Gratulerer Sarabi! Gleder meg til å følge veien din videre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk <3 Håper virkelig på det ja!Gratulerer!! Herlighet så deilig, håper dette er terminspira så dere slapp en lang prøverunde denne gangen
Gratulerer Sarabi! Gleder meg til å følge veien din videre
Tusen takk for så mange fine kommentarerGratulerer så mye med spiren
TakkGratulerer så mye
Hvis du fikk svangerskapsforgiftning sist - har du fått info om mulighet for blodfortynnende tabletter som forebyggende for å unngå det denne gangen? For å få effekt av det bør man starte på det mellom uke 10+0 og 12+0, så sånn sett ingen kjempehast.
Takk
Nei, det eneste jeg husker er en helsearbeider som sa at ved et eventuelt nytt svangerskap ville jeg få tett oppfølging, og en annen som sa at det ikke skjedde noe spesielt ang. oppfølging ved et nytt svangerskap
Takk for gode rådVeldig vanlig å få albyl-e lav dose i svangerskapet etterpå, så hvis du nevner det for lege vet han sannsynligvis. Eller han kan ringe en gynekolog på sykehuset eller noe sånt
Ellers tror jeg oppfølging ellers avhenger av hvor alvorlig svf du hadde. Noen steder leverer man hyppigere urinprøve og blodtrykk, noen ganger vekstkontroll hver 4. uke fra uke 24. Så du får høre med fastlege/jordmor hva de tenker for ditt tilfelle.
Tusen takk for detForstår veldig godt den følelsen du sitter med Det var jo enorm forskjell på bare et døgn på testene dine! Så gøy å få se en sånn flott stigning da Klem til deg!
Jeg skjønner veldig godt den følelsen du sitter med, og kommer nok selv til å gjøre skkurat det samme når jeg får positiv test.3+6
Tankene surrer og hodet går i spinn for tiden. Vanskelig å tenke på noe som helst annet. Veldig redd for den enorme skuffelsen jeg vet vil komme om dette ikke går veien, samtidig som jeg prøver å ikke bekymre meg unødvendig for ting jeg uansett ikke har kontroll over. Akkurat nå er jeg gravid, og det prøver jeg å glede meg over Jeg ringte legekontoret i dag og forklarte situasjonen min, og fikk legetime 11. september, altså om nøyaktig to uker.
Jeg tester hver morgen nå, og følger intenst med på om streken blir sterkere. Jeg bekymrer meg mye for dette, selv om jeg ser at den blir sterkere. Testene er tatt søndagsmorgen (3+5) og i dag tidlig (3+6).
hadde nok vært godt å få et ordentlig svar svart på hvitt, i stedet for å tyde testene selv masse lykke til, til degJeg skjønner veldig godt den følelsen du sitter med, og kommer nok selv til å gjøre skkurat det samme når jeg får positiv test.
Kommer nok også til å få målt hcg med blodprøve flere ganger.
Har ei venninne som er gynekolog, så hun blir nok den første som får vite noe (bortsett fra mannen) når jeg får positiv test igjen, for da kan hun bestille blodprøver og sånn for meg
Ja å få faktiske tall tror jeg kan hjelpe noe, i alle fall for min delhadde nok vært godt å få et ordentlig svar svart på hvitt, i stedet for å tyde testene selv masse lykke til, til deg
Jeg har hørt at man kan dra til legekontoret å måle hcg dersom man f.eks. har blødd og er bekymret pga det, men vet du om man kan gjøre det "bare fordi"?Ja å få faktiske tall tror jeg kan hjelpe noe, i alle fall for min del
Jeg vet ikke, men kan ikke skade å spørre tenker jegJeg har hørt at man kan dra til legekontoret å måle hcg dersom man f.eks. har blødd og er bekymret pga det, men vet du om man kan gjøre det "bare fordi"?