September 2020

Fargevalg på maling er ganske utfordrende...tror jeg har funnet det jeg vil ha, så bytter jeg og nå er jeg sikker. Men nei, vipper tilbake til første forslag.

Men nå er farge til frøknas rom, minstens rom og hovedsoverom valgt. Spent på å se hvordan det blir:D

Fargevalg på maling er ganske utfordrende...tror jeg har funnet det jeg vil ha, så bytter jeg og nå er jeg sikker. Men nei, vipper tilbake til første forslag.

Men nå er farge til frøknas rom, minstens rom og hovedsoverom valgt. Spent på å se hvordan det blir:D
Hva har du valgt?

Jeg har innsett at jeg må bestille meg en test, men bankid krøller så jeg får ikke logge inn akkurat nå. Da pingler jeg ut og avventer.

Det funka på neste forsøk. Så da har jeg time til test i morgen formiddag. Og derved skal jeg holde meg hjemme. Så mannen må hente i bhg og låse opp og lage til for korpset. Og handle.

Kengubarnet var så vist innom døra før ham forsvant igjen.. skulle visst på badeland med kompis

Greit å kunne bestille på nett da
Ja. De åpnet for det for en uke siden, så slipper man sitte en time i telefonkø, det er litt greit. Så slipper de sitte og snakke med alle og kan fakrisk ta telefonen fra se som skal noe annet.

Ja. De åpnet for det for en uke siden, så slipper man sitte en time i telefonkø, det er litt greit. Så slipper de sitte og snakke med alle og kan fakrisk ta telefonen fra se som skal noe annet.
Det er jo helt supert! :)

Fikk nettopp tlf fra pappa at han hadde fått resultat av ct han var på pga mye vondt i hofter osv. De hadde funnet en svulst på nyrene (den er ikke hovedsvulst, det er spredning). De kunne ikke si så mye mer enda, men de trodde muligens det var ondartet :smiley-angry017:smiley-angry017

Back
Topp