La meg 12.30, våknet 04.00
Måtte tisse og var sulten 
Har ikke fått sovet noe etter 04.00 og tror ikke jeg får det heller :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff så kjedelig med netter som er så ustabile!!La meg 12.30, våknet 04.00Måtte tisse og var sulten
Huff så kjedelig med netter som er så ustabile!!
Våknet 05 av å måtte tisse... Men vet at jeg vekker minsten av å gå på do på natt-morgenen sånn, så da et det bare å holde seg til et akseptabelt tidspunktBlir gaaaal!!! Hvordan skal dette gå når man må opp med liten baby for å skifte eller mate eller bysse om natten? Håper på bedre sovehjerte til nr. 1 da!
Her startet dagen klokken 5 med en syk fireåring med 40 i feber (ikke unormalt til henne å være). Jeg som i natt har sovet relativt godt for en gangs skyld. Sover utrolig dårlig om nettene, så kjente at det å starte dagen kl 5 ikke er greithåper hun har planer om å sove i løpet av dagen.
Opplever dere forresten at kynnere blir verre på natten nå? Jeg syns mine tar seg veldig opp i styrke på kvelden/natten..
Siden du svarer nå antar jeg du ikke fikk til å sove allikevel? Håper du får tatt igjen litt søvn på dagen i dag hvis du har mulighet?? <3Uff stakkars.. Hvordan klarer du å holde deg så lengeJeg føler ting begynner å stikke og å gjøre vondt nedentil hvis jeg holder meg og ikke går på do med en gang
![]()
Er rommet til nr. 1 rett ved siden av deres soverom?
Det er jo ofte mye lyd og gråt med babyer. Jeg tror og håper for din del at hun blir vant til å sove/sovne på tross av at det bråker i bakgrunn og at sovehjertet blir mye bedre <3
Ja, jeg har begynt å få maserier om natten. Andre natt på rad nå.Her startet dagen klokken 5 med en syk fireåring med 40 i feber (ikke unormalt til henne å være). Jeg som i natt har sovet relativt godt for en gangs skyld. Sover utrolig dårlig om nettene, så kjente at det å starte dagen kl 5 ikke er greithåper hun har planer om å sove i løpet av dagen.
Opplever dere forresten at kynnere blir verre på natten nå? Jeg syns mine tar seg veldig opp i styrke på kvelden/natten..
Ja, det er det jeg lurer på om jeg har. Har natt til torsdag, fredag og lørdag ligget med rieteller bare for å se hyppigheten. Ligger mellom 9-14 minutter i mellom, men det tar seg ikke opp. Prøvd å lese meg opp på forskjellen mellom kynnere og maserier/modningsrier, men får ikke tak i om det er eller hva som er forskjellen. Slitsomt er det. Merker det så godt på pust og puls i tillegg til at det gjør mer vondt.. Skal bli lange uker til fødsel hvis dette blir en trend..Ja, jeg har begynt å få maserier om natten. Andre natt på rad nå.
Det hørtes skikkelig slitsomt utJa, det er det jeg lurer på om jeg har. Har natt til torsdag, fredag og lørdag ligget med rieteller bare for å se hyppigheten. Ligger mellom 9-14 minutter i mellom, men det tar seg ikke opp. Prøvd å lese meg opp på forskjellen mellom kynnere og maserier/modningsrier, men får ikke tak i om det er eller hva som er forskjellen. Slitsomt er det. Merker det så godt på pust og puls i tillegg til at det gjør mer vondt.. Skal bli lange uker til fødsel hvis dette blir en trend..
Ja, det er det jeg lurer på om jeg har. Har natt til torsdag, fredag og lørdag ligget med rieteller bare for å se hyppigheten. Ligger mellom 9-14 minutter i mellom, men det tar seg ikke opp. Prøvd å lese meg opp på forskjellen mellom kynnere og maserier/modningsrier, men får ikke tak i om det er eller hva som er forskjellen. Slitsomt er det. Merker det så godt på pust og puls i tillegg til at det gjør mer vondt.. Skal bli lange uker til fødsel hvis dette blir en trend..
Siden du svarer nå antar jeg du ikke fikk til å sove allikevel? Håper du får tatt igjen litt søvn på dagen i dag hvis du har mulighet?? <3
Ja, det er det jeg håper på. At det blir en vane med lyd i hus. Og det er det jeg hører folk sier det blir og. Så jeg burde vel egentlig ikke være så redd for å lage lyd selv, rett og slett for å forberede litt. Hmm..
Jeg hadde regelmessige masrier med 5 min mellom i flere timer hver kveld siste tiden før jeg fikk førstemann. Forskjellen på disse og rier var ihvertfall at masriene ikke bygget seg opp slik som en ri vil gjøre - hvis du skjønner? Man har liksom like mye ubehag hele masrien
Ja, jeg tror jeg kommer til å klare å skille de fra rier, for de bygger seg ikke opp, som du sier. Ikke er de vonde som en rie heller. Men hva som er forskjellen på maserier og kynnere finner jeg ikke ut. Hvis det er noen forskjell i det hele tatt... Hvor lenge gikk du sånn? Syns det er slitsomt, og kommer liksom uansett hva jeg gjør. Hjelper ikke med hvile og dusj, heller![]()
Ja, det er det jeg kjenner nå, at jeg må puste meg igjennom. Eller at pusten min endres. Blir mer sånn dype åndedrag, hvis du skjønner? Det er i hvert fall en forskjell i opplevelsen av de vanlige kynnerne og det som pågår nå.Masriene er vel regelmessige mens kynnerne ikke er det? Slik jeg har forstått det...
Jeg har mange vonde kynnere nå, og det presser noe enormt nedover under disse. Men selv om de er hyppige på kveldstid så føler jeg ikke de er regelmessige heller - så jeg anser de som kynnere ihvertfallmasriene måtte jeg puste meg gjennom delvis
Ja, det er det jeg kjenner nå, at jeg må puste meg igjennom. Eller at pusten min endres. Blir mer sånn dype åndedrag, hvis du skjønner? Det er i hvert fall en forskjell i opplevelsen av de vanlige kynnerne og det som pågår nå.
Gode modningstegn for din del da, med kynnere og nedpress. Du er vel 37 uker på vei du nå, er du ikke?
Pusten min endres også.. Men må ikke puste meg igjennom som med masriene
Tja.. Kanskje jeg har endel modningstegn.. Jeg overser det og forbereder meg på overtid nemlighaha
Uke 37 i morgen![]()
Haha.. Jeg forbereder meg på overtid jeg også. Bare fordi jeg har fått høre av gyn, jm og lege at mye tyder på at det ikke kommer til å skje. Kan nesten banne på at det kommer til å skje![]()
Du er nærme målet!!![]()
God bedring!!Her startet dagen klokken 5 med en syk fireåring med 40 i feber (ikke unormalt til henne å være). Jeg som i natt har sovet relativt godt for en gangs skyld. Sover utrolig dårlig om nettene, så kjente at det å starte dagen kl 5 ikke er greithåper hun har planer om å sove i løpet av dagen.
Stemmer nok det!! Fikk ikke sove...Heldigvis føler jeg meg ikke helt ødelagt enda (det kommer nok senere på dagen).
Jeg skal til fysioterapeuten og på sal trening for gravide i dag, men etter å ha hvert der skal jeg ikke så veldig mye. Har ikke så mye overskudd til å ha fulle agendaer om dagen. Så regner med at jeg kan ta en formiddagshvil seinere![]()