September 2020

Har ikke før kl 13, så får se hva hun sier. Men hun har fri i morgen så spørs om de rekker time i dag uansett.
Grunnen til at jeg faktisk spurte om time i dag er jo fordi hun har fri i morgen.
Skjønner

Åh, er så spent! De tok bilder i bhg idag og det er første år som frøkna kunne ta portrett/søskenbilde. Så vi bestilte gruppebilde og søskenbilde da vi ofte får kjempefine av de to hver for seg, men aldri sammen. Håper det blir bra :D

Åhh, alltid fått svar dagen etter når testen er tatt tidlig på dag, klokka er fem og fortsatt

Du har ingen prøvesvar.

Jeg er sliten. Anpusten. Hodepine. Formen begynner greit og jeg jobbet greit frem til ca 14 i dag som i går. Deretter sank konsentrasjonen og jeg ligger nå på sofaen og orker ikke jobbe mer eller egentlig annet enn å ligge her. Tok paracet for halvannen time siden sin burde virket på hodet nå, men kjenner det ikke er helt bra. Sliten

Søren meg kjedelig å være forkjøla

Åhh, alltid fått svar dagen etter når testen er tatt tidlig på dag, klokka er fem og fortsatt

Du har ingen prøvesvar.

Jeg er sliten. Anpusten. Hodepine. Formen begynner greit og jeg jobbet greit frem til ca 14 i dag som i går. Deretter sank konsentrasjonen og jeg ligger nå på sofaen og orker ikke jobbe mer eller egentlig annet enn å ligge her. Tok paracet for halvannen time siden sin burde virket på hodet nå, men kjenner det ikke er helt bra. Sliten

De kam vel fortsatt komme?
God bedring

Du har ingen prøvesvar.

God bedring

Det kom endelig, negativ som forventet.

Men like dønn tett og forkjøla og trøtt da

Greit å få svar hvertfall
Ja, det er der jo. Men blir nok hjemmekontor i morgen også.

Jeg har vel hatt hjemmekontor i to uker av september så langt.

Back
Topp