September 2018

Jeg har 20, men hadde 53 for fem år siden. Men, da hadde jeg eggstokka fulle av gamle egg og cyster, det har jeg ikke nå.

Så bra :) Da er det bare å vente til i morgen for dere og få gode nyheter :)

Ja, jeg håper at kroppen er så flink, så vi kan få uttak på fredagen, for jeg vil ikke sitte der alene og gjøre uttak alene.
Eller bli sendt alene med tog, i dårlig form...
Uff ja da skjønna eg. Har du ein familiemedlem el venn så kan ta toget/kjøra deg heim?
Eg fekk beskjed på å ta da med ro eit par tima etter uttaket og dei var veldig påpasselig på at eg måtte gå med mannen min. Men har aldri merka noko surrete meir enn 2 timer etter uttaket. Men skjønner at du vil ha nokon med deg :) håper det ordner seg :)

Uff ja da skjønna eg. Har du ein familiemedlem el venn så kan ta toget/kjøra deg heim?
Eg fekk beskjed på å ta da med ro eit par tima etter uttaket og dei var veldig påpasselig på at eg måtte gå med mannen min. Men har aldri merka noko surrete meir enn 2 timer etter uttaket. Men skjønner at du vil ha nokon med deg :) håper det ordner seg :)

Var ikke sikkert at han rakk mer enn å ta seg av koppen, og egentlig ikke det heller. Men skjønner jo at møter er viktige... :sorry:
Men dette er også viktig. Så håper kanskje egga modnes raskt, så vi kan få uttak litt før enn planlagt. Det hadde fiksa mye.

Har egentlig ingen andre som kan "passe" på meg, så håper det ornder seg. Gå rundt der, og ta uttak alene, det frister ikke :confused:

Takk! Formen er grei, har en del smerter men fått paralgin forte så nå når jeg ligger i ro er det ikke så ille. Skal bli godt å sove litt nå, har jo jobbet i natt så er ganske sliten nå...

Så bra! Du får hvile og sove alt du kan i dag [emoji173]️ Håper på god telefon i morgen [emoji1374]

Så bra å få uttaksdag bekreftet! Hva tenker du om tredagers? Jeg er så spent på hva de tenker om dyrking av vårt etter at de alle døde før dag 5 sist..

Ja, var skikkelig nervøs i dag når jeg skulle inn til kontroll, var så redd det ikke skulle se bra ut, men det så heldigvis bra ut[emoji5] Grunnen til at jeg ikke vil sette inn 2-dagers er fordi alle sluttet å utvikle seg fra dag 2 til dag 3 på begge forsøkene, og er livredd for å ødelegge et forsøk på det. Så om det blir mandag eller onsdag får jeg vel vite på fredag, evt lørdag. Skal sette Ovitrelle på onsdags kveld. Hva tenker du om 3-dagers? På hvilken dag stoppet deres å utvikle seg? Tromsø setter jo ikke inn 4-dagers.
Har du vært til kontroll?

Var ikke sikkert at han rakk mer enn å ta seg av koppen, og egentlig ikke det heller. Men skjønner jo at møter er viktige... :sorry:
Men dette er også viktig. Så håper kanskje egga modnes raskt, så vi kan få uttak litt før enn planlagt. Det hadde fiksa mye.

Har egentlig ingen andre som kan "passe" på meg, så håper det ornder seg. Gå rundt der, og ta uttak alene, det frister ikke :confused:
Mannen må være med på uttaket, er jo da han skal levere varene sine.

Mannen må være med på uttaket, er jo da han skal levere varene sine.

Ja, det vet vi :)
Men ikke sikkert at han kan være noe lenger borte enn akkurat det han trenger for å få levert det.
Håper at det ordner seg. Vil ikke være der alene den dagen kjenner jeg.

Ja, var skikkelig nervøs i dag når jeg skulle inn til kontroll, var så redd det ikke skulle se bra ut, men det så heldigvis bra ut[emoji5] Grunnen til at jeg ikke vil sette inn 2-dagers er fordi alle sluttet å utvikle seg fra dag 2 til dag 3 på begge forsøkene, og er livredd for å ødelegge et forsøk på det. Så om det blir mandag eller onsdag får jeg vel vite på fredag, evt lørdag. Skal sette Ovitrelle på onsdags kveld. Hva tenker du om 3-dagers? På hvilken dag stoppet deres å utvikle seg? Tromsø setter jo ikke inn 4-dagers.
Har du vært til kontroll?
Håper du at de dyrker i 5 dager? Sa de noe om det i dag på kontrollen? Jeg har kontroll i morra og håper jeg får høre litt hva de tenker å gjøre denne gangen for oss. Vet ikke hva jeg gjør hvis de ikke vil dyrke 5 dager denne gangen. For da føler jeg at det er så usikkert om det er liv laga det de setter inn. Jeg må spørre om dette i morgen.

Ja, det vet vi :)
Men ikke sikkert at han kan være noe lenger borte enn akkurat det han trenger for å få levert det.
Håper at det ordner seg. Vil ikke være der alene den dagen kjenner jeg.
Åja sånn å forstå. Håper det ordner seg!

Åja sånn å forstå. Håper det ordner seg!
Uten han så hadde det ratt blitt rene jomfru unfangelsen, eller noe sånn :hilarious:
Neida, han skal være med. Men vil jo helst ha han der fra start til slutt... Men om han får fravær på kurset mister han over en måned med inntekt og jobb, må ha kurset for å kunne jobbe, om jeg har forstått det rett... :(
Men vi får se, sprøytestart er neste uke, så kan jo hende at jeg ikke trenger 14 dager med sprøyter heller, det kommer ann på kroppen. Og med PCOS, så er det ikke så lett å vite hva som skjer...:oops:

Huff, krise her nå[emoji33] Klarte ødelegge den ene sprøyta med Fostimon som jeg skulle ta i dag, så måtte ta morgendagens sprøyte isteden, og nå er jeg fri og får ikke tak i her i Bodø[emoji24] Har noen av dere opplevd dette før? Hva har dere gjort da isåfall?

I morgen starter jeg med sprøytene. Noen her som tilhører tromsø, å kanskje skal prøve seg på 2 egg inn? :) jeg vil sette inn det pga at alle mine forrige døde før frys, så brukte fort opp ett forsøk. Så vil vi gjerne bli fort ferdig om det skulle bli to. Så er det vel bedre sjangse for at det blir noe av 2 iforhold til ett? :)

Huff, krise her nå[emoji33] Klarte ødelegge den ene sprøyta med Fostimon som jeg skulle ta i dag, så måtte ta morgendagens sprøyte isteden, og nå er jeg fri og får ikke tak i her i Bodø[emoji24] Har noen av dere opplevd dette før? Hva har dere gjort da isåfall?
Åh nei.. Er det bare en til du trenger? Det må jo gå an å oppdrive det i morgen i Bodø? Snakket med apoteket og forklart dem viktigheten? Hvis de har i Tromsø må det jo være mulig å få sendt med fly i morgen tidlig?

I morgen starter jeg med sprøytene. Noen her som tilhører tromsø, å kanskje skal prøve seg på 2 egg inn? :) jeg vil sette inn det pga at alle mine forrige døde før frys, så brukte fort opp ett forsøk. Så vil vi gjerne bli fort ferdig om det skulle bli to. Så er det vel bedre sjangse for at det blir noe av 2 iforhold til ett? :)
Jeg er på UNN og kunne kanskje tenkt meg to inn, men har ikke spurt om det enda. Ble avbrutt sist for oss da alle 7 embryo stoppet utvikling på dag 3 og 4. Har du snakket med lege om to stk inn? Hva sier de om det?

Dere som har gjort dette før, er det vanlig å ha vondt langt "opp" i magen etter uttak? Jeg har vondt i hele magen langt opp i tarmene liksom og ikke bare nederste delen, klarer ikke røre meg noe særlig i det hele tatt...magen føles som den har est ut noe sinnsykt [emoji21]

Dere som har gjort dette før, er det vanlig å ha vondt langt "opp" i magen etter uttak? Jeg har vondt i hele magen langt opp i tarmene liksom og ikke bare nederste delen, klarer ikke røre meg noe særlig i det hele tatt...magen føles som den har est ut noe sinnsykt [emoji21]
Høres vanlig ut for meg... god bedring !

God bedre LittleMouse :) Godt å være ferdig, selv om det gjør vondt, tenker jeg :)

Back
Topp