Oi, og jeg som ikke har flyttet deg over på stimulerer7 befruktet, innsett på fredag![]()

Da får du stå der fram til fredag hvertfall
Og viktigst av alt, gratulerer med 7 befruktede egg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, og jeg som ikke har flyttet deg over på stimulerer7 befruktet, innsett på fredag![]()

Jeg er også veldig bekymret nå. Avbrutt sist pga utviklingen stoppet og nå vil de ikke dyrke til dag 5 pga at det gikk så dårlig sist. Jeg vet ikke hva som er best jeg, ruge på et egg som ville dødd i skålen eller dyrke alt til dag 5 for å luke ut de "svake" før tilbakeføring.
Men du, en skål er ikke det samme som en livmor. Det er bare så godt som de pr. i dag klarer å etterligne en. Det at egget hadde dødd i skål betyr ikke at det hadde dødd i livmor. Kanskje eggene dine bare ikke trives like godt i skål?Hatt kontroll i dag og ny kontroll fredag. 9 follikler på str ca 10. Datt bare helt sammen her nå, mista liksom helt trua på at dette skal gå.

Ja det hadde jeg på første forsøk , som endte negativt både med fersk og fryst. Huff jeg skjønner ikke hvordan det skal gå bra..Aah.. skjønner det var nedtur å ikke få de dyrket til blasto når det var det du ønsket.
Har du hatt innsett av 2/3dgrs før?
Hei!I morgen starter jeg med sprøytene. Noen her som tilhører tromsø, å kanskje skal prøve seg på 2 egg inn?jeg vil sette inn det pga at alle mine forrige døde før frys, så brukte fort opp ett forsøk. Så vil vi gjerne bli fort ferdig om det skulle bli to. Så er det vel bedre sjangse for at det blir noe av 2 iforhold til ett?
![]()
Ja har lest litt og sett at det aldri blir optimale forhold i skålen . hadde innsett av to- og tredagers på første forsøk som heller ikke gikk bra. Håper de liker livmoren min bedre denne gangen da, men har liksom ikke troa på dette nå.Men du, en skål er ikke det samme som en livmor. Det er bare så godt som de pr. i dag klarer å etterligne en. Det at egget hadde dødd i skål betyr ikke at det hadde dødd i livmor. Kanskje eggene dine bare ikke trives like godt i skål?
Ikke gi opp! Det skal gå![]()
Biologi er morsomt sånn sett, du kan få til nesten hva som helst i en skål, men du klarer aldri å etterligne det biologiske systemet ordentlig, til det er originalen alt for kompleks. Men de klarer det jo ganske bra da, heldigvis (akseptabelt bra hvertfall, hilsen systembiologenJa har lest litt og sett at det aldri blir optimale forhold i skålen . hadde innsett av to- og tredagers på første forsøk som heller ikke gikk bra. Håper de liker livmoren min bedre denne gangen da, men har liksom ikke troa på dette nå.
Jeg har trua! Det skal bli junibabyer på oss i 2019 
Håper du får troen tilbake. Noen ganger må det bare flere innsett til for at spiren skal sitteJa det hadde jeg på første forsøk , som endte negativt både med fersk og fryst. Huff jeg skjønner ikke hvordan det skal gå bra..
Ja må drikke masse vann. Planlagt innsett fredagDrikk masse vann. God bedring [emoji173]️ Håper du får innsett.
Fort gjort det da! Jeg har vel egentlig ikke sitert innlegget ditt når jeg har oppdatert her, så ikke så rart at du ikke har fått det med deg!Oi, og jeg som ikke har flyttet deg over på stimulerer
Da får du stå der fram til fredag hvertfall
Og viktigst av alt, gratulerer med 7 befruktede egg![]()
Hehe, det å prøve å få med seg alt i den tråden her er faktisk overraskende vanskeligFort gjort det da! Jeg har vel egentlig ikke sitert innlegget ditt når jeg har oppdatert her, så ikke så rart at du ikke har fått det med deg!![]()
Imorgen på meg, 2-dagers [emoji6]Det skal vi! Innsett fredag du og?![]()
God bedring![emoji173] Her begynner heldigvis formen å komme seg litt.Jeg er øm og kvalm. Var på nippet til overstimulering. Var væske bak eggstokkene.
Hvis du ser på første side så ser du sånn resten har skrevet om seg selv, hvis du lager en tilsvarende for deg så skal jeg lime deg innJa, takk![]()
Takk[emoji173]så bra. Håper den kommer seg her også[emoji4]God bedring![emoji173] Her begynner heldigvis formen å komme seg litt.
Alt fra 112,5-225Jeg tror det er for å få opp antallet.Det varierer veldig fra person til person. De må også prøve seg litt fram for å se hvordan du responderer noen ganger.
Åy :/ ja, om man bekymrer seg, men akkurat der skjønner jeg bekymringen veldig godt.. er akkurat lik der. Får håpe på at det blir bedre denne gangen enesteså man kan altså ikke få ønsket effekt om man er «uheldig» å ha eggeløsning tidlig eller sent?
![]()
Jeg er også veldig bekymret nå. Avbrutt sist pga utviklingen stoppet og nå vil de ikke dyrke til dag 5 pga at det gikk så dårlig sist. Jeg vet ikke hva som er best jeg, ruge på et egg som ville dødd i skålen eller dyrke alt til dag 5 for å luke ut de "svake" før tilbakeføring.