Samle på mummikopper

Har rundt 40 nå, og samler fortsatt. Er mer kresen på koppene nå, enn jeg var før, så jeg kjøper ikke alle koppene som kommer lengre. Har forøvrig noen godbiter som hadde kommet opp i gode summer om jeg skulle solgt de.

Hvilke godbiter har du? :D
Jeg har mange kopper, men ikke så mange gamle..

Samler i den forstand at jeg tar en kopp når jeg har gitt blod :) Har 5 kopper foreløpig, blir enda en kopp i august :happy:

Har 10 stk, satt unna en som har litt verdi, sjekket priser etter hanken gikk på en :p

Hvilke godbiter har du? :D
Jeg har mange kopper, men ikke så mange gamle..

Jeg har blant annet den aller første koppen med Lille My. Har også et par av de eldste sesongkoppene. Ser mange setter vekk de som begynner å stige i verdi, men her i huset brukes og elskes alle koppene, og alle får bruke de.

Jeg har blant annet den aller første koppen med Lille My. Har også et par av de eldste sesongkoppene. Ser mange setter vekk de som begynner å stige i verdi, men her i huset brukes og elskes alle koppene, og alle får bruke de.

Åå er det den når hun aker? Den har ikke jeg. Har den gule da :)
Her får også alle bruke alle koppene, men har en del som står i hyller på veggen, og noen i skapet, så de i skapet blir naturligvis mest brukt :)

Hvor får jeg tak i de gamle? De har vel sikkert en helt syk pris også vil jeg tro.

De gamle selges kun brukt. Finnes egne grupper på Facebook for utgåtte kopper. En del ligger i 1000 kroners klassen.500-700 for de som ikke er fult så gamle :)

Hvor får jeg tak i de gamle? De har vel sikkert en helt syk pris også vil jeg tro.
Noen selger på facebook, men jeg har kjøpt en del på Tradera (svensk ebay). Mye større utvalg i det svenske markedet.

Jeg kjøpte min første mummikopp i går faktisk. Den nye animerte koppen med Hufsa.

Jeg synes Hufsa er utrolig søt egentlig, og etter å ha gått utdanning innen Helse og Omsorg så innser jeg at hun må jo være en veldig misforstått og ensom person ❤ hvem som helst kan bli litt kald i kantene for å holde forsvaret på plass... hvem vet egentlig hva hun har vært gjennom?

Måtte Google nå og så de nye animerte motivene. Dette er ikke noe jeg støtter! :P Er jo kun figurene som viser at det er Mummi. Nei, man tuller ikke med sånt. :P

Dette er favorittkoppen min.

Vedlegg

• F68E2A9A-67CD-4A29-A785-9F1D53153E92.jpeg
    F68E2A9A-67CD-4A29-A785-9F1D53153E92.jpeg
    35,3 KB · Visninger: 18
Jeg kjøpte min første mummikopp i går faktisk. Den nye animerte koppen med Hufsa.

Jeg synes Hufsa er utrolig søt egentlig, og etter å ha gått utdanning innen Helse og Omsorg så innser jeg at hun må jo være en veldig misforstått og ensom person ❤ hvem som helst kan bli litt kald i kantene for å holde forsvaret på plass... hvem vet egentlig hva hun har vært gjennom?
Jeg skal kjøpe min første mummikopp i dag. Har ikke helt bestemt meg for hvilken ennå, men har veldig lyst på Hufsa ☺️ Ser de har en del tilbud på Kitchn nå så jeg skal en tur innom der å se hva de har av mummikopper ☺️

Har en liten kolleksjon(kjøpes hovedsaklig til anledninger, så det går sakte), som startet da jeg var 15 og begynte å drikke kaffe. Fikk en mummikopp med lillemy av min mor og så har det bare fortsatt etter det. Har rundt 10 stk.

Jeg skal kjøpe min første mummikopp i dag. Har ikke helt bestemt meg for hvilken ennå, men har veldig lyst på Hufsa ☺️ Ser de har en del tilbud på Kitchn nå så jeg skal en tur innom der å se hva de har av mummikopper ☺️

Kjøp snorkfrøken f.eks, den skal de slutte å lage etter 2019. Og sesongkrusene selges bare en kort tid hver sesong, så nå er det kveldsbad som er den aktuelle sesongkoppen :)

Ja, jeg har flere og synes de er kjempefine. Pleier å få til bursdag og morsdag fra ungene :-) Tror jeg har 12 nå, pluss mugge, fløtemugge og salatskål.

Back
Topp