September 2018

Høres vanlig ut for meg... god bedring !
Takk, da slår jeg meg til ro meg at alt er som det skal så får jeg bare prøve å sove mest mulig til det blir bedre [emoji85]

Jeg er på UNN og kunne kanskje tenkt meg to inn, men har ikke spurt om det enda. Ble avbrutt sist for oss da alle 7 embryo stoppet utvikling på dag 3 og 4. Har du snakket med lege om to stk inn? Hva sier de om det?

Nei, jeg skal inn igjen til ultralyd den 14. Så skal ta det opp med dem da. Så jeg satser på at det lar seg gjøre :) hvis ikke, så har man vel ingen valg enn å bare tilbakeføre ett.

De selger dem på Meny, i smågodt-disken! [emoji7] Det er mannens favoritter her i heimen. Sjokoladen er min favoritt [emoji28]

Søren og, har ikke meny her [emoji24] Men sjokolde er nok øverst på listen her også [emoji87]

Første kontroll blir neste mandag 10. (fryseforsøk i naturlig syklus). Da er jeg på cd 12, så håper jeg slipper unna med kun den ene kontrollen denne gangen [emoji87]

Dere som har gjort dette før, er det vanlig å ha vondt langt "opp" i magen etter uttak? Jeg har vondt i hele magen langt opp i tarmene liksom og ikke bare nederste delen, klarer ikke røre meg noe særlig i det hele tatt...magen føles som den har est ut noe sinnsykt [emoji21]
Samme her! :eek:
Men husker sist at jeg følte meg rimelig "stuffed" :rolleyes: har også vondt oppover i magen, og den står rett ut :D husk å drikke masse vann! Skal du ha blodfortynnende?

Okei... Hetetokt! :eek:
Det måtte jo komme... Hvor er snøen!:rolleyes:

CD 12, på denne dag forrige stimuleringsrunde så ble EL-sprøyta satt. Det er det ganske langt ifra denne runden!
Utviklingen er for dårlig, så jeg skal gå på menopur i tillegg til bemfola og cetrotide fram til onsdag. Satser da hardt på uttak fredag, for alternativet er mandag, og da er det kanskje for sent :banghead:
Hvis det blir uttak fredag blir det innsett av tre-dagers på mandag. Aldri gjort det før, så krysser alt jeg har for at kroppen skjerper seg de neste par dagene så det blir uttak fredag..

Og jeg skal oppdatere i morgen, min iPad er fri for strøm og det er så stress å gjøre det på telefonen :p

Last edited:
Samme her! :eek:
Men husker sist at jeg følte meg rimelig "stuffed" :rolleyes: har også vondt oppover i magen, og den står rett ut :D husk å drikke masse vann! Skal du ha blodfortynnende?
Masse vann ja, det var godt du sa, har ikke drukket så mye....føler liksom ikke for å "fylle opp" mer [emoji38] Nei skal ikke ha blodfortynnende. Skal du?

CD 12, på denne dag forrige stimuleringsrunde så ble EL-sprøyta satt. Det er det ganske langt ifra denne runden!
Utviklingen er for dårlig, så jeg skal gå på menopur i tillegg til bemfola og cetrotide fram til onsdag. Satser da hardt på uttak fredag, for alternativet er mandag, og da er det kanskje for sent :banghead:
Hvis det blir uttak fredag blir det innsett av tre-dagers på mandag. Aldri gjort det før, så krysser alt jeg har for at kroppen skjerper seg de neste par dagene så det blir uttak fredag..
Krysser fingrene for deg!! [emoji173]

I morgen starter jeg med sprøytene. Noen her som tilhører tromsø, å kanskje skal prøve seg på 2 egg inn? :) jeg vil sette inn det pga at alle mine forrige døde før frys, så brukte fort opp ett forsøk. Så vil vi gjerne bli fort ferdig om det skulle bli to. Så er det vel bedre sjangse for at det blir noe av 2 iforhold til ett? :)

Jeg hører til Tromsø og tenker på å sette inn 2 om de blir befruktet og overlever da...[emoji51]
Har hatt noen forsøk nå, så tenker at det er bedre med 2 enn ingen isåfall[emoji5]

Åh nei.. Er det bare en til du trenger? Det må jo gå an å oppdrive det i morgen i Bodø? Snakket med apoteket og forklart dem viktigheten? Hvis de har i Tromsø må det jo være mulig å få sendt med fly i morgen tidlig?

Ja, er én jeg trenger...ringte apotekene og ingen hadde inne. Er bestillingsvare her dessverre[emoji57] Men har heldigvis ei venninne som skal bruke samme medisin, bare 300 isteden for 150, så skal låne en sprøyte hos henne i morgen, så tar jeg halve dosen av den.
Skal ringe sykehusapoteket her først, men tviler de har. Veldig sårbart når man har akkurat det man trenger. Første gangen det har skjedd, så var full panikk[emoji33] Satser på at det ordner seg[emoji5]

Dere som har gjort dette før, er det vanlig å ha vondt langt "opp" i magen etter uttak? Jeg har vondt i hele magen langt opp i tarmene liksom og ikke bare nederste delen, klarer ikke røre meg noe særlig i det hele tatt...magen føles som den har est ut noe sinnsykt [emoji21]

Jepp, dessverre er det helt normalt. Synes det er det verste med hele prosessen, for det er så vondt i dagene etter uttak[emoji17]

Ja, er én jeg trenger...ringte apotekene og ingen hadde inne. Er bestillingsvare her dessverre[emoji57] Men har heldigvis ei venninne som skal bruke samme medisin, bare 300 isteden for 150, så skal låne en sprøyte hos henne i morgen, så tar jeg halve dosen av den.
Skal ringe sykehusapoteket her først, men tviler de har. Veldig sårbart når man har akkurat det man trenger. Første gangen det har skjedd, så var full panikk[emoji33] Satser på at det ordner seg[emoji5]

Ville definitivt sjekket med sykehusapotek ja [emoji4][emoji1303] Godt mulig de har! Krysser fingrer for det

Huff ja, jeg var sengeliggende i flere dager etter uttaket sist. Klarte akkurat å kreke meg ned på sykehuset for innsett et par dager etter, men så gjorde det og vondt, så jeg bare lå i flere dager :wideyed:

Håper du slipper raskt unna :Heartred

Back
Topp