September 2016

Hadde virkelig håpet på å bli her på September. Men det gikk ikke denne gangen..
Ønsker dere alle lykke,lykke til <3
Så trist å lese, masse lykke til igjen ved neste runde :Heartpink
Da ble det totalfrys på meg, så hopper over i oktober :)
Synd du ikke fikk innsett, men lykke til med fryseforsøk neste i oktober!

Uff, for en lang vei dere har måtte gå for å få det til å klaffe, håper dere ikke behøver flere runder og at denne spiren bare holder seg fast til den skal ut! :Heartpink Igjen gratulerer så masse, det må være helt fantastisk å vite at en er gravid!

Jeg ble som sagt heller ikke stimulert riktig, men fikk bare til svar at "jaja, sånn er det nå bare, første forsøk teller aldri uansett". Ingen oppfølging, ingen justering, bare bedre lykke neste gang etter uendelig lang ventetid. Nå hos Hausken har jeg vært på tre UL, og de har forlenget meg hver gang slik at jeg skal ha mange fine follikler klar til uttak, opplevelsen av offentlig kontra privat er som natt og dag.

Skal selvfølgelig skrive oppdatering, gru(gled)er meg noe innmari!

Jaa, jeg har! Skal tenke på deg, godt å vite at jeg ikke er "alene" :)
Tusen takk❤ tok jo den blodprøven i dag å den var på 81som i følge sykepleier var kjempebra..så nå håper jeg virkelig d er vår tur❤ men d blir 2 lange måneder før jeg kan slippe redselen å la gleden ta over:wacky:
Så bra du får topp oppfølging nå,er så viktig og føle at de gjør d de kan for at du skal lykkes! Følte faktisk d denne gangen jeg å, men d måtte en oppvask til før de gjorde ting riktig:wtf:

Håper du får ut mange flotte egg som blir befruktet og du får 2 tilbake i magen❤
Blir så spennende..synes d å vente på tlf dagen etter uttak er helt jævlig:p krysser fingrene for deg!! Dette kommer til å gå bra❤

Spennende! Da ligger vi nesten likt i løypa :) Var det dag 2 eller senere du fikk dem satt tilbake?
Ventetiden er alltid så lang... Satser på at den går fort ;-)

Ja, da ligger vi ganske likt:) Ble innsett på dag to på meg ja. De dyrket vel dine lenger, om jeg ikke husker feil..? Veldig spennende dette altså:D

Ser dere har hatt mange motbakker på veien❤️Håper og krysser for at dere lykkes nå❤️

Hadde virkelig håpet på å bli her på September. Men det gikk ikke denne gangen..
Ønsker dere alle lykke,lykke til <3

Veldig leit at det ikke gikk:( Håper det klaffer neste gang❤️
Masse lykke til!

Hei damer:)
Lurer på å svi av en test i morgen..

Satt ovitrelle torsdag 1 sept.inseminert Fredag 2 sept. Så ovitrelle 3 klikk daglig fra 6-13 sept.
Er det for tidlig å teste? Hvor lenge sitter ovitrellen i kroppen, når jeg tar 3 klikk daglig I en periode?
Har en rekvisisjon på blodprøve på dag 16,altså i morgenfår ikke tatt blodprøve før tirsdag,pga stengt lab på legekontoret

Uttak i går, fikk ut fire flotte egg uten problemer. Damen fra Riksen ringte i dag og alle fire eggene var blitt befruktet! Så jeg har innsett i morgen ❤ legen som tok ut ville sette inn to på grunn av få egg, men de andre to som var med å hente ut, protesterte ganske kraftig. Er uansett for min del, jeg får egg på frys og kan "slappe av" i forhold til fryseforsøk hvertfall. Blir vanvittig spennende fremover!

Negativ test på meg idag som ventet. Har begynt å blø litt siden onsdag. Skal ta blodprøve på onsdag til uken. Da blir det siste offentlige forsøk på riksen i november. Mitt 4 icsi.
Lykke til videre, håper det blir mange positive tester her :)

Negativ test på meg idag som ventet. Har begynt å blø litt siden onsdag. Skal ta blodprøve på onsdag til uken. Da blir det siste offentlige forsøk på riksen i november. Mitt 4 icsi.

Så leit at det ikke gikk din vei denne gangen:( Ønsker deg masse lykke til ved neste forsøk❤️

Ja, da ligger vi ganske likt:) Ble innsett på dag to på meg ja. De dyrket vel dine lenger, om jeg ikke husker feil..? Veldig spennende dette altså:D

Ser dere har hatt mange motbakker på veien❤️Håper og krysser for at dere lykkes nå❤️
Stemmer det, hadde innsetting på dag fem. Så er på dag 7 i dag skal teste neste lørdag tenkte jeg, da er jeg på dag 14. Gleder meg! Når vil du begynne å teste? Ja, noe dritt med de motbakkene altså. Satser på at alt ordner seg nå ❤

Siste Bemfola sprøyter satt in idag og imorgen skal settes ovitrelle! Uttak tirsdag. Hadde tre stikk som var over 15mm på torsdag og 5 som var små. Håper disse tre er nok og å rekke innsett

Årh, så vondt. Vil bare gi deg en klem ❤ Det er en vond prosess vi alle er i. Håper det ordner seg for deg tilslutt. ❤

Hei damer:)
Lurer på å svi av en test i morgen..

Satt ovitrelle torsdag 1 sept.inseminert Fredag 2 sept. Så ovitrelle 3 klikk daglig fra 6-13 sept.
Er det for tidlig å teste? Hvor lenge sitter ovitrellen i kroppen, når jeg tar 3 klikk daglig I en periode?
Har en rekvisisjon på blodprøve på dag 16,altså i morgenfår ikke tatt blodprøve før tirsdag,pga stengt lab på legekontoret
Jeg ville ha venta til blodprøven, så er du sikker. Det er ikke et sykehus du kan ta prøven på i nærheten? Så sender de beskjed til legen din. Ovitrellen halveres tror jeg for hver dag sånn ca, men når du da tilfører mer i lang periode så vet jeg ikke hvordan du kan regne det ut. Skal du ta to blodprøver for å se stigning?

Hei jenter! Jeg våknet av at jeg var veldig kvalm i natt. Trodde jeg måtte kaste opp, men gjorde ikke det. Er bedre i dag, men fortsatt uggen. Andre som har hatt det sånn på sprøyter? Har hatt fire sprøytedager med Menopur 150 IU. Ser at kvalme er en vanlig bivirkning, men at det bør meldes til lege fordi det kan være tegn på overstimulering. Men er det vanlig å være kvalm uten at det er overstimulering?

Jeg ville ha venta til blodprøven, så er du sikker. Det er ikke et sykehus du kan ta prøven på i nærheten? Så sender de beskjed til legen din. Ovitrellen halveres tror jeg for hver dag sånn ca, men når du da tilfører mer i lang periode så vet jeg ikke hvordan du kan regne det ut. Skal du ta to blodprøver for å se stigning?

Greide ikke og vente lenger. ..og den såg negativ ut"/ får vente med og teste..
Drømte at jeg var gravid i natt,våkna og fikk en negativ test:(
Blodprøve på tirsdag! ...

Vedlegg

• 20160918_091457.jpg
    20160918_091457.jpg
    490,3 KB · Visninger: 85
Stemmer det, hadde innsetting på dag fem. Så er på dag 7 i dag skal teste neste lørdag tenkte jeg, da er jeg på dag 14. Gleder meg! Når vil du begynne å teste? Ja, noe dritt med de motbakkene altså. Satser på at alt ordner seg nå ❤

Såå bra du fikk satt inn to blastoer da, det kan jo være veldig lovende:D Ikke mange dager til testing da. Jeg tror ikke jeg tør å teste før testdato 29, mannen vil heller ikke at jeg skal teste før. Så da får vi se om jeg greier å holde meg unna testene:p:rolleyes:

Greide ikke og vente lenger. ..og den såg negativ ut"/ får vente med og teste..
Drømte at jeg var gravid i natt,våkna og fikk en negativ test:(
Blodprøve på tirsdag! ...
Selve testen er ikke i fokus, for fokuset er på saksa. Men jeg ser da strek allikevel?! Trenger ikke myse en gang.. Hmm.. :D

Såå bra du fikk satt inn to blastoer da, det kan jo være veldig lovende:D Ikke mange dager til testing da. Jeg tror ikke jeg tør å teste før testdato 29, mannen vil heller ikke at jeg skal teste før. Så da får vi se om jeg greier å holde meg unna testene:p:rolleyes:
Jeg fikk også testdag den 29. September, men det er jo langt over tida. Da er jeg jo 19 dpo... Har alltid fått beskjed om å ta test på 15 dpo. Så det får holde for denne gangen også, hehe. Er så dårlig til å la være å teste jeg altså...

Hvilken klinikk hører du til? Satt du inn et eller to? Kjenner du noe på kroppen?

Back
Topp