Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fantastisk!! Godt å høre at det har gått så bra! Så glad på deres vegne!!! Gratulerer med blinke-hjerte og liten bamsemums!Tidlig ultralyd - 7+6
Tusen takk for alle lykkeønskninger i går
Etter hva som har føltes som en evig lang nedtelling var dagen for ultralyd her! Samboeren min hadde fri og kunne heldigvis bli med meg. Vi kjørte bortover og jeg ble ganske dårlig av bilturen. Vi var ute i god tid så jeg fikk sitte litt ute i frisk luft før vi gikk inn. Jeg var veldig spent på venterommet, men plutselig ble jeg ropt opp og da var det bare å gå inn! Heldigvis er det ganske rett på sak, så måtte ikke vente så mye lengre etter vi kom inn.
Følelsen av å plutselig se en liten bamsemums på skjermen var helt magisk Jeg fikk øye på blinkehjerte ganske fort også, og da roet jeg meg litt. Fikk også se bittesmå armer og bein. Vi fikk høre hjertelyden og legen målte lille knøtt til å være 14mm, akkurat så stor som den skal være Jeg ble til og med målt til å være fire dager lengre, men jeg forholder meg til opprinnelig regning frem til otul/oul.
Etter timen dro samboeren og jeg og spiste lunsj på restaurant og det var veldig koselig, noe vi aldri har tid til ellers Nå føler jeg at jeg slapper av mye mer i forhold til graviditeten, og kan kanskje til og med begynne å glede meg litt
Så godt å lese!! Herlig!Tidlig ultralyd - 7+6
Tusen takk for alle lykkeønskninger i går
Etter hva som har føltes som en evig lang nedtelling var dagen for ultralyd her! Samboeren min hadde fri og kunne heldigvis bli med meg. Vi kjørte bortover og jeg ble ganske dårlig av bilturen. Vi var ute i god tid så jeg fikk sitte litt ute i frisk luft før vi gikk inn. Jeg var veldig spent på venterommet, men plutselig ble jeg ropt opp og da var det bare å gå inn! Heldigvis er det ganske rett på sak, så måtte ikke vente så mye lengre etter vi kom inn.
Følelsen av å plutselig se en liten bamsemums på skjermen var helt magisk Jeg fikk øye på blinkehjerte ganske fort også, og da roet jeg meg litt. Fikk også se bittesmå armer og bein. Vi fikk høre hjertelyden og legen målte lille knøtt til å være 14mm, akkurat så stor som den skal være Jeg ble til og med målt til å være fire dager lengre, men jeg forholder meg til opprinnelig regning frem til otul/oul.
Etter timen dro samboeren og jeg og spiste lunsj på restaurant og det var veldig koselig, noe vi aldri har tid til ellers Nå føler jeg at jeg slapper av mye mer i forhold til graviditeten, og kan kanskje til og med begynne å glede meg litt
Tusen takk for oppmuntrende kommentarKoselig med oppdatering jeg har psudotvillinger og det kan bli tøft. Men som du sier, vokser storesøster masse på det neste halvåret. Det skjer så mye på kort tid på den alderen. Det kommer til å bli mest kos og hun vil vokse mye på å være storesøster også.
Hurra for fin ul og fin uke!! Godt du orker å være litt tilbake på jobb, men ta også godt vare på deg selv nå. Er litt av en jobb du gjør med å gro bebis og med nattevåk er det ekstra utfordrende. Riktig god helg til dere! Håper den blir superfin!Overstått ul og tilbake i jobb - 13+3
Dette har vært en ganske så hektisk uke. Uka startet veldig fint med tidlig ultralyd på sykehuset. Det ble en utrolig fin opplevelse hvor vi fikk se kjempefine bilder av den lille babyen. Fikk også se helt utrolige bilder i 3D hvor man virkelig ser at det er et lite menneske inni der
På tirsdag hadde jeg time hos legen hvor vi bestemte at jeg skal tilbake i 40% jobb, noe som tilsvarer to dager i uken. I går hadde jeg første dag tilbake på jobb på nesten to måneder! Det var ganske godt å komme seg ut og se kolleger igjen. Også veldig rart å være tilbake, og ikke minst slitsomt å sette seg inn i alt nytt som har skjedd siden sist. Jeg synes det gikk ganske bra, men veldig sliten på slutten av dagen. Synes det er litt vanskelig å kjenne på om jeg er sliten pga graviditeten eller om det bare er fordi jeg har en sykt slitsom jobb Tror uansett jeg vil prøve å holde meg delvis sykemeldt så lenge jeg kan, for helhetsbelastningen akkurat nå er veldig stor. 2-åringen har begynt å våkne hver eneste natt noe som gjør at jeg blir veldig trøtt i løpet av dagen. Nå gleder jeg meg til helg hvor samboer skal ha FRI og vi skal kose oss masse God helg!
Tusen takk, fine duHurra for fin ul og fin uke!! Godt du orker å være litt tilbake på jobb, men ta også godt vare på deg selv nå. Er litt av en jobb du gjør med å gro bebis og med nattevåk er det ekstra utfordrende. Riktig god helg til dere! Håper den blir superfin!
Så koselig med en liten prins i magen!!En liten prins 19+4
I går var vi på ordinær ultralyd! Jeg har vært så spent og gledet meg veldig mye til dette. Rett før timen var jeg så nervøs og kvalm, man er jo så redd for at det skal være noe galt. Heldigvis så alt kjempefint ut, og det var lett å se at det er en lillebror som bor i magen Jeg har hatt veldig sterk magefølelse på gutt, og det var gøy å få det bekreftet. Jeg synes det er superstas at jeg får en av hver Ble satt frem én dag, så ny termin er 9.mai.
Jeg har hatt en del blandene følelser knyttet til denne graviditeten. Har ikke følt meg like klar denne gangen som første gang, og hatt en del dårlig samvittighet overfor babyen fordi jeg liksom ikke har gledet meg så mye Men nå føles det faktisk ganske annerledes! Jeg er lettet over at alt så bra ut og kan endelig tillate megselv å glede meg. I tillegg føles det mye mer virkelig når vi vet at det blir en gutt. Lettere å se for seg babyen og kjøpe inn litt blå klær
Håper det står bra til med alle dere der ute
Tenk at det bare er 6 uker til termin sååå koselig og søtt med storesøster håper han snur seg snart og at siste del av svangerskapet går smertefritt (så smertefritt som mulig hehe). gooood påske til deg og dine!6 UKER TIL TERMIN! - 34+3
Tenk, nå er det bare seks uker til termin!! Begynner å glede meg skikkelig til å møte den lille gutten min, og gleder meg sånn til å se jenta mi bli storesøster. Hun koser og susser mye på magen og jeg er veldig spent på hvordan det kommer til å bli når lillebror faktisk er her.
Ellers tenker jeg mye på fødsel og er veldig spent på hvordan den kommer til å starte. Om to uker skal jeg på svangerskapskontroll hos jordmor, og krysser fingrene for at blodtrykket fortsatt ser fint ut! Også spent på om han snur seg snart, ligger i tverrleie nå.
Vi har rolig hjemmepåske, passer helt perfekt. Har gått opp nesten 20kg nå, så det begynner å bli ordentlig tungt å være gravid. Vondt i bekkenet og fort sliten. Samboer har jobbet de siste dagene, men fra i morgen har han også fri og jeg gleder meg til å ha han hjemme så vi kan kose oss sammen som en familie <3
Ønsker alle ei fin påske