Ved seks måneder? Jeg tillater meg å tvile.Brukte en leke lastebil for å klatre opp på stolen, så stolen for å komme opp på bordet deretter var det bare å reise seg opp for å ta tak i lysekrona[emoji85] Nullstress!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ved seks måneder? Jeg tillater meg å tvile.Brukte en leke lastebil for å klatre opp på stolen, så stolen for å komme opp på bordet deretter var det bare å reise seg opp for å ta tak i lysekrona[emoji85] Nullstress!
Brukte en leke lastebil for å klatre opp på stolen, så stolen for å komme opp på bordet deretter var det bare å reise seg opp for å ta tak i lysekrona[emoji85] Nullstress!
Ved seks måneder? Jeg tillater meg å tvile.![]()
Ehh.... da hadde jeg hevet lyskrona en del om det er tilfellet[emoji85][emoji85]
Det må du få lov til har ingen mål om å overbevise andre her inne [emoji38]
Det må du få lov til har ingen mål om å overbevise andre her inne [emoji38]
Jeg nekta å passe nevøen min etter at han ble 7 mnd, for da klatra han ut av sprinkelsenga. Turte rett og slett ikke, for han klatra på ALT!
Så jeg tror deg [emoji6]
Datteren til ei venninne av meg begynte så vidt å gå da hun var seks mnd. Da hun var 7 mnd gikk hun stødig jeg tror deg![]()
Den ble hevet og stoler ble fjernet [emoji28]
Huff... hadde hatt hjertet i halsen konstant[emoji85] min første gikk når hu var 8mnd men hu var ingen klatrer eller en unge som utforska mye, hu bare vandra rundt[emoji85] glad for det kjenner jeg
Min klatra mye og overalt , var st mareritt å flytte da han var 8 mndHuff... hadde hatt hjertet i halsen konstant[emoji85] min første gikk når hu var 8mnd men hu var ingen klatrer eller en unge som utforska mye, hu bare vandra rundt[emoji85] glad for det kjenner jeg
Jeg har ei frøken på 2,5 som enda sover i sprinkelsengJeg tror mitt værste mareritt er at sønnen min skal begynne å klatre ut av sprinkelsenga før han er «stor nok» til vanlig seng [emoji23] 15 mnd nå og ikke klatret ut, selv om han klatrer på alt som er. Krysser fingra for at det varer [emoji23]
Jeg har ei frøken på 2,5 som enda sover i sprinkelsenghun viser null interesse for å klatre ut av den, selv om hun klatrer inn og ut av lekegrinda
![]()
Jeg gruer meg til hun skal over i juniorseng, det gjør vi ikke før vi måHåper det varer her også!! Er redd legging hadde blitt veeeldig vanskelig om han klatret ut av senga hele tiden [emoji23][emoji23]
Min klatret ut da han var 1 årJeg har ei frøken på 2,5 som enda sover i sprinkelsenghun viser null interesse for å klatre ut av den, selv om hun klatrer inn og ut av lekegrinda
![]()
Usj, når det skjer er det vel best å bytte til juniorseng, jaMin klatret ut da han var 1 år
Samsov dere frem til da?Min har aldri sovet i sprinkelseng, rett i juniorseng når han var 15 mnd, aldri noe stress det heldigvis![]()
Samsov dere frem til da?![]()
Enig med deg i detJapp. Og samsover det meste av natta enda, siden han sover hele natta i vår seng men våkner når han sover alene, og jeg foretrekker søvn![]()