September 2016

Jeg har aldri vært gravid. Nesten så jeg har lyst til å ta en test nå, bare for å se hvordan det ser ut med to streker. Var ganske kynisk de siste pp før jeg ble utredet.. Testet ikke i det hele tatt. Men nå er det jo faktisk noe nytt! :eek: har faktisk mulighet :D
Ja, det er sant :)
Jeg snakket forresten litt usant. Jeg har jo faktisk ett barn fra et tidligere forhold. Det glemte jeg å nevne. Det er nok også derfor jeg klarer å bevare roen :) Jeg håper du får se to streker denne gangen! :D

Jeg har også tenkt som deg Nimmelimm, å bare ta en test nå sol jeg har ovitrellen enda, bare for å se en positiv test! :p

Meeeen, uttak i morgen, gruer meg noe vanvittig! Aner ikke hvordan jeg skal overleve morgendagen i det hele tatt!

Jeg har også tenkt som deg Nimmelimm, å bare ta en test nå sol jeg har ovitrellen enda, bare for å se en positiv test! :p

Meeeen, uttak i morgen, gruer meg noe vanvittig! Aner ikke hvordan jeg skal overleve morgendagen i det hele tatt!
Når man har myst etter fantasistreken i månedsvis er fristelsen bare så alt for stor :p

Lykke til med uttak i morgen! Jeg hadde på Fredag. Var ikke så veldig stas, helt ærlig. Men har vært borti værre :) og det er jo et skritt mot drømmen :D

Når man har myst etter fantasistreken i månedsvis er fristelsen bare så alt for stor :p

Lykke til med uttak i morgen! Jeg hadde på Fredag. Var ikke så veldig stas, helt ærlig. Men har vært borti værre :) og det er jo et skritt mot drømmen :D
Takk for ærligheten din! Ligger nå på dette rommet og venter på at alt skal skje. Skal oppdatere så snart jeg er ferdig.

Uff, dette var lite hyggelig, hører mye hysterisk gråting rundt meg!

Takk for ærligheten din! Ligger nå på dette rommet og venter på at alt skal skje. Skal oppdatere så snart jeg er ferdig.

Uff, dette var lite hyggelig, hører mye hysterisk gråting rundt meg!

Er du hos Hausken? Få litt valium det hjelper :) uttak var ikke noe stas men det gikk fort da.

Takk kjære dere! Da var det overstått! Fikk ut 10 hele egg! :D

Ja, er hos Hausken, fikk beskjed på fredag at det var Hausken som skulle utføre uttaket, men det var en som het Arne Schwennicke. Han sa ikke så mye, men var i grunn veldig ok. Sykepleier Elise derimot var helt fantastisk!! Selve uttaket var superubehagelig. Ikke så vondt på høyre side, men der fikk jeg bare ut 1-2 egg, men til tider vondt på venstre side, men der var det til gjengjeld mange flere egg.

Men, det var mye mindre vondt enn jeg hadde forventet meg! Er faktisk en hel del verre nå i etterkant.

Ååh, dagene kan ikke gå fort nok nå!

Ja, er hos Hausken, fikk beskjed på fredag at det var Hausken som skulle utføre uttaket, men det var en som het Arne Schwennicke. Han sa ikke så mye, men var i grunn veldig ok. Sykepleier Elise derimot var helt fantastisk!! Selve uttaket var superubehagelig. Ikke så vondt på høyre side, men der fikk jeg bare ut 1-2 egg, men til tider vondt på venstre side, men der var det til gjengjeld mange flere egg.

Men, det var mye mindre vondt enn jeg hadde forventet meg! Er faktisk en hel del verre nå i etterkant.

Gratulerer med overstått uttak og 10 flotte egg:D da er d værste unnagjort så da er d bare å vente på tlf og deretter innsett:) får du foresten satt tilbake 2?

Så bra! Lykke til de neste dagene :D Elise er bare helt fantastisk :Heartred

Tusen takk!!

Usikker på 2 egg, han sa at de satte i utgangspunktet tilbake 1 egg så lenge det var av bra kvalitet, men at vi måtte se på det på onsdag. Skal nok "mase" litt kjenner jeg! :p

Hjemme igjen fra uttaket på Ullevål . Det ble 4 egg ut:) legen så 7 eggposer før vi begynte, men dessverre var tre av posene tomme. Spent på telefonen mellom kl 9-10 i morgen. Event innsett er onsdag kl 12.30.
Ååh, så spennende! Vi har innsett 10.15 på onsdag. Kjenner det er lenge til imorgen! :)

Ferdig m kontroll, foreløpig 7 eggposer som så bra ut. Doseøkning og ny kontroll på onsdag på meg❤ uttak fredag eller mandag ser det ut som :-)

Ååh, så spennende! Vi har innsett 10.15 på onsdag. Kjenner det er lenge til imorgen! :)

Det er altfor lenge til i morgen og ihvertfall helt til onsdag;)
Så du hadde fått en fin fangst ut idag og at uttaket ikke var så vondt som fryktet.Det er bra:D
Jeg syns ikke det var så vondt, men kjenner det litt i magen nå da. Men kunne sikkert vært på jobb nå og i morgen. Men fått sykemelding for disse tre dagene , så da slapper jeg bare litt av:)

Det er altfor lenge til i morgen og ihvertfall helt til onsdag;)
Så du hadde fått en fin fangst ut idag og at uttaket ikke var så vondt som fryktet.Det er bra:D
Jeg syns ikke det var så vondt, men kjenner det litt i magen nå da. Men kunne sikkert vært på jobb nå og i morgen. Men fått sykemelding for disse tre dagene , så da slapper jeg bare litt av:)
Denne ventingen altså! ;)

Du kunne gått rett på jobb? Wow, kjenner jeg er glad jeg har disse tre dagene, ble skikkelig dårlig etter uttaket nå, og har ordentlig vondt når jeg beveger meg, kjøreturen hjem for meg var helt grusom. Ser virkelig frem til å bare legge meg i senga og gjøre ingenting :p

Men tror du gjør lurt i å slappe av disse dagene. Uansett, lykke til med resultatet imorgen!

Da er jeg ruger :D
Av ti egg ble ett befruktet, og det bærer jeg nå. Håper det holder seg godt fast. Det er for så vidt lite fare for at det "faller ut" da det måtte tre leger til for å få det inn. Har visst en labyrint av en livmorhals :rolleyes:
Åå, så gøy! Gratulerer som ruger, måtte det bli der inne i 8.5 mnd!

Back
Topp