SkjønnerHar ikke før kl 13, så får se hva hun sier. Men hun har fri i morgen så spørs om de rekker time i dag uansett.
Grunnen til at jeg faktisk spurte om time i dag er jo fordi hun har fri i morgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SkjønnerHar ikke før kl 13, så får se hva hun sier. Men hun har fri i morgen så spørs om de rekker time i dag uansett.
Grunnen til at jeg faktisk spurte om time i dag er jo fordi hun har fri i morgen.
Får se hva hun sier, men jeg er jo litt ekstra på også av en grunn, så jeg kommer ikke til å gå mye lenger før jeg krever røntgen om det ikke blir bedreSkjønner
De kam vel fortsatt komme?Åhh, alltid fått svar dagen etter når testen er tatt tidlig på dag, klokka er fem og fortsatt
Du har ingen prøvesvar.
Jeg er sliten. Anpusten. Hodepine. Formen begynner greit og jeg jobbet greit frem til ca 14 i dag som i går. Deretter sank konsentrasjonen og jeg ligger nå på sofaen og orker ikke jobbe mer eller egentlig annet enn å ligge her. Tok paracet for halvannen time siden sin burde virket på hodet nå, men kjenner det ikke er helt bra. Sliten
Søren meg kjedelig å være forkjøla
Kan vel fortsatt det. Jeg vet ikke hvor lenge utover kvelden de jobber. Jeg sjekker jevnlig.De kam vel fortsatt komme?
God bedring
Vi fikk svar etter kl 18 hvertfallKan vel fortsatt det. Jeg vet ikke hvor lenge utover kvelden de jobber. Jeg sjekker jevnlig.
God bedringÅhh, alltid fått svar dagen etter når testen er tatt tidlig på dag, klokka er fem og fortsatt
Du har ingen prøvesvar.
Jeg er sliten. Anpusten. Hodepine. Formen begynner greit og jeg jobbet greit frem til ca 14 i dag som i går. Deretter sank konsentrasjonen og jeg ligger nå på sofaen og orker ikke jobbe mer eller egentlig annet enn å ligge her. Tok paracet for halvannen time siden sin burde virket på hodet nå, men kjenner det ikke er helt bra. Sliten
Søren meg kjedelig å være forkjøla
Greit å få svar hvertfallDet kom endelig, negativ som forventet.
Men like dønn tett og forkjøla og trøtt da
Ja, det er der jo. Men blir nok hjemmekontor i morgen også.Greit å få svar hvertfall
KjiptJa, det er der jo. Men blir nok hjemmekontor i morgen også.
Jeg har vel hatt hjemmekontor i to uker av september så langt.
Ja. Jeg er jo heldig som kan jobbe hjemmefra daKjipt
Krysser fingreneDa er det ct på pappa på søndag.
Det skjønner jegJa. Jeg er jo heldig som kan jobbe hjemmefra da
Men det er kjedelig.
Det skjønner jeg
Men hvordan fikk det med deg og legen og det hele?Kjipt
Mhm jeg vet det så altfor godt.Ja, altså, jobben går greit. Men det å være syk. Det er kjedelig
Det er du, selv vurderer jeg å mure meg inne til etter jul ..Ja. Jeg er jo heldig som kan jobbe hjemmefra da
Men det er kjedelig.