ALN89
Forumet er livet
Seriøst?? Jeg er bare 6+3, har ikke søkt enda.. Dritt..Jeg snakka med ei jordmor på Ullevål. mest sannsynlig får ikke jeg fødeplass der fordi jeg er forsent ute.... Jeg er 8+0.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Seriøst?? Jeg er bare 6+3, har ikke søkt enda.. Dritt..Jeg snakka med ei jordmor på Ullevål. mest sannsynlig får ikke jeg fødeplass der fordi jeg er forsent ute.... Jeg er 8+0.
Jeg søkte da jeg var 5+3, tilfeldig fordi jeg skulle til legen da. Men har ikke fått svar enda. Må jeg ringe og spørre?Jeg snakka med ei jordmor på Ullevål. mest sannsynlig får ikke jeg fødeplass der fordi jeg er forsent ute.... Jeg er 8+0.
Det kan da ikke stemme at det ikke er ledig fødeplass på Ullevål for oss nå? Sist søkte jeg i uke 10, fikk plass da. Da var terminen i mai.
Samme her faktisk!Det kan da ikke stemme at det ikke er ledig fødeplass på Ullevål for oss nå? Sist søkte jeg i uke 10, fikk plass da. Da var terminen i mai.
Jeg søkte da jeg var 5+3, tilfeldig fordi jeg skulle til legen da. Men har ikke fått svar enda. Må jeg ringe og spørre?
Vi tok taxi to ganger (ble sendt hjem første gangen). De er veldig vant til fødende kvinnerHimmel, første gang jeg er gravid. Hvordan skal jeg forstå og veie den ene plassen opp mot den andre? Ullevål er nærmest og vi har ikke bil. Skal på tidlig ul 7+1 og er 5+6 i dag. Bør jeg spørre der?
Noen ideer om hvordan komme seg til sykehuset uten bil? Ser for meg at drosjer kanskje ikke er gira på å ta med fødende crazy dame..
Så bra! Godt å vite bestefaren får hente oss hvis vi kommet så langt. Tipper han ikke har noe i mot det(!)Vi tok taxi to ganger (ble sendt hjem første gangen). De er veldig vant til fødende kvinner
Så bra Når sendte legen din søknaden? Timen i april er sikkert oul ja. Hvertfall om det ikke ble søkt om flere kontrollerFikk bekreftelse på fødeplass fra Ullevål i posten i dag! fikk også time til kontroll i april. Mon tro om det er oul? Det stod ikke at det var det, men regner da med det. Stemmer med tiden liksom...
Nei, jeg har ikke søkt om det, så er sikkert oulSå bra Når sendte legen din søknaden? Timen i april er sikkert oul ja. Hvertfall om det ikke ble søkt om flere kontroller
Alt blir mye mer virkelig når man får det brevet men tok det lang tid fra papirene ble sendt til du fikk svar?Nei, jeg har ikke søkt om det, så er sikkert oul
Så gøy ja, er time til oul spennende!Fikk bekreftelse på fødeplass fra Ullevål i posten i dag! fikk også time til kontroll i april. Mon tro om det er oul? Det stod ikke at det var det, men regner da med det. Stemmer med tiden liksom...
Legen min sendte søknad da jeg var 5+3. Jeg fikk brevet i går, og da var jeg 7+3. Så to ukerAlt blir mye mer virkelig når man får det brevet men tok det lang tid fra papirene ble sendt til du fikk svar?