Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om 21 minutter fyller mannen 32!
Flink du erJeg klarte å komme over 10 000 uten å gå tur, ved å gå på stedet hvil gjennom hele brille sånn i tillegg til ekstra skritt der jeg klarer hele dagen.
StaFlink du er![]()
Kanskje jeg skal begynne hos dere og komme på ditt lag, kom over 30.000 skritt i gårSta
Jeg er på 60. Plass av alle i firmaet. Sikkert rundt 70 - 75 på meldte. Definitivt bakerst på laget mitt, altså vår avdeling, men vi leder nå over alle de andre da, pga noen overaktive folk, inkl en som er bonde.(deltids regnskapsfører, deltids bonde)
Men det er ikke førstemann i mål dette her. Det er bare om å gjør å komme i mål!
Hjertelig velkommen!Kanskje jeg skal begynne hos dere og komme på ditt lag, kom over 30.000 skritt i går![]()
Dette klarer du helt fintVel, jeg skal gjøre en sta innsats i dag også, jeg skal over 10.000 i dag også. Det eneste som er planlagt er hjemmekontor og henting av leirskolegutt, med bil.
Men jeg kan hoppe hoppetau i lunsjen, stå og gå i løpet av dagen. Og trolig traske inne eller ute i kveld til jeg når målet.
Jeg skal helst få alle timene mine også. Siden jeg ikke har unger hjemme ville det ellers vært lett.Dette klarer du helt fint
Er hjemme på grunn av planleggingsdag i barnehagen, skal være noe ute i løpet av dagen, men ikke helt sikker på hvordan jeg skal få alle skrittene mine i dag
Jeg syns ikke det er så vanskelig når jeg er på kontoret eller har hjemmekontor.Jeg skal helst få alle timene mine også. Siden jeg ikke har unger hjemme ville det ellers vært lett.
Så godt å lese at KB er tilbake på skolen, det betyr at han er i mye bedre formGod morgen
Gutta er på jobb og skole , jeg ligger i senga fortsatt. Plan dor dagen: pakke inn flere gaver, lufte hunden, på posten å hente pakke og levere inn pakke, pp KID p levere inn lykter , så må jeg vaske litt..
Han var nok bare dårlig grunnet null inntak av mat på skolen, spiste nemlig mye hjemme å var i fin form igjen etterpå , så da tok vi sjansen å sendte han.Så godt å lese at KB er tilbake på skolen, det betyr at han er i mye bedre form![]()
Det har jeg , men det var pp tilbudI dag er det et halvt år siden vi fikk beskjed om nedstengningen av Norge, og hamstringen begynte.
Vet dere hva, jeg har enda ikke opplevd at butikkene har gått tom for do-papir![]()
Det var det deilige med hjemmekontor , tur midt på dagen.Jeg syns ikke det er så vanskelig når jeg er på kontoret eller har hjemmekontor.
Har et lite stykke å gå mellom kontoret og barnehagen så får noen skritte der de dagene jeg er på kontoret.
Vi har opptil 1,5 timer med trening i arbeidstiden i uken, bruker maks 15 minutter til å spise lunsj når jeg har hjemmekontor, utvider lunsjpausen med ca 15 minutter og går meg en tur. Det har også sjefen oppfordret oss til å gjøre siden stolene man sitter på hjemme er ikke like gode som de man har på kontoret så da bør man bevege på seg i løpet av dagen.