Rydder dere vinduskarmer og bord?

Rydder unna slik at små ting som kan puttes i munn eller ting som blir ødelagt ikke trenger å stå fremme. Vi har blomster, duker å pynt ellers og forsiktig med stearin. Rydder vekk hos andre hvis det er knuselige ting eller brennende lys
 
Ja, her er alt innen rekkevidde rydda bort. Han er så forbaska klåfingra at det er umulig å ha noe. Prøver å rive TV av veggen også. Ledninger må inn i ledningsskjuler, vinduene har tre forskjellige låsemekanismer for sikkerhetsskjold. (Bor i tredje etasje så tar absolutt ingen sjanser der)
Alt er rydda vekk så jeg slipper å løpe etter han å si nei 500000 ganger om dagen :p
 
Nei, vi har heller aldri behøvd å gjøre det. Har en som ikke har brydd seg om det som står rundt om. Og har han fått det for seg, har vi latt det stå, men tatt den kampen. Har som regel bare vart en dag, før han ikke brydde seg mer :p
Det tar ikke alltid så lang tid nei ;)
 
Vi har ikke ryddet vekk noe som helst fra de 2 eldste, men nå med en virkelig klåfingret 3 mann så har vi hatt en fase uten noe annet en potteplanter i vinduene, etter at alt annet hadde gått i gulvet x antall ganger. Det er virkelig forskjell på barn altså, for jeg tror ikke vi har gjort noe annerledes med 3 mann, men han er en sånn type som nesten før han begynte å gå satt på spisebordet:)
Minste vår er også ekstremt klåfingret :p
 
Ja, her er alt innen rekkevidde rydda bort. Han er så forbaska klåfingra at det er umulig å ha noe. Prøver å rive TV av veggen også. Ledninger må inn i ledningsskjuler, vinduene har tre forskjellige låsemekanismer for sikkerhetsskjold. (Bor i tredje etasje så tar absolutt ingen sjanser der)
Alt er rydda vekk så jeg slipper å løpe etter han å si nei 500000 ganger om dagen :p
Da skjønner jeg at du hr gjort dine tiltak ja :hilarious:
 
Ikke rydda vekk noe. Vinduskarmen rekker hun ikke opp til helt enda. Trappegrinder og barnesikring på de nederste og mest spennende kjøkkenskuffene er all barnesikring vi har gjort foreløpig. Vi ser hele tida an om noe mer må sikres. Uansett er hun i barnehagen mye av dagen.
 
Det er forskjell på barn:)Foreldrene mine ryddet aldri noe særlig da første barnebarnet kom. Det var rett og slett aldri behov for det. Så kom vår gutt og de oppdaget plutselig alt som kunne bli ødelagt og dratt ned :rolleyes:

Nå er verken jeg eller mannen glad i nips og duker så jobben hjemme gikk greit. På besøk hos oldeforeldre fotfølger vi og løfter vekk hele tiden. Besteforeldrene er unge nok til at de får ta den jobben selv :p
 
Jeg har ikke ryddet unna noe som helst, og sålangt er kampen gått overraskende greit. Hun har to orkideer hun bare mååå bort for å pille på, men ikke mer enn kanskje 15 ganger daglig. Helt nydelig å kunne ta henne med h or som heldt og vite at det meste får være i fred, pg hvis ikke, så hører hun etter relativt få gjentakelser. Hun er 15 mnd, så ting kan vel fort snu..
 
Med eldste måtte vi det, hun var overalt og veldig klåfingra. Nr 2 bryr seg ikke mye om sånne ting så har ikke rydda bort voldsomt mye.
 
Tok vekk ting jeg var ekstremt redd for eller farlig, men ellers så har mine fått utforske det jeg har. Det er lov å se og sette ting tilbake hos meg, men ikke hvert noe problem med at de ikke fikk lov å røre hos oldeforeldre.
 
Vi har en peller! Har ryddet alt bort! Kan si nei og «ta kampen» til jeg blir grønn, han hører ikke den klåmarken [emoji23]

Fint vi er fler [emoji23] han river ned ting. Jeg sier «nei!». Han løper bort til sofaen, klatrer opp, går langs sofaryggen og opp i vinduskarmen. Jeg sier «nei!» og tar han ned.
Han løper bort til spisestuebordet og drar stolene ril andre enden av stua. Jeg sier «nei» og løfter stolen tilbake. Han løper bort til nærmeste gjenstand og hiver i gulvet.
Alt mens han ler seg ihjel mens han løper rundt [emoji23][emoji23]
 
Fint vi er fler [emoji23] han river ned ting. Jeg sier «nei!». Han løper bort til sofaen, klatrer opp, går langs sofaryggen og opp i vinduskarmen. Jeg sier «nei!» og tar han ned.
Han løper bort til spisestuebordet og drar stolene ril andre enden av stua. Jeg sier «nei» og løfter stolen tilbake. Han løper bort til nærmeste gjenstand og hiver i gulvet.
Alt mens han ler seg ihjel mens han løper rundt [emoji23][emoji23]

Høres ut som min yngste [emoji28]
 
Nr. 1 pillet på alt! Får se nå med nr. 2 :p
 
Vi har ikke noe særlig pynt egentlig :p har noe som ikke kan knuse, bare så lillegutt kan lære seg å la ting være. Vi hadde pyntefat på stuebordet tidligere, med sånn små steiner i, det tok vi bort for å si det slik :hilarious:
 
Back
Topp