Søke fødeplass

Hehe, Jeg hadde 3 minutter mellom riene da vi dro hjemmefra... takkefaen for at det dabbet av, ellers hadde det blitt en svipptur innom ahus (ligger på veien innover) :p

Det er skrekken.. Å føde i bilen eller på parkeringsplassen eller noe.. Kjenner jeg at det blir som sist, ringer jeg ambulanse.. Mannen min stresser jo av mindre :p

Så enig!
På bærum forsøkte de prakke på meg den jævla gassen hele tiden.
"KAN DU IKKE SE AT JEG SPYYYYYYYR???!!!"

For min del holdt det med (HØY OG TYDELIG STEMME): JEG SPYR SÅ LETT SKJØNNER DU, SÅ NEI TAKK. MEN HYGGELIG AT DU SPØR!

Det er skrekken.. Å føde i bilen eller på parkeringsplassen eller noe.. Kjenner jeg at det blir som sist, ringer jeg ambulanse.. Mannen min stresser jo av mindre :p
Haha, min også.... men skal si han tok det mer harmonisk enn med førstemann.. da var han på vei ut døra uten meg :p

Tror det er veldig individuelt. Sambo sier hun hadde strøket med uten den gassen ;)
Ja, hehe.. hjalp liksom ikke at jeg hadde sagt det til dem flere ganger før.
"Ta nå litt lystgass da" ...
m-m

For min del holdt det med (HØY OG TYDELIG STEMME): JEG SPYR SÅ LETT SKJØNNER DU, SÅ NEI TAKK. MEN HYGGELIG AT DU SPØR!
Jeg prøvde med store bokstaver, og drepende blikk....
Vedder på hun noterte "noe fiendtlig stilt mot jordmor" :p

Haha, min også.... men skal si han tok det mer harmonisk enn med førstemann.. da var han på vei ut døra uten meg :p

Haha.. Kult om han hadde kommet seg til føden uten deg og.. :p Min gnålte hele tiden om at han hadde så vondt i magen mens jeg fødte. Hele tiden. Sjukt irriterende. Han var sikkert kvalm han og. Ble plassert i en stol av en lege til slutt. :p

Ja, hehe.. hjalp liksom ikke at jeg hadde sagt det til dem flere ganger før.
"Ta nå litt lystgass da" ...
m-m

Ta litt nå da, bare litt?? Kom igjen, er så fint vet du! Bare litt?? Ikke? Joooda.. Kom igen.. :) :p

Haha.. Kult om han hadde kommet seg til føden uten deg og.. :p Min gnålte hele tiden om at han hadde så vondt i magen mens jeg fødte. Hele tiden. Sjukt irriterende. Han var sikkert kvalm han og. Ble plassert i en stol av en lege til slutt. :p
jeg spurte mannen om det gikk bra med han en eller annen gang i løpet av greiene. Han så forvirret på meg og fikk presset frem et "eh, joda, det er ikke jeg som føder!" :D

Jeg prøvde med store bokstaver, og drepende blikk....
Vedder på hun noterte "noe fiendtlig stilt mot jordmor" :p

Haha.. Hadde vært gøy å lese hva de skrev om oss.. :P Husker det var vaktskifte rett etter jeg kom inn på fødestuen. Ny jordmor: Jeg hører du kommer til å føde som en rakett! Da tenkte jeg bare "hva fa** er det du prater om? Rakett?"

Ta litt nå da, bare litt?? Kom igjen, er så fint vet du! Bare litt?? Ikke? Joooda.. Kom igen.. :) :p
Har de ikke lært at de ikke skal mase på gravide hvalrosser i fødsel?
Stryke meeeed hårene... meeeed hårene :p

jeg spurte mannen om det gikk bra med han en eller annen gang i løpet av greiene. Han så forvirret på meg og fikk presset frem et "eh, joda, det er ikke jeg som føder!" :D
Så søtt med omtanke midt oppi det hele! ;)

Haha.. Hadde vært gøy å lese hva de skrev om oss.. :p Husker det var vaktskifte rett etter jeg kom inn på fødestuen. Ny jordmor: Jeg hører du kommer til å føde som en rakett! Da tenkte jeg bare "hva fa** er det du prater om? Rakett?"
hahhah
"hva har du hørt om meg? Hvem sa det? Hæ?"

Ja, paranoid, veldig amper og i følge meg selv rasjonell. :p Godt vi slapp å bli så godt kjent ;)
Jeg var så "heldig" at jeg jeg ble godt kjent med 3 stk jeg da.... tok sin tid, tok sin tid, lillebror treigfis :p

Jeg var så "heldig" at jeg jeg ble godt kjent med 3 stk jeg da.... tok sin tid, tok sin tid, lillebror treigfis :p

Så heldig du er! :) Hun som tok meg i mot var veldig søt og snill, jm som tok over for henne husker jeg ikke egentlig. Like greit i grunn. :P

Jeg skal søke på Ullvål, men usikker på når... Wææ... Kanskje ringe legen til uken? Veldig fornøyd med Ullevål sist, med unntak av pasienthotellet..

Back
Topp