September 2016

Jeg fikk også testdag den 29. September, men det er jo langt over tida. Da er jeg jo 19 dpo... Har alltid fått beskjed om å ta test på 15 dpo. Så det får holde for denne gangen også, hehe. Er så dårlig til å la være å teste jeg altså...

Hvilken klinikk hører du til? Satt du inn et eller to? Kjenner du noe på kroppen?

Ja du får nok sikkert svar om du tester 15 dpo:) Mange som tester tidligere med blasto og:)
Jeg hører til Klinikk Hausken avd Bergen. Satte inn to egg jeg også. Vært litt plaget med smerter etter uttaket, så det er på en måte bare det jeg har kjent. I dag er første smertefrie dag, så kjenner en del murringer. Men det er nok bare Lutinusen. Hva med deg?:) Kan jeg spørre hva som gjorde at dere valgte Maigaarden?

Min test viste seg og være en lurestrek!"/
begynte å blø nå i sta:(Typisk menssmerter! Men blodet var blandet med typ slim/utflod, og det havnet noen blodflak nedi do skåla. ..
Gir opp denne gangen. ..

Dere får ha lykke til damer!:D

Enkelt spørsmål med mange forskjellige svar :)

Men dersom du har regelmessig og stabil syklus, så er svaret ja :)
Dette har jeg også lurt på:) vil ikke syklusen utsettes dersom man går på orgalutran lenger også vil ny syklus starte sånn ca 2 uker etter egguthenting? (Hvis man har lutealfase på ca 2 uker?) Eller vil ny syklus starte når man normalt ville ventet den?

Dette har jeg også lurt på:) vil ikke syklusen utsettes dersom man går på orgalutran lenger også vil ny syklus starte sånn ca 2 uker etter egguthenting? (Hvis man har lutealfase på ca 2 uker?) Eller vil ny syklus starte når man normalt ville ventet den?
LOL. Her må jeg bare innrømme at jeg tråkket i salaten. Trodde det var snakk om *naturlig* syklus :p.. Er jo ikke mange av oss her inne som har det.. :rolleyes:

Så da vet man ikke når man kan evt forvente det? :p Jeg går på Lutinus hvis det har noe å si :)
Det var forresten et veldig godt spørsmål, som jeg fant ut at jeg også lurte på når jeg fant ut at jeg ikke hadde svaret (haha) :D går også på Lutinus. Har egentlig ikke lyst til å vite det heller, når jeg tenker meg om :p

Det var forresten et veldig godt spørsmål, som jeg fant ut at jeg også lurte på når jeg fant ut at jeg ikke hadde svaret (haha) :D går også på Lutinus. Har egentlig ikke lyst til å vite det heller, når jeg tenker meg om :p
Jeg fikk på dag 11 på avbrutt. Med crinone

Ja du får nok sikkert svar om du tester 15 dpo:) Mange som tester tidligere med blasto og:)
Jeg hører til Klinikk Hausken avd Bergen. Satte inn to egg jeg også. Vært litt plaget med smerter etter uttaket, så det er på en måte bare det jeg har kjent. I dag er første smertefrie dag, så kjenner en del murringer. Men det er nok bare Lutinusen. Hva med deg?:) Kan jeg spørre hva som gjorde at dere valgte Maigaarden?
Den derre lutinusen kan lure oss trill rundt altså Eller så kan det ha skjedd noe der Hadde mye vondt de første dagene etter uttaket, men det har heldigvis gått over. Ellers så er jeg sykt trøtt og blir fort svimmel, men det har jeg egentlig alltid gjort i denne fasen.

Etter vi hadde brukt opp våre forsøk i det offentlige, stod det mellom maigaarden og Hausken. Det var de som hadde best rykte på seg da vi tok valget. Vi ønsket å ta et forsøk på hver plass, og deretter bestemme oss for hvem vi ville gå for. Jeg vet at de aller aller fleste er fornøyde med Hausken, men vi hadde vårt dårligste forsøk der. Han var skuffet selv, og de beklaget seg for at det ble rot i opplegget for oss. Maigaarden har vært utrolig profesjonelle og dyktige hele veien, så har mest tiltro til dem for vår del. Det er de beste forsøkene vi har hatt, mange egg og høy % på befruktningen. Det eneste negative er at det krever mer planlegging å reise til Danmark enn til Haugesund. Ble et langt svar.. Har dere vært andre steder før Hausken?

Jeg har faktisk ikke testdag før 28.september. Vi har bestemt oss for å ikke teste selv før da. Jeg regner med jeg har et visst "svar" før den tid uansett :D
Å du er en slik en du! :p uff.. Tror ikke jeg kommer til å ha tålmodighet til det jeg xD har allerede markert på kalenderen når sånn ca Ovitrelle er ute av kroppen :rolleyes::D

Å du er en slik en du! :p uff.. Tror ikke jeg kommer til å ha tålmodighet til det jeg xD har allerede markert på kalenderen når sånn ca Ovitrelle er ute av kroppen :rolleyes::D
Jeg var en sånn som deg før :D Jeg drev bare meg selv til vanvidd. Dessuten betyr ikke en positiv test, etter min erfaring, at man forblir gravid. De to gangene jeg har vært gravid har jeg mistet i uke 5. Da har jeg blitt gravid på naturlig vis. Denne gangen vil jeg ikke vite om jeg er gravid før jeg har kommet forbi uke 5 :D

Jeg var en sånn som deg før :D Jeg drev bare meg selv til vanvidd. Dessuten betyr ikke en positiv test, etter min erfaring, at man forblir gravid. De to gangene jeg har vært gravid har jeg mistet i uke 5. Da har jeg blitt gravid på naturlig vis. Denne gangen vil jeg ikke vite om jeg er gravid før jeg har kommet forbi uke 5 :D
Jeg har aldri vært gravid. Nesten så jeg har lyst til å ta en test nå, bare for å se hvordan det ser ut med to streker. Var ganske kynisk de siste pp før jeg ble utredet.. Testet ikke i det hele tatt. Men nå er det jo faktisk noe nytt! :eek: har faktisk mulighet :D

Back
Topp