Rydder dere vinduskarmer og bord?

Brukte en leke lastebil for å klatre opp på stolen, så stolen for å komme opp på bordet deretter var det bare å reise seg opp for å ta tak i lysekrona[emoji85] Nullstress!
Ved seks måneder? Jeg tillater meg å tvile. :sorry:
 
Brukte en leke lastebil for å klatre opp på stolen, så stolen for å komme opp på bordet deretter var det bare å reise seg opp for å ta tak i lysekrona[emoji85] Nullstress!

Ehh.... da hadde jeg hevet lyskrona en del om det er tilfellet[emoji85][emoji85]
 
Jeg nekta å passe nevøen min etter at han ble 7 mnd, for da klatra han ut av sprinkelsenga. Turte rett og slett ikke, for han klatra på ALT!

Så jeg tror deg [emoji6]

Jeg tror mitt værste mareritt er at sønnen min skal begynne å klatre ut av sprinkelsenga før han er «stor nok» til vanlig seng [emoji23] 15 mnd nå og ikke klatret ut, selv om han klatrer på alt som er. Krysser fingra for at det varer [emoji23]
 
Datteren til ei venninne av meg begynte så vidt å gå da hun var seks mnd. Da hun var 7 mnd gikk hun stødig jeg tror deg :p

Det er mange barn som gjør dette, de går før hode egentlig er klart. Jeg syntes det var utrygt med min som var så tidlig ute. Barn er forskjellige psykisk og fysisk [emoji16]
 
Den ble hevet og stoler ble fjernet [emoji28]

Huff... hadde hatt hjertet i halsen konstant[emoji85] min første gikk når hu var 8mnd men hu var ingen klatrer eller en unge som utforska mye, hu bare vandra rundt[emoji85] glad for det kjenner jeg
 
Huff... hadde hatt hjertet i halsen konstant[emoji85] min første gikk når hu var 8mnd men hu var ingen klatrer eller en unge som utforska mye, hu bare vandra rundt[emoji85] glad for det kjenner jeg

Her klatret han før han gikk, og viste hvordan han skulle komme seg opp. Barnet er fortsatt overalt [emoji23]Og du aner ikke hvor mange ganger jeg har hatt hjertet i halsen [emoji85]
 
Huff... hadde hatt hjertet i halsen konstant[emoji85] min første gikk når hu var 8mnd men hu var ingen klatrer eller en unge som utforska mye, hu bare vandra rundt[emoji85] glad for det kjenner jeg
Min klatra mye og overalt , var st mareritt å flytte da han var 8 mnd
 
Jeg tror mitt værste mareritt er at sønnen min skal begynne å klatre ut av sprinkelsenga før han er «stor nok» til vanlig seng [emoji23] 15 mnd nå og ikke klatret ut, selv om han klatrer på alt som er. Krysser fingra for at det varer [emoji23]
Jeg har ei frøken på 2,5 som enda sover i sprinkelseng:D hun viser null interesse for å klatre ut av den, selv om hun klatrer inn og ut av lekegrinda :p
 
Jeg har ei frøken på 2,5 som enda sover i sprinkelseng:D hun viser null interesse for å klatre ut av den, selv om hun klatrer inn og ut av lekegrinda :p

Håper det varer her også!! Er redd legging hadde blitt veeeldig vanskelig om han klatret ut av senga hele tiden [emoji23][emoji23]
 
Min har aldri sovet i sprinkelseng, rett i juniorseng når han var 15 mnd, aldri noe stress det heldigvis :)
 
Japp. Og samsover det meste av natta enda, siden han sover hele natta i vår seng men våkner når han sover alene, og jeg foretrekker søvn :hilarious:
Enig med deg i det :p lillegutt har plutselig sovet fra 19-05 de siste nettene, da tar jeg han inn på soverommet, ammer og vi sovner litt til :p som regel ikke klar for å starte dagen kl 05:hilarious:
 
Back
Topp