September 2020

Fikk nettopp tlf fra pappa at han hadde fått resultat av ct han var på pga mye vondt i hofter osv. De hadde funnet en svulst på nyrene (den er ikke hovedsvulst, det er spredning). De kunne ikke si så mye mer enda, men de trodde muligens det var ondartet :smiley-angry017:smiley-angry017
Huff da, kjipt.

Klem.

Ja. De åpnet for det for en uke siden, så slipper man sitte en time i telefonkø, det er litt greit. Så slipper de sitte og snakke med alle og kan fakrisk ta telefonen fra se som skal noe annet.
Burde vært sånn overalt

Fikk nettopp tlf fra pappa at han hadde fått resultat av ct han var på pga mye vondt i hofter osv. De hadde funnet en svulst på nyrene (den er ikke hovedsvulst, det er spredning). De kunne ikke si så mye mer enda, men de trodde muligens det var ondartet :smiley-angry017:smiley-angry017
Huff da

Burde vært sånn overalt
Ja. Det virker veldig greit.

Man må ta avgjørelsen selv da om man skal testes og hvem i familien, men det er link til fhi sin sånn der kryss av og få vite om du bør testes opplegg.

Ja. Det virker veldig greit.

Man må ta avgjørelsen selv da om man skal testes og hvem i familien, men det er link til fhi sin sånn der kryss av og få vite om du bør testes opplegg.
Jojo men bare å slippe å sitte i kø hadde vært fint

Jojo men bare å slippe å sitte i kø hadde vært fint
Jepp. Det er helt knall. Har sittet i lang kø for å få test av ungene før. Godt å slippe det

100 dager igjen til julaften i dag :)

God morgen

Fortsatt er jeg ikke ille sjuk, men slett ikke frisk. Hostekuler har jeg i dag også, og litt tett nese. Samt en "feber-følelse", men målte meg til 37,5 så ikke fått feber enda i alle fall. I får se. Test om tre timer. Først få ungene på skolen, spise frokost og jobbe litt. Minstemor er dradd med faren allerede, frokost i en matboks, for jeg får jo ikke lov å levere i bhg heller siden jeg er i karantene.

Back
Topp