Føler mye på det samme som deg, jeg har IKM i morgen. Hadde også en MA i juni, som påvirker psyken mye. Slitsomme greier4+0
Dette har vært en litt vond dag, der følelsene bare har tatt helt overhånd. Begynte å gråte flere ganger på jobb og føler meg kjempesliten. Testen jeg tok i morges synes jeg virket svakere enn den i går, selv om det fremdeles er en tydelig strek der. Jeg er så redd for dette med kjemisk, som jeg ikke helt forstår hva er. Bare redd for at streken skal bli svakere og svakere og forsvinne heltVet ikke om det er sånn det fungerer en gang. Har ikke blødd noe, så det er bra. Fremdeles to dager til IKM.
Jeg venter på nye digitale i posten, og håper jeg får se 2-3 når jeg tar den. Er bra at jeg må vente litt på at den skal komme, hvis ikke hadde jeg nok risikert å ta den for tidlig.

Jeg har hørt om andre som får målt hcg av ulike grunner, så kan være de har ulik praksis fra legekontor til legekontor. Jeg ville hørt med dem.
- 4+1
Håper så inderlig det blir samme opplevelse denne gangen
Det føles veldig godt, og nå sier jeg meg ferdig med testing for denne gang.
Har snakket med lederen min og avtalt at jeg må jo bare se an formen, er jeg for dårlig til å komme på jobb må jeg jo bare få 100% sykemelding igjen. Men vil liksom vise at jeg prøver...
Ikke helt klar for å begynne å se frem til den riktig enda da, må nesten få overstått den private først for å se at det faktisk er noe der
Gruer meg litt til denne helga da, fordi samboeren min har arbeidshelg så blir litt ekstra på meg når det gjelder tuppa. Satser på at det går greit, og jeg har litt andre ting å se frem til denne helga så får fokusere på det
Føles utrolig rart å ikke være på jobb, og tenker en del på kollegaene mine for jeg vet hvor slitsomt det er når en på teamet er borte så lenge. Samtidig har jeg veldig lite fravær på jobb og er som regel den som står igjen når alle andre er borte. Nå skal jeg bare fortsette å slappe av og forhåpentligvis blir ikke kvalmen veldig langvarig.
Jeg kjenner at jeg gleder meg mest, samtidig er jeg veldig redd for å få dårlige nyheter. Jeg prøver å ikke bekymre meg så mye over ting jeg uansett ikke får gjort noe med, så nå skal jeg bare kose meg i kveld. Sitter her med brus og potetgull og ser på farmen, etter ei innholdsrik og fin helg