Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldig!Bor du i Oslo bør du vel søke så fort du kan? I resten av landet trenger vi ikke søke i det hele tatt.
Vet dere om de fremdeles har lystgass på Ullevål?
Jeg er ikke fullt så heldig da. Jeg vil føde hjemme i et område der det ikke finnes hjemmejordmødre. Frykter at jeg får en tøff jobb med å overtale noen til å ta på seg det, tenker å begynne masingen når jeg er 14-15 uker. Kjenner heldigvis flere jeg kan mase på.Heldig!
Av, jeg skal søke like tidlig som forrige gang. Oslodamer er gærne, søker jo plass før de blir gravide omtrent *erte*
Jeg vil på Riksen, der jeg fikk min forrige
Åååååååånei! har de det ikke noe sted nå da??Det har de ikke
A-hus har. Og Bærum har =)Åååååååånei! har de det ikke noe sted nå da??
Hahaha, hva tror du jeg skal gjøre på mandagJa, det blir jo sånn når man leser andre gjør det. Fikk lyst til å ringe legen min nå, jeg.. haha..
Hahaha, hva tror du jeg skal gjøre på mandag
I tillegg er dette rett ved bhgopptaksdatoene også, så det kommer til å være stappet!!
Hvorfor det? Man kan vel ikke tvinge ut ungen før bhg-fristen?Hahaha, hva tror du jeg skal gjøre på mandag
I tillegg er dette rett ved bhgopptaksdatoene også, så det kommer til å være stappet!!
Nei, men det er mange som forsøker time inn det slik at man både får ferien før oppstart i tilleg til permisjon osv. Rett på bhgplass eller ei kan ha mye å si for en families inntekt =)Hvorfor det? Man kan vel ikke tvinge ut ungen før bhg-fristen?
Går så fint så. ifjor gikk jeg til legen min og sa "Oslodamer er gærne, jeg vil ikke de skal ta plassen min!"Jupp! Så her må jeg kaste meg over telefonen på mandag jeg og. Blir jo stressa av mindre..
Går så fint så. ifjor gikk jeg til legen min og sa "Oslodamer er gærne, jeg vil ikke de skal ta plassen min!"
Æsj, det blir for langt... får klare meg uten daA-hus har. Og Bærum har =)