stinefine
Februar 2014 sin Udefinerbare!
Oktobermirakler 2013
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2015
Om du ikke skjønte det, jeg bor ikke i Oslo (jeg kommer derfra da, så kanskje er jeg like gæren?)Haha.. Det var lurt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om du ikke skjønte det, jeg bor ikke i Oslo (jeg kommer derfra da, så kanskje er jeg like gæren?)Haha.. Det var lurt
Jeg har 40 minutter til Riksen <3Æsj, det blir for langt... får klare meg uten da
Om du ikke skjønte det, jeg bor ikke i Oslo (jeg kommer derfra da, så kanskje er jeg like gæren?)
Jeg har 40 minutter til Riksen <3
1 1/2 time i rushen (hilsen yngstesønnen min)
Må være derfor jeg liker deg så godt alleredeJeg skjønte det.. Men jeg derimot, er en av disse Oslo-damene.. Du har sikkert fått det inn med morsmelka, detta vi driver med i hovedstaden
Nei, dessverre =)Jeg er nærmest Ullevål så blir vel der. Har de fødehotell på Riksen hvor partner også kan sove?
Hehe, Jeg hadde 3 minutter mellom riene da vi dro hjemmefra... takkefaen for at det dabbet av, ellers hadde det blitt en svipptur innom ahus (ligger på veien innover)Jeg har 10 minutter.. Og får jeg på A-hus blir det fødsel i bilen hvis vi blir stående i kø.. Skrekk og gru! Nei, ringe på mandag!
Men da får du lystgass når du kommer fram daJeg har 10 minutter.. Og får jeg på A-hus blir det fødsel i bilen hvis vi blir stående i kø.. Skrekk og gru! Nei, ringe på mandag!
er derfor jeg vil til Riksen også <3Jeg tar Ullevål. Det er nærmest og det var der vi fødte sist så er godt kjent.
Hahaha, santMen da får du lystgass når du kommer fram da
Det er pokkern meg så sant som det er sagtHaha!! "Oslo-damer er gærne"! Oh, yes!!
Men da får du lystgass når du kommer fram da
Det er pokkern meg så sant som det er sagt
Må være derfor jeg liker deg så godt allerede
hahaha, kveldens!Amen!!
hahaha, ja det må det nesten være.Må være noe med denne luften vi har delt en gang i tiden!
Så enig!Det sier jeg nei takk til i grunn Holder med oksygen for min del!