September 2018

Huff ja, jeg var sengeliggende i flere dager etter uttaket sist. Klarte akkurat å kreke meg ned på sykehuset for innsett et par dager etter, men så gjorde det og vondt, så jeg bare lå i flere dager :wideyed:

Håper du slipper raskt unna [emoji813]red
Ja sånn formen er nå så har jeg også tenkt på hvordan jeg skal klare å karre meg avgårde på innsett imorgen [emoji85] håper det bedrer seg litt iløpet av dagen idag...

Dere som har gjort dette før, er det vanlig å ha vondt langt "opp" i magen etter uttak? Jeg har vondt i hele magen langt opp i tarmene liksom og ikke bare nederste delen, klarer ikke røre meg noe særlig i det hele tatt...magen føles som den har est ut noe sinnsykt
emoji21.png
Hvilken dag skal du sette inn?Du er ikke overstimulert da? Fikk ikke du ut 19 egg? Jeg må ta blodfortynnende og drikke 3 l vann om dagen.Har bare hatt vondt oppover i magen på dette uttaket her.

Masse vann ja, det var godt du sa, har ikke drukket så mye....føler liksom ikke for å "fylle opp" mer [emoji38] Nei skal ikke ha blodfortynnende. Skal du?
Nei, man vil liksom ikke fylle opp ENDA mer der inne ;) Mye vann ja, det er lurt når man har fått ut masse egg, forebygge overstimulering :) Jeg skal ha blodfortynnende i form av fragminsprøyter :)

Hvilken dag skal du sette inn?Du er ikke overstimulert da? Fikk ikke du ut 19 egg? Jeg må ta blodfortynnende og drikke 3 l vann om dagen.Har bare hatt vondt oppover i magen på dette uttaket her.
Skal etter planen sette inn imorgen, venter på tlf om befruktning...fikk ut 19 ja, så jeg spurte om ikke det var litt fare for OS men spl mente det ikke var noe tegn til det. Får helle i meg masse vann og håpe på det beste, så får vi vel se imorgen.

Skal etter planen sette inn imorgen, venter på tlf om befruktning...fikk ut 19 ja, så jeg spurte om ikke det var litt fare for OS men spl mente det ikke var noe tegn til det. Får helle i meg masse vann og håpe på det beste, så får vi vel se imorgen.
Ja de vet jo hva de gjør. De dagene før innsett er helt grusomme , hater å vente:bored:

Ja de vet jo hva de gjør. De dagene før innsett er helt grusomme , hater å vente:bored:
Ja akkurat nå venter jeg veldig spent på den telefonen...har liksom sånn skrekkscenario i hodet at ingen egg klarte seg, siden det ble mislykket opptining av den frosne spermen og samboeren i hui og hast ble hentet inn til ny TESA...han fikk visst beskjed om at det var dårlig tid, at det sto om minutter(!) [emoji45] Er det ikke det ene så er det det andre, vanskelig å la være å tenke og bekymre seg i denne prosessen [emoji85]

Jeg har amh på 6,1 [emoji53] Misunner dere som har 13 og 17 [emoji5]
Din amh er helt innenfor normalen den også. Jeg er absolutt ikke misfornøyd med 13, bare spent på om det utgjør noen forskjell kontra da jeg hadde amh på 21 :)

Skal ha uttak på fredag, så blir tidligst mandag iallefall[emoji5] Litt for spennende og kjenner jeg gruer meg mer enn noen gang fordi utviklingen har gått så dårlig tidligere og forrige uttak var det bare væske og ingen egg i foliklene[emoji85]

Huffdaaaa.. ingen egg? Da skjønner jeg du gruer deg :/ får krysse fingrene for at gullegget er ved neste, eventuelt eggene :)

Jeg sliter med å laste ned forumapp på min android...andre som heller ikke får til?
Skal ha uttak i dag halv ti. Grugleder meg!

Jeg sliter med å laste ned forumapp på min android...andre som heller ikke får til?

Den fungerer visst ikke på android for øyeblikket, jeg fant den ikke i app store engang. Last ned tapatalk istedet, det fungerer :) Masse lykke til idag!

Den fungerer visst ikke på android for øyeblikket, jeg fant den ikke i app store engang. Last ned tapatalk istedet, det fungerer :) Masse lykke til idag!
Takk[emoji4]

Lykke til!

Back
Topp