September 2018

Vet du hvor mange som var modne eller? Så bra du ikke var overstimulert!!! Satser på at det er minst et gullegg der :)

Veldig spent på hvordan mitt uttak blir. Sist fikk jeg ut 14 egg, hvorav 9 var modne. Denne gangen har AMH sunket fra 21 til 13 (begynner jo å bli eldre...), så er spent på om det viser seg på hvor mange egg jeg får ut.
Nei, det sa de ikke noe om, får vel vite i morgen :) når var ditt uttak igjen? (Sorry hvis du akkurat har sagt det :rolleyes:).
Min amh var også 13 nå, tenkte det var en fin verdi jeg, men kanskje det er litt lavt:wideyed:
Masse lykke til uansett :)

Da var jeg ferdig, fikk ut 19 egg! [emoji54][emoji1] Ikke rart jeg har følt meg som om jeg skulle sprekke de siste dagene [emoji38]

Oi! Gratulerer med enormt god fangst! [emoji2][emoji173]️ Håper formen din er god tross for uttak.

Sprøytedag 6, og begynner å føle meg stinn i magen - innimellom skikkelig ubehagelig. Spent på hvordan formen blir utover uka...

Så bra :) Da er det bare å vente til i morgen for dere og få gode nyheter :)

Ja, jeg håper at kroppen er så flink, så vi kan få uttak på fredagen, for jeg vil ikke sitte der alene og gjøre uttak alene.
Eller bli sendt alene med tog, i dårlig form...
Nei han må vel være med på uttaksdagen uansett? Det fikk vi beskjed om ihvertfall, selv om vi egentlig hadde sperm på frys, siden mannen må undertegne på samtykkeskjema...Nå ble det jo ny TESA så da var det jo enda godt han var der [emoji28]

Ferdig! 13 egg ut! :D
Hurra, det ble jo fin fangst på deg også! [emoji1] Nå får vi bare vente i spenning på morgendagen. Setter de inn 2 eller 5 dagers på fertilitetssenteret? Eller er det sånn de ser an imorgen?

Hurra, det ble jo fin fangst på deg også! [emoji1] Nå får vi bare vente i spenning på morgendagen. Setter de inn 2 eller 5 dagers på fertilitetssenteret? Eller er det sånn de ser an imorgen?
Ja, gikk bra for oss begge i dag :)
De satser på blasto, så belager oss på innsett på fredag :) dere da?

Ja, veldig fornøyd :) Var redd for overstimulering sånn som for 4 år siden. 24 egg ut :eek:
Spent på telefonen i morgen :rolleyes:

Var litt engstelig for det jeg også, siden det ble så mange ut, men spl så blodprøven min ikke tydet på deg (østradiol på 3,04) så da satser jeg på at det ikke kommer nå i ettertid.

Min AMH var 17, men vet ikke hvor mye det har å si jeg.. på fertilitetssenteret sa de at de ikke henger seg noe særlig opp i AMH verdien. Ble jo ihvertfall nok egg på oss begge . Nå får vi bare krysse fingrene for at det også er kvalitet og ikke bare kvantitet

Oi! Gratulerer med enormt god fangst! [emoji2][emoji173]️ Håper formen din er god tross for uttak.

Takk! Formen er grei, har en del smerter men fått paralgin forte så nå når jeg ligger i ro er det ikke så ille. Skal bli godt å sove litt nå, har jo jobbet i natt så er ganske sliten nå...

Var litt engstelig for det jeg også, siden det ble så mange ut, men spl så blodprøven min ikke tydet på deg (østradiol på 3,04) så da satser jeg på at det ikke kommer nå i ettertid.

Min AMH var 17, men vet ikke hvor mye det har å si jeg.. på fertilitetssenteret sa de at de ikke henger seg noe særlig opp i AMH verdien. Ble jo ihvertfall nok egg på oss begge . Nå får vi bare krysse fingrene for at det også er kvalitet og ikke bare kvantitet

Takk! Formen er grei, har en del smerter men fått paralgin forte så nå når jeg ligger i ro er det ikke så ille. Skal bli godt å sove litt nå, har jo jobbet i natt så er ganske sliten nå...
Hører du også til på FS? :)

Ja, gikk bra for oss begge i dag :)
De satser på blasto, så belager oss på innsett på fredag :) dere da?

Ok, det blir innsett onsdag på oss (forutsatt at det er egg som er godt nok til å sette inn). Riksen setter visst alltid inn 2-dagers ifølge spl...

Hører du også til på FS? :)

Nei riksen, men vi var på utredning på FS først i januar, jeg trodde ikke vi hadde rett på offentlig siden mannen hadde gjort vasektomi, men siden vi hadde det så henviste hun oss til riksen i første omgang for de 3 offentlige forsøkene vi kan få. Var ikke noe ventetid på OUS nå så da var det like greit følte vi, det er jo ganske mange penger spart...

Ok, det blir innsett onsdag på oss (forutsatt at det er egg som er godt nok til å sette inn). Riksen setter visst alltid inn 2-dagers ifølge spl...
Skjønner :) spennende da! Jeg satte inn 2-dagers i Porsgrunn i 2014, resultatet koser seg i barnehagen nå :) Så MÅ ikke alltid være blasto som er best :)

Skjønner :) spennende da! Jeg satte inn 2-dagers i Porsgrunn i 2014, resultatet koser seg i barnehagen nå :) Så MÅ ikke alltid være blasto som er best :)

Godt å høre, det gir alltid litt ekstra god følelse å høre om vellykkede forsøk!

Nei, det sa de ikke noe om, får vel vite i morgen :) når var ditt uttak igjen? (Sorry hvis du akkurat har sagt det :rolleyes:).
Min amh var også 13 nå, tenkte det var en fin verdi jeg, men kanskje det er litt lavt:wideyed:
Masse lykke til uansett :)
Jeg vet ikke om uttak blir denne eller neste uke. Skal på kontroll i morgen.
13 i AMH er ikke dårlig det ;) Det er bare at det er lavere enn sist da jeg hadde 21. 13 er godt innenfor normalen.

Blir uttak på fredag på meg, og evt innsett på mandag om det går bra[emoji5]
Så bra å få uttaksdag bekreftet! Hva tenker du om tredagers? Jeg er så spent på hva de tenker om dyrking av vårt etter at de alle døde før dag 5 sist..

QUOTE="Dårris, post: 24758845, member: 120896"]Ferdig! 13 egg ut! :D[/QUOTE]
Gratulerer det er kjempe bra :happy:

Back
Topp