September 2020

Vært innom kicks å bestilt meg diverse, har såpe i korn mnd fremover og mascara :)
Elsker den såpen deres og nå er jo prisen ekstremt fin:D

Meg og dytt

Jeg tok innpå 2000 av de skrittene jeg lå bak på tirsdag, men så falt jeg mer bakpå igjen i går, så jeg må virkelig ta meg sammen for å komme meg opp og frem

Marsjere på stuegulvet med aktive armer fungerer det, men det er kjedelig. Se på tv mens jeg går sånn? eller faktisk gå en tur ut? det som taler mot det er dårlig vær, ikke-vanntette goretexsko (tar inn vann gjenno sålen tror jeg, den er utslitt!) og en vagt sår hals som jeg helst ikke vil provosere til å måtte testes

Men jeg bør ha 5-7000 skritt i kveld. Eller ekvivalenten av det, jeg kan ta noe på hoppetau, som omregnes pr minutt, eller div andre aktiviteter som jeg ikke har helt utgangspunkt for. Jeg kan jo ikke akkurat påberope meg snørydding. svømming skal jeg prøve meg på neste uke, og da får jeg nok opp mot 10 000 bare på det, så kommer alt jeg går i tillegg den dagen, det blir jo bra.
Styrketrening, dans, rokkering har jeg ikke, muligheten er mange. Men, det enkleste er å gå. Eller, reelt, altså svømming gir mye bedre uttelling pr minutt og det KLARER jeg drive med en time, men altså, det er ikke sånn ar jeg hiver meg ute UTE likevel, så det er begrenset mulighet tross alt, så da er et enklest å bre gå.

Jeg klarte å komme over 10 000 uten å gå tur, ved å gå på stedet hvil gjennom hele brille sånn i tillegg til ekstra skritt der jeg klarer hele dagen.

Jeg klarte å komme over 10 000 uten å gå tur, ved å gå på stedet hvil gjennom hele brille sånn i tillegg til ekstra skritt der jeg klarer hele dagen.
Flink du er :)

Sta

Jeg er på 60. Plass av alle i firmaet. Sikkert rundt 70 - 75 på meldte. Definitivt bakerst på laget mitt, altså vår avdeling, men vi leder nå over alle de andre da, pga noen overaktive folk, inkl en som er bonde.(deltids regnskapsfører, deltids bonde)

Men det er ikke førstemann i mål dette her. Det er bare om å gjør å komme i mål!

Sta

Jeg er på 60. Plass av alle i firmaet. Sikkert rundt 70 - 75 på meldte. Definitivt bakerst på laget mitt, altså vår avdeling, men vi leder nå over alle de andre da, pga noen overaktive folk, inkl en som er bonde.(deltids regnskapsfører, deltids bonde)

Men det er ikke førstemann i mål dette her. Det er bare om å gjør å komme i mål!
Kanskje jeg skal begynne hos dere og komme på ditt lag, kom over 30.000 skritt i går :P

Vel, jeg skal gjøre en sta innsats i dag også, jeg skal over 10.000 i dag også. Det eneste som er planlagt er hjemmekontor og henting av leirskolegutt, med bil.

Men jeg kan hoppe hoppetau i lunsjen, stå og gå i løpet av dagen. Og trolig traske inne eller ute i kveld til jeg når målet.

Vel, jeg skal gjøre en sta innsats i dag også, jeg skal over 10.000 i dag også. Det eneste som er planlagt er hjemmekontor og henting av leirskolegutt, med bil.

Men jeg kan hoppe hoppetau i lunsjen, stå og gå i løpet av dagen. Og trolig traske inne eller ute i kveld til jeg når målet.
Dette klarer du helt fint :)
Er hjemme på grunn av planleggingsdag i barnehagen, skal være noe ute i løpet av dagen, men ikke helt sikker på hvordan jeg skal få alle skrittene mine i dag

Dette klarer du helt fint :)
Er hjemme på grunn av planleggingsdag i barnehagen, skal være noe ute i løpet av dagen, men ikke helt sikker på hvordan jeg skal få alle skrittene mine i dag
Jeg skal helst få alle timene mine også. Siden jeg ikke har unger hjemme ville det ellers vært lett.

Jeg skal helst få alle timene mine også. Siden jeg ikke har unger hjemme ville det ellers vært lett.
Jeg syns ikke det er så vanskelig når jeg er på kontoret eller har hjemmekontor.
Har et lite stykke å gå mellom kontoret og barnehagen så får noen skritte der de dagene jeg er på kontoret.
Vi har opptil 1,5 timer med trening i arbeidstiden i uken, bruker maks 15 minutter til å spise lunsj når jeg har hjemmekontor, utvider lunsjpausen med ca 15 minutter og går meg en tur. Det har også sjefen oppfordret oss til å gjøre siden stolene man sitter på hjemme er ikke like gode som de man har på kontoret så da bør man bevege på seg i løpet av dagen.

God morgen
Gutta er på jobb og skole , jeg ligger i senga fortsatt. Plan dor dagen: pakke inn flere gaver, lufte hunden, på posten å hente pakke og levere inn pakke, pp KID p levere inn lykter , så må jeg vaske litt..

I dag er det et halvt år siden vi fikk beskjed om nedstengningen av Norge, og hamstringen begynte.
Vet dere hva, jeg har enda ikke opplevd at butikkene har gått tom for do-papir :P

God morgen
Gutta er på jobb og skole , jeg ligger i senga fortsatt. Plan dor dagen: pakke inn flere gaver, lufte hunden, på posten å hente pakke og levere inn pakke, pp KID p levere inn lykter , så må jeg vaske litt..
Så godt å lese at KB er tilbake på skolen, det betyr at han er i mye bedre form :)

Jeg syns ikke det er så vanskelig når jeg er på kontoret eller har hjemmekontor.
Har et lite stykke å gå mellom kontoret og barnehagen så får noen skritte der de dagene jeg er på kontoret.
Vi har opptil 1,5 timer med trening i arbeidstiden i uken, bruker maks 15 minutter til å spise lunsj når jeg har hjemmekontor, utvider lunsjpausen med ca 15 minutter og går meg en tur. Det har også sjefen oppfordret oss til å gjøre siden stolene man sitter på hjemme er ikke like gode som de man har på kontoret så da bør man bevege på seg i løpet av dagen.
Det var det deilige med hjemmekontor , tur midt på dagen.

Back
Topp