Ja. Det er jo det da.Er jo ekstremt mange som testes , vil tro det har mye med saken å gjøre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Det er jo det da.Er jo ekstremt mange som testes , vil tro det har mye med saken å gjøre
KjiptMå ha nytt kjøleskap![]()
Hva skjer der?Blir fascinert av dagens Ullared,
Du er ikke den enesteTrøtt altså!
Tror jeg på. I det minste hadde frøkna en mild måte å vekke meg på idag. Hu begynte å bable til seg selv og leke.Du er ikke den eneste
Klokken ringte kl 06:30, skulle egentlig ha ringt kl 06:00.Tror jeg på. I det minste hadde frøkna en mild måte å vekke meg på idag. Hu begynte å bable til seg selv og leke.
Vekker ikke mannen, men det vekker meg.
Flinke jenta mi.
Huff. Jeg tror ikke jeg har sovet noe særlig jeg heller, men vi må i det minste ikke få frøkna avgårde noe sted.Klokken ringte kl 06:30, skulle egentlig ha ringt kl 06:00.
Mannen vred på seg og mumlet "jeg har fleksitid, du skal være hjemme med U, sett klokken på 7, da rekker vi å få L og l på skolen tidsnok" - etterfulgt av snork...
Var totalt utslitt i går kveld, men fikk ikke til å sovne av så ble alt for sent før jeg sovnet. Glad jeg skal være hjemme i dag.
Har også utslitt-hodepine
Lille U drev og kartet opp i går.Huff. Jeg tror ikke jeg har sovet noe særlig jeg heller, men vi må i det minste ikke få frøkna avgårde noe sted.
God bedring![]()
Nærmer seg tretialavslutning eller noe?Sent igang her også.
Jeg slo av vekking seks så den første var 7, litt av samme grunn. Jeg er hjemme i karantene, mannen har fleksitid (og sitter for øyeblikket på hjemmekontor noen meter unna meg) og skoleungene får vi klare uten å stå opp 6.
Det ble litt stress fordi i tillegg til å våkne sent så var jeg treig
Trøtt og sliten. Sent i seng og ikke helt i form.
Men de kom seg ut døra og mannen fikk levert minstemor.
Så da er det bare å komme seg gjennom arbeidsdagen. Snart tatt mva oppgjøret (som er bare kompensasjon, ikke utgående mva, så det er enklere enn vanlig) og så igang med avskrivninger og avstemming. Sånn går nok dagen.
Nærmer seg tretialavslutning eller noe?
Da blir du ikke arbeidsledig med det første.Det er månedlig rapportering på denne kunden her, så det er rapport pr august. Den skal ut på mandag. (og så pr september 15. Virkedag i oktober, osv) På en annen kunde har jeg tertial-rapport neste mandag.
Da blir du ikke arbeidsledig med det første.
Jobber tett opp mot regnskap så har sett de har fryktelig mye å gjøre til tider
Vi ser på fly! På Disney +.Lille U drev og kartet opp i går.
Litt slapp, men ellers god form.
Vi utforsker Disney+![]()