September 2020

Håper det ordner seg.

Kjenner det er godt at det er en ting jeg ikke bekymrer meg for. Eller, jo litt, men på en annen måte. Mamma lager koldtbord, hun lagde der første til min konf og har laget siden til mange i familien.
Spørsmålet er om helsa holder. Jeg har ikke helt kapasitet til å gjøre det selv, kjenner jeg.

Men har nok med å først bekymre meg for lokale, jeg håper det er lov å samle mer enn 20 stk i 2023, og har ikke lyst å ha det hjemme, det blir for trangt og for kaotisk. Det gir meg panikk.
Vi skal også lage en del selv, men helt uaktuelt å lage alt selv. Det har vi ikke plass til å oppbevare heller.

Men god morgen! Tungt å stå opp i dag kjenner jeg. Rett og slett ikke lyst. Kroppen er sliten, og jeg hostet såpass i går ettermiddag at jeg trodde jeg skulle sitte hjemme i dag. Men søren meg så sluttet jeg å hoste etter turen og da drar jeg på jobb, så sitter den super stressa mannen hjemme for å ikke kaste bort tid på kjøring, vi har ikke egentlig to hjemmekontorplasser. Ikke egentlig en heller. Men det har nå blitt det nå for tiden.

Så jeg må stå opp, gå på badet, få i jentene frokost, mellomste er ute av karantene og skal på skolen, lillemor skal i barnehagen og jeg må komme meg på jobb. Og helst gå så mange skritt som mulig
Håper du ikke blir verre utover dagen

God morgen
Jeg takket nei til jobb i dag, glad for det . Nå er jeg tettt igjen i lungene, kan ikke huske jeg har slitt så mye med bronkitt før ..mDvs jeg har vel bare hatt det engang før men

Sendte Mail til kirkekontoret der kengubarnet ble døpt , de svarte hvertfall kjapt selv om det ser ut til å være vanskelig å skrive navnet hans riktig da:rolleyes: Jaja vi får hvertfall ny dåpsattest

Vi skal også lage en del selv, men helt uaktuelt å lage alt selv. Det har vi ikke plass til å oppbevare heller.

Mamma har heldigvis plass til å oppbevare, jeg satser på at den delen går i boks.

Håper du ikke blir verre utover dagen

Har da i alle fall kommet meg på jobb. Kjenner at jeg er sliten i kroppen og i hodet, og enda er det bre onsdag og lege til helg. Hoster ikke noe særlig, så jeg er på kontoret, og gtt formen så er nok det greit, for elelrs hadde jeg ikke jobbet mange timene er jeg re. Her er det nå liksom ikke noe reelt alternativ å krabbe opp i sofaen med et pledd, så da bare jobber jeg da (bortsett fra t ejg stikker innom her av og til.)

God morgen
Jeg takket nei til jobb i dag, glad for det . Nå er jeg tettt igjen i lungene, kan ikke huske jeg har slitt så mye med bronkitt før ..mDvs jeg har vel bare hatt det engang før men

Ohh, fortsatt ikke bedre? Hvor lenge skal du gå sånn før du skal kontakte lege igjen?

Jeg er også glad i tall altså, er ikke det :p
Ikke sett på skrittelleren på mobilen på en evighet, ikke orket å gå,

skritteller på mobilen har jeg deaktivert, for den får jo slett ikke med seg alt jeg går, suiden den gjerne ligger et eller annet sted... Men jeg fikk skritttellerklokke i julegave med mannen for amnge år siden. Den er gammel og enkel, den kan ikke ta pulsen, og slett ikke noen smartklokke som en kan betame med, lese meldinger på og whatnot. Men den er klokke. Og skrittteller. Som den omregner til kilometer, jeg har satt min skrittlengde i appen, men om den stemmer alltid er en annen sak, så km bryr ejg meg ikke med, vil jeg vite hvor LANGT jeg går bruker jeg endomondo, den går på gps.

Men 12000 er et pent tall
Mye penere enn 12 245 som jeg endte på, men for meg som var 26 000 skritt bak skjema når ejg startet i går er de 245 eksra mer verd enn det pene tallet. Men jeg tok bilde av klokka på det pene tallet da :)

Har da i alle fall kommet meg på jobb. Kjenner at jeg er sliten i kroppen og i hodet, og enda er det bre onsdag og lege til helg. Hoster ikke noe særlig, så jeg er på kontoret, og gtt formen så er nok det greit, for elelrs hadde jeg ikke jobbet mange timene er jeg re. Her er det nå liksom ikke noe reelt alternativ å krabbe opp i sofaen med et pledd, så da bare jobber jeg da (bortsett fra t ejg stikker innom her av og til.)
Håper det blir bedre snart

skritteller på mobilen har jeg deaktivert, for den får jo slett ikke med seg alt jeg går, suiden den gjerne ligger et eller annet sted... Men jeg fikk skritttellerklokke i julegave med mannen for amnge år siden. Den er gammel og enkel, den kan ikke ta pulsen, og slett ikke noen smartklokke som en kan betame med, lese meldinger på og whatnot. Men den er klokke. Og skrittteller. Som den omregner til kilometer, jeg har satt min skrittlengde i appen, men om den stemmer alltid er en annen sak, så km bryr ejg meg ikke med, vil jeg vite hvor LANGT jeg går bruker jeg endomondo, den går på gps.

Mye penere enn 12 245 som jeg endte på, men for meg som var 26 000 skritt bak skjema når ejg startet i går er de 245 eksra mer verd enn det pene tallet. Men jeg tok bilde av klokka på det pene tallet da :)
Klarte heller ikke rundt tall i går.
Kan ikke huske jeg noen gang har klart å havne på rundt tall på klokken.
Det nærmeste jeg har vært er 4. april, da var jeg på 20.006 skritt :P

Mamma har heldigvis plass til å oppbevare, jeg satser på at den delen går i boks.
Det er vel ett av minusene med å bo langt unna familie , men tror uansett ikke alt hadde blitt laget hjemme her , det er tidkrevende

:)

Jaja, jeg tok inn 2245 skritt på etterslepet mitt i går (dytt har altså et krav om gjennomsnitt på 10 000 pr dag for å komme i mål innen fristen. Jeg har et snitt på 7 000 og noe, så jeg har en del å ta igjen enda etter en dårlig start. Til tross for at jeg meldte syk tre dager forrigeujke, som altså da regnes som 10 000)

Men jeg har mye mer å ta inn, og jeg kan ikke gå sånn tur hver dag, bl.a rett og slett fordi det har jeg ikke tid til/noen må være hjemme med ungene. Men får prøve de dagene jeg kan, og få til noe i helga.

Dog står husarbeid på planen for helga, etter ei drøy uke sjuk for min del og hyperstressa/jobb til midtnatt for mannen (men på hjemmekontor, så han har pause for å spise og deltar i legging av unger etc) så står alt litt på hodet og da er alt så tungvindt og ekstraarbeide. Så et jafs må tas.

Jeg også bruker app, selv med applewatch, greit å logge et sted

Klarte heller ikke rundt tall i går.
Kan ikke huske jeg noen gang har klart å havne på rundt tall på klokken.
Det nærmeste jeg har vært er 4. april, da var jeg på 20.006 skritt :p

Det var absolutt helt tilfeldig at den var der. Og den viste 12 000 når jeg vite mannen. Og når jeg hadde tatt v sokkene og gått rundt bordet og satt meg nbed, forsatt. Mamma ga opp sånn skritteller, for hun mer "glir" enn å gå, og det ar mer det jeg også gjorde i går kveld, stiv og støl og vond (mamma labber, nesten uten å løfte beina til tider. Mye smerter)

Jeg også bruker app, selv med applewatch, greit å logge et sted

Klokka mi er kobla mot garmin sin app (siden det er en garmin klokke) og den logger alt tilbake til den dagen jeg fikk den.

Back
Topp