Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det jeg sa, du klarer det.Turen min ble litt annerledes og litt lenger enn tenkt grunnet at jeg måtte innom butikken.
Men dette bilde kunne jeg ta av klokka når jeg kom hjem Vis vedlegget 334999
Så pent, rundt tall jeg nesten burde sitte stille til midtnatt![]()
Å der minte du meg på at jeg må lade applewatch, takkTuren min ble litt annerledes og litt lenger enn tenkt grunnet at jeg måtte innom butikken.
Men dette bilde kunne jeg ta av klokka når jeg kom hjem Vis vedlegget 334999
Så pent, rundt tall jeg nesten burde sitte stille til midtnatt![]()
Takk det sammeInnom og snuser litt... Håper alle har en fin kveld
Hun har sluttet og fått seg ny jobbTakk
Hvorfor er Tamara borte ?
Trenger hvert et eneste skritt så jeg har den på og lar den få de skrittene jeg har igjen på å gå og legge meg om litt.Var det jeg sa, du klarer det.
Flink du er
Bare legge den på bordet og la den sove der til i morgen
Kanskje jeg også skal prøve å få et rundt tall.Trenger hvert et eneste skritt så jeg har den på og lar den få de skrittene jeg har igjen på å gå og legge meg om litt.
Men i morgen skal etter planen mannen på trening når ungene er lagt så da blir det ikke tur på meg.
Hun har slutterTakk
Hvorfor er Tamara borte ?
Håper de kan detInfomøte gikk greit, jeg har sendt Mail til ett par cateringsteder så får vi se om de kan levere mat
Hva er det med rundt tall?Kanskje jeg også skal prøve å få et rundt tall.
Mangler 59 skritt på rundt tall.
Må ned på badet, dusje, pusse tenner og så inn på soverommet ved siden av.
Klarer jeg det på bare, og akkurat 59 skritt?
Ellers får jeg PAnikkHåper de kan det![]()
Panikk kjenner jeg godt til!Ellers får jeg PAnikk
Bare jeg som skulle vise mannen at jeg hadde gått nesten 12 000 skritt, også viste klokka 12 000 akkurat. Jeg gikk rundt 200 til i går kveld da.Hva er det med rundt tall?
Ellers får jeg PAnikk