September 2020

Jeg må, har egentlig ikke så mye valg.
Fikk ødelagt bekkenet totalt når jeg gikk med Lille U (som forøvrig ikke er så liten lenger) som forsterket de plagene jeg hadde i ryggen fra tidligere. Trener jeg ikke, får jeg veldig mye vondt.
Samtidig, jeg har gått veldig mye ned i vekt, 35 kg +, når man har gjort det motarbeider kroppen din deg og det skal ingenting til for å legge på seg igjen. Det er en grunn til at så mange går opp igjen, men kan aldri leve på et normalt kaloriinntak. Dersom man er veldig fysisk aktiv blir det lettere siden da kan man spise mer. Jeg bør selv med det aktivitetsnivået mitt helst ikke få i meg mer enn 1.200 kalorier om dagen
Forstår. 1200 er ikke mye. Aner ikke hva jeg ligger på i grunn. Mye, men jeg skal jo heller opp i vekt enn ned så

Da går man rundt med en frøken i bæresele, hu vil ikke leke på gulvet, ikke sitte på fanget, hu vil bare bli bært og gå. Så da gjør man det. Synd jeg ikke har klokke med skritteller lenger, for tror det blir en del skritt etterhvert.

Ja, det kan det fort bli. Jeg tror nesten det ble sti den ruta jeg gikk med eldstemann i bæresjal dag etter dag etter dag. Da var han mindre da, kolikkunge

Det gikk heldigvis over.

Ja, det kan det fort bli. Jeg tror nesten det ble sti den ruta jeg gikk med eldstemann i bæresjal dag etter dag etter dag. Da var han mindre da, kolikkunge

Det gikk heldigvis over.
Hu er veldig klengete for tiden. Mulig utviklingstrinn? Vel, hvis det er det hu trenger så er det det hu trenger. Hu sovna hu. Må snart vekkes for lunch.

Herlig.

Her ligger tåka langt ned i fjellet og det regner jevnt. Mistenker at jeg ikke orker gå ned til biblioteket med de bøkene. Tar bilen. Da blir det å gå hjemme, inne, i kveld men det gjør jeg heller. (skal levere tre bøker på biblioteket mens mellomste er på håndball)

Herlig.

Her ligger tåka langt ned i fjellet og det regner jevnt. Mistenker at jeg ikke orker gå ned til biblioteket med de bøkene. Tar bilen. Da blir det å gå hjemme, inne, i kveld men det gjør jeg heller. (skal levere tre bøker på biblioteket mens mellomste er på håndball)
Ja er deilig ute nå for tiden.

Ja er deilig ute nå for tiden.
Mannen kjørte på håndball og leverer på biblioteket.

For jeg har.... Søren pokkers inni h.... Atter en gang vondt i halsen! Jeg som skal i svømmehallen i morgen før jobb for å ta innpå et jafs på dytt. Vurderer om jeg må ha hjemmekontor og om utviklingen fortsetter, heller enn å snu. Bestille en test. Jeg er drittlei av å bli småforkjøla før jeg blir frisk igjen, og ikke få gå noe sted og få planene mine torpedert.

Og sånn er trolig egentlig høsten til vanlig også. Bare at da går jeg jo på jobb, har en pakke vekk i morgen og en pakke repsils i skuffen, drikker en kopp kakao (tomt på kontor-kjøkkenet i dag) og det går over etter noen dager.

Men 2020 er annerledes.

Jeg nevnte for en kollega at jeg kanskje blir på hjemmekontor. Ja, hun hadde hørt hosten min. Jeg husker ikke å ha hostet på jobb engang, men åpenbart.

Pøkk.

Og sånn er trolig egentlig høsten til vanlig også. Bare at da går jeg jo på jobb, har en pakke vekk i morgen og en pakke repsils i skuffen, drikker en kopp kakao (tomt på kontor-kjøkkenet i dag) og det går over etter noen dager.

Men 2020 er annerledes.

Jeg nevnte for en kollega at jeg kanskje blir på hjemmekontor. Ja, hun hadde hørt hosten min. Jeg husker ikke å ha hostet på jobb engang, men åpenbart.

Pøkk.
Masse god bedring

Masse god bedring
Det irriterende er at jeg er ikke syk engang, bare ikke 100% frisk og normalt hadde det bare vært knapt irriterende. Men får jeg ikke gå på svømming i morgen ryker mye av planen min og jeg er småsur, mildt sagt. Og lite motivert til å gå.

Dette er kjedelig

Jeg skulle på svømming.
Det skulle sikre meg et godt innhugg i skrittene jeg er på etterskudd.

Jeg er ikke syk. Jeg er bare ikke helt frisk. Jeg er litt sår øverst i halsen. Det er ingenting. Vanligvis ingenting å bry seg med.

Jeg har absolutt ingen grunn til å tro at jeg har korona. Det er ingen her som har det, så hvor skulle jeg fått der fra? Jeg er bare litt forkjøla.

Men jeg kan ikke forsvare, om det mot formodning skulle være, å svare smitte jegeren på hva jeg har gjort og hvor jeg har vært at "jo, jeg var på jobb da jeg ble oppmerksom på at jeg var litt småruskete i halsen, ikke noe big deal, men jeg sa til en kollega da jeg gikk hjem at jeg kommer til å ta hjemmekontor i morgen, Just in case, slik retningslinjene er. Ja, hun hadde hørt på hosten min, det var sikkert ikke dumt, svarte hun. Så jeg ble hjemme da, bortsett fra en tur i svømmehallen.... "

Det er for dumt.

Altså, jeg har ikke korona. Det tror jeg ikke. Men slik verden er i 2020 kan jeg ikke forsvare å dra i svømmehallen. Så jeg blir på hjemmekontor. Værmeldinga sier mye regn i dag. Jeg har gode sko og klær. Men jeg forsøker jo stengt tatt å forsøke å ikke bli sykere, så trolig blir det å holde seg inne i dag. Gå og gå og gå og gå forran tv eller noe sånn i kveld. Disney-kanalen er jo på plass i dag.

Blæ. Jeg hadde gledet meg til å svømme. Masse skritt og en god følelse.

Blæ.

Back
Topp