B2 - PP5 - CD1
Da slapp jeg å teste i dag, TR kom da jeg stod opp. Hadde faktisk ingen følelser, bare overrasket over at den kom en dag for tidlig, når jeg har hatt 28 dagers syklus i et halvt år
Vi har vært ganske syke siden søndag, jeg har vært helt utslått og svettet som en gris, datteren har hatt høy feber - og kraftig hoste på alle mann. Jeg hadde så vondt i musklene at jeg tok to paracet på én dag! Tror ikke jeg gjorde det etter ks engang. Har ikke tatt mange paracet i mitt liv. På sånne dager der jeg såvidt klarer å stå oppreist og jeg må ta vare på en syk unge tenker jeg at jeg ikke hadde klart det her med to
Og mannen bare jobber og jobber. I går jobbet han 45 min lenger, kom hjem i en time også dro inn igjen (før datteren vår engang hadde sovnet) og kom hjem midnatt. Så alt dette hjalp meg sikkert med å ikke bli skuffet denne gangen 
Nå har jeg lagt inn en bestilling hos Babyplan på nytt termometer og ELtester. Dette blir den mest intense PPen ever
Håper det lønner seg! Nå blir det januarbaby, det er litt mer motiverende
God påske da, folkens! 
Da slapp jeg å teste i dag, TR kom da jeg stod opp. Hadde faktisk ingen følelser, bare overrasket over at den kom en dag for tidlig, når jeg har hatt 28 dagers syklus i et halvt år

Vi har vært ganske syke siden søndag, jeg har vært helt utslått og svettet som en gris, datteren har hatt høy feber - og kraftig hoste på alle mann. Jeg hadde så vondt i musklene at jeg tok to paracet på én dag! Tror ikke jeg gjorde det etter ks engang. Har ikke tatt mange paracet i mitt liv. På sånne dager der jeg såvidt klarer å stå oppreist og jeg må ta vare på en syk unge tenker jeg at jeg ikke hadde klart det her med to
Og mannen bare jobber og jobber. I går jobbet han 45 min lenger, kom hjem i en time også dro inn igjen (før datteren vår engang hadde sovnet) og kom hjem midnatt. Så alt dette hjalp meg sikkert med å ikke bli skuffet denne gangen 
Nå har jeg lagt inn en bestilling hos Babyplan på nytt termometer og ELtester. Dette blir den mest intense PPen ever
Håper det lønner seg! Nå blir det januarbaby, det er litt mer motiverende 

Jeeeij for nytt termometer og el-tester
Venter på at fruktbar fase skal starte, vi tjuvstarta på aksjene i går
Det får bare skje når det skjer.

Går ofte litt flere de sykluser som har vært uregelmessige fordi kroppen har «lurt» meg. Håper dere får det til for dere snart 
Da jeg forventet at ELslimet skulle komme, hadde jeg blodig sticky / creamy utflod og en del smerter. Jeg har nesten aldri vondt ifm. EL eller TR, så dette var veldig rart
ELslimet kom ikke før CD13, og har ikke hatt like mye som jeg pleier. Flaks at dette var syklusen jeg bestemte meg for å prøve ELtester for første gang, da! 

Da skal vi være på hotell, så kanskje jeg skal teste den 15. (13 DPO) så jeg vet om jeg kan pakke med meg enda flere tester - eller om det må bli menstruser. Reprise av forrige PP det her, og you guessed it, svigermor skal også være på samme hotell - vi ser henne ved nesten hver eneste IKM jeg har
Gjør ingenting at det ikke blir champagnefrokost, det blir jo hotellfrokost, det er det beste som fins!
Så lenge jeg ikke er kvalm da, er jo en fare for det 
Hun fikk gavekort på bok på biblioteket, så i helga dro vi til vårt nærmeste bibliotek og fikk bok
Vi ble i en time og lot henne lese mange bøker (var også imponert over at hun kan si "bøker" nå)
Men hun er liten ennå, så ikkeno stress.
Hun kan tulle en del ved legging, men er ikke sånn supervanskelig. Sover en del natten gjennom nå, skikkelig deilig