September 2020

Man får ikke 3-5.000 skritt av å sitte stille :)
Nei. Men man får det av mitt hverdagsliv, altså helt uten trening eller forsøk på å gå mer.

Opp og ned, hit og dit, jeg går åpenbart 1000 før jeg drar hjemmefra, og litt i bhg og over plassen og opp trappa på jobb.

Men å komme fra de 3-5000 og opp til 10 000, krever ganske mye innsats

Ser det snakkes om skritt, 7500 her i dag :p
Bra det

Jeg har et fokus på skritt pga dytt.no på jobb.

Musemor bare gruser meg, bare fordi.

Mens jeg har vondt i leggene etter all denne gåingen mm, så har hun 2-3 ganger så mange skritt, helt til vanlig.

Jeg skal bare komme meg i mål på denne konkurransen innen 13.10

Bra det

Mens jeg har vondt i leggene etter all denne gåingen mm, så har hun 2-3 ganger så mange skritt, helt til vanlig.

Du kan ikke sammenligne deg med meg.
Jeg begynte med dette med skritt i 2016, da var målet å komme over 10.000 skritt minst halvparten av dagene i året.
Etter det har det liksom bare ballet på seg.
Syns du er flink jeg som har over doblet de skrittene du har til vanlig.

Og takk og pris, der forsvant barnehage stresset.
Vi går over til vintertid på jobb fra og med i morgen, og nå kom det e-post om at barnehagen går over til normale åpningstider :)
Har hatt åpningstid kl 8-16 frem til nå

Bra det

Ja fått med meg det på jobb. :) i går var en veldig rolig dag her så da er 7500 helt Ok.

Du kan ikke sammenligne deg med meg.
Jeg begynte med dette med skritt i 2016, da var målet å komme over 10.000 skritt minst halvparten av dagene i året.
Etter det har det liksom bare ballet på seg.
Syns du er flink jeg som har over doblet de skrittene du har til vanlig.

Ja, den jobben du har gjort de siste 4-5 årene er imponerende.

Jeg er ikke inspirert til å gjøre det samme, jeg gjør det her litt på trass.

Og takk og pris, der forsvant barnehage stresset.
Vi går over til vintertid på jobb fra og med i morgen, og nå kom det e-post om at barnehagen går over til normale åpningstider :)
Har hatt åpningstid kl 8-16 frem til nå

Godt det da. Vår bhg har hatt mer eller mindre vanlig åpningstid lenge. De åpner litt senere på morgenen, men da snakker vi 7 i stedet for 6.30 og bare man sier fra dagen før så åpner de 6.30 om man trenger det, det var bare unødvendig å ha en sittende alene på jobb. Uten unger.

Og jeg minnes en tid med sommertid så lenge. 16.5 til 15.9. Det var tider det. Her har vi sommertid i juli. Jeg har stort sett ferie i juli

Nettop :) flink!
Jeg må, har egentlig ikke så mye valg.
Fikk ødelagt bekkenet totalt når jeg gikk med Lille U (som forøvrig ikke er så liten lenger) som forsterket de plagene jeg hadde i ryggen fra tidligere. Trener jeg ikke, får jeg veldig mye vondt.
Samtidig, jeg har gått veldig mye ned i vekt, 35 kg +, når man har gjort det motarbeider kroppen din deg og det skal ingenting til for å legge på seg igjen. Det er en grunn til at så mange går opp igjen, men kan aldri leve på et normalt kaloriinntak. Dersom man er veldig fysisk aktiv blir det lettere siden da kan man spise mer. Jeg bør selv med det aktivitetsnivået mitt helst ikke få i meg mer enn 1.200 kalorier om dagen

Back
Topp