Litt usikker om man kan det, si fra om du finner løsningenHvordan slår man av hjernen sin så man kan sove?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt usikker om man kan det, si fra om du finner løsningenHvordan slår man av hjernen sin så man kan sove?
Jo, men dersom du bare bruker klokken, og ikke har den koblet opp mot en treningsapp vil de aller fleste klokker bruke den forhåndsdefinerte skrittlengden til å beregne lengden, og ikke GPS. Dersom den er satt for høyt blir også lengden for lang.Nope , trenger ikke diskutere dette i grunn, jeg har klokke som viser både km og tid![]()
Lykke tilStoppet for en liten matbit, slappe litt av før timen hos helsesøster.
Så braBittelite hulk når vaksinen ble satt, så var det stille gitt
Ja. 77 cm lang og 9770 gramSå bra
Ja. 77 cm lang og 9770 gram![]()
Ja veldig. Begynner å bli stor jente hu herKjekt å se at de vokser.
Så braBittelite hulk når vaksinen ble satt, så var det stille gitt
Nærsynt allerde. De fleste barn er langsynt, nærsynt blir de senere, har jeg fått beskjed om. Mannen gikk på vgs, jeg gikk på U skolen da det skjedde for ossSnakket med mannen, Lille U vil bli sendt videre til øyenlege, og er mest sannsynlig nærsynt (kom egentlig ikke som en overraskelse), så får vi se hvor lang tid det tar.
Mannen fikk briller tidlig på barneskolen, og han fikk det sent.Nærsynt allerde. De fleste barn er langsynt, nærsynt blir de senere, har jeg fått beskjed om. Mannen gikk på vgs, jeg gikk på U skolen da det skjedde for oss
Jeg hadde også briller tidlig barneskole og skulle hatt før, men jeg var langsynt da. Det snudde brått i 13 års alderenMannen fikk briller tidlig på barneskolen, og han fikk det sent.
Frøkna er litt nærsynt, men trenger ikke briller enda, men muligens om et år eller 2.
Jeg fikk brille for langsynt på ungdomsskolen og er det fremdelesJeg hadde også briller tidlig barneskole og skulle hatt før, men jeg var langsynt da. Det snudde brått i 13 års alderen
Mellomste mi er bittelitt langsynt, men vi får se med årene. Eldstemann er også langsynt enda.
Kanskje du slipper progressive da?Jeg fikk brille for langsynt på ungdomsskolen og er det fremdeles
Det er fult mulig.Kanskje du slipper progressive da?
Jeg har forstått det som at der kommer jeg trolig til å trenge fordi jeg er nærsynt men kommer til å bli "alderslangsynt" som vi alle blir i tillegg på en måte?
Jaja. Langsynt eller nærsynt. Langt beste enn trangsynt![]()