September 2020

Nope , trenger ikke diskutere dette i grunn, jeg har klokke som viser både km og tid ;)
Jo, men dersom du bare bruker klokken, og ikke har den koblet opp mot en treningsapp vil de aller fleste klokker bruke den forhåndsdefinerte skrittlengden til å beregne lengden, og ikke GPS. Dersom den er satt for høyt blir også lengden for lang.
De fleste klokker bruker først GPS'en når den blir koblet sammen med en treningsapp.
Det eneste unntaket jeg kan komme på når det gjelder det er klokken til Apple.

Snakket med mannen, Lille U vil bli sendt videre til øyenlege, og er mest sannsynlig nærsynt (kom egentlig ikke som en overraskelse), så får vi se hvor lang tid det tar.

Snakket med mannen, Lille U vil bli sendt videre til øyenlege, og er mest sannsynlig nærsynt (kom egentlig ikke som en overraskelse), så får vi se hvor lang tid det tar.
Nærsynt allerde. De fleste barn er langsynt, nærsynt blir de senere, har jeg fått beskjed om. Mannen gikk på vgs, jeg gikk på U skolen da det skjedde for oss

Nærsynt allerde. De fleste barn er langsynt, nærsynt blir de senere, har jeg fått beskjed om. Mannen gikk på vgs, jeg gikk på U skolen da det skjedde for oss
Mannen fikk briller tidlig på barneskolen, og han fikk det sent.
Frøkna er litt nærsynt, men trenger ikke briller enda, men muligens om et år eller 2.

Mannen fikk briller tidlig på barneskolen, og han fikk det sent.
Frøkna er litt nærsynt, men trenger ikke briller enda, men muligens om et år eller 2.
Jeg hadde også briller tidlig barneskole og skulle hatt før, men jeg var langsynt da. Det snudde brått i 13 års alderen

Mellomste mi er bittelitt langsynt, men vi får se med årene. Eldstemann er også langsynt enda.

Jeg hadde også briller tidlig barneskole og skulle hatt før, men jeg var langsynt da. Det snudde brått i 13 års alderen

Mellomste mi er bittelitt langsynt, men vi får se med årene. Eldstemann er også langsynt enda.
Jeg fikk brille for langsynt på ungdomsskolen og er det fremdeles

Jeg fikk brille for langsynt på ungdomsskolen og er det fremdeles
Kanskje du slipper progressive da?

Jeg har forstått det som at der kommer jeg trolig til å trenge fordi jeg er nærsynt men kommer til å bli "alderslangsynt" som vi alle blir i tillegg på en måte?

Jaja. Langsynt eller nærsynt. Langt beste enn trangsynt ;)

Jeg har to nærsynte foreldre, og en bror som er litt nærsynt samt samme samsynsfeil som jeg har.

Mannen har litt med forskjellig og noen som ser greit, i sin familie.

Kanskje du slipper progressive da?

Jeg har forstått det som at der kommer jeg trolig til å trenge fordi jeg er nærsynt men kommer til å bli "alderslangsynt" som vi alle blir i tillegg på en måte?

Jaja. Langsynt eller nærsynt. Langt beste enn trangsynt ;)
Det er fult mulig.
Trenger ikke briller hele tiden, men har blitt mer og mer avhengig av dem etter jeg ble 40.
Bruker fremdeles hovedsakelig briller dersom jeg sitter foran dataen eller lese

Back
Topp