikk en evighet før vi fikk svsr

Veldig trist. Hadde han kreft fra før av, eller har det blitt oppdaget nå med spredningen?

Veldig trist. Hadde han kreft fra før av, eller har det blitt oppdaget nå med spredningen?
Han ble erklært kreftfri for 2 (?) år siden, dro til tyskland for strålebehandling (prostatakreft og med gode prognoser for å bli frisk).

Kjenner at dette kan gi meg en god knekk...

Han ble erklært kreftfri for 2 (?) år siden, dro til tyskland for strålebehandling (prostatakreft og med gode prognoser for å bli frisk).

Er vel dessverre ikke uvanlig med tilbakefall

Som det blåser ute ...
Mer vondt i brystet igjen i dag, så rolig dag uten gåtur:(
Har vært med mannen på langtur for å hente lykt til bilen , nå er vi snart hjemme igjen etter 2,5 i bil. Rakk en tur innom xxl også så jeg fikk kjøpt vintersko

Klem. Det er grusomt det der.

Som det blåser ute ...
Mer vondt i brystet igjen i dag, så rolig dag uten gåtur:(
Har vært med mannen på langtur for å hente lykt til bilen , nå er vi snart hjemme igjen etter 2,5 i bil. Rakk en tur innom xxl også så jeg fikk kjøpt vintersko

Åhh. Skulle ønske du snart ble frisk, du er jo mye sykere enn meg.

Så kjipt.

Småvondt i halsen. Ikke uvanlig på denne tiden av året, men får meg jo til å lure.
Og i motsetning til meg bor du i Bergen.

Jeg er jo 99,9999999999% sikker på at denne testen jeg tok i dag er negativ, selv om jeg hoster kraftig og er tung i pusten.

Basert på at det ikke er påvist smitte i regionen på denne siden av sommerferien. Så hvor skulle jeg fått det fra.

Er vel dessverre ikke uvanlig med tilbakefall
Nei, det er jo ikke uvanlig. Men er ikke prostatakreft nå. De vet bare ikke enda hvor hovedsvulsten ligger.
Det som er dritt er at han egentlig ble henvist til utredning høsten 2019 pga smerter i hofte, rygg. Det har skjedd en glipp hos sykehuset som gjorde at han ble glemt. Fastlege har purret gang på gang, og ble satt opp til utredning i mars. Så kom korona og da fikk han ikke komme inn:(

Back
Topp