Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Han er bare så nydelig. Tusen takk for at du fortsatt deler fra hverdagen deres!5. September
Onsdag. Dagen startet med inspeksjon av dåpslokalene vi har tenkt å bruke. Rolf fikk sitte i bæreselen de få minuttene vi var der. Og - hurra - nå passer han oppi, i hvertfall med ytterklær på [emoji7]. Han sov, og alarmen sov. Absolutt en forbedring fra forrige bæreforsøk! [emoji1303]
Resten av dagen var ganske travel, og kan egentlig oppsummeres i dette bildet...
Vis vedlegget 273700
Rolf dratt ut av bilsetet sovende, og lagt oppå alt i vogna, i håp om at han sover lenge nok til at jeg kan få unna bittelitt på vaskerommet, på kjøkkenet, på badet, osv...
Vi rakk å presse inn litt trening. Vel, Rolf tar ganske lett på hele treningen. Han ble lagt på magen, men i stedet for å øve på hodeløft, brukte han anledningen til å øve på baklengs åling. Og når han fikk motstand mot bevegelse bakover, så han ikke skulle ramle av sofaen, tok han seg like godt en lur. Han håpet vel hele treningsøkten var en dårlig drøm, og ønsket at han i stedet kunne våkne opp på enn pupp. Vel, det ønsket ble innfridd. Men Rolf har vært ganske kaputt i dag også, etter de øyedråpene i går. Så han har sovnet i matfatet ved hver eneste bordsetting i dag. Frykter hungersnød i natt eller i morgen [emoji33].
Vis vedlegget 273704
Vis vedlegget 273705
Vis vedlegget 273706
Vis vedlegget 273707
Vis vedlegget 273708
Åå, Rolf, han er så fin altså [emoji7] Du tar så nydelige bilder av han [emoji3590] Veldig gøy å fortsatt følge tilværelsen deres. Det virker som det ikke er så mange voldsomme metningsfall og "gjenopplivningsforsøk" lenger? Fantastisk at lille Rolf klarer seg så bra!
Fantastisk! [emoji3590]Sånne ekle metningsfall har han helt sluttet med. Nå er det nok at vi kniper litt hardt i han, så går det over [emoji173]️. Deilig å slippe bekymre seg for sånt [emoji1303]
2. September
Vis vedlegget 273290
Søndag. Urolig natt. Har ikke tall på hvor mange ganger vi har dyttet tilbake de dumme brokkene i natt. Rolf sovner lett, men minutter senere er det fullt med tarm i brokkene. Legg til noen minutter til, så er alt fylt med luft og det sprenger på. Ergo skriker Rolf. Da kommer det enda mer luft, og brokket blir enda mer sprengt. Så gjelder det å få Rolf til å stoppe skrikingen akkurat nok sekunder til at vi klarer å dytte tilbake brokket. Da er alt bra, og han sovner igjen...
Jeg tror Rolf øver til å bli den neste dirigenten i Kringkastingsorkesteret eller noe. Ganske ofte sitter Rolf på fanget mitt, lent mot mine lår. Hvis jeg ikke holder han i hendene når vi skal «prate» sammen, evt ha stirrekonkurranse, så peiver han med armene kontinuerlig. Veldig engasjert. Mens han stirrer. Vurderer å gi han en q-tips i hånda og filme han, med noe orkestermusikk i bakgrunnen... [emoji23]
Vis vedlegget 273285
Min mann monterte hengekøye til Rolf i dag. Til bruk som dagseng. Så slipper vi å trille hovedsengen inn og ut mellom soverommet og stuen. Rolf var først litt skrekkslagen til den nye bevegelige sengen, men roet seg raskt. Hengekøyen kommer med lang snor for vugging. Genialt [emoji1303]. Og Rolf ser veldig søt ut nedi der. [emoji170]
Vis vedlegget 273286
Vis vedlegget 273287
Vis vedlegget 273288
Det ble pokemonjakt i dag også, på eldstebror og meg. Med Rolf i vogn. Han likte det ikke. Eventuelt likte han det veeeeldig godt. I hvert fall lot han være å puste så ofte han klarte. Det må ha sett bra komisk ut for de som så oss på tur. 5 meter gåing. Stopp - der var det en pokemon. 5 meter gåing. Stopp - alarmen til Rolf hyler. Og sånn holdt vi det gående i over en time. 2 km [emoji41][emoji13]. Jeg velger å overse dagens tur, og fokusere på at Rolf oppførte seg bedre enn forventet på langturen i går.
Vis vedlegget 273289
Så kjedelig med de brokkene! Håper de kan gjøre noe med det snart [emoji173]️ Gutten vår på 6 mnd har lyskebrokk, og skal opereres på mandag. Tydelig ubehagelig når det oppstår, og vanskelig å presse det på plass fordi han ikke skjønner at han må slutte å gråte [emoji849][emoji85] Gleder meg til operasjonen er overstått!

Sjarmerende smilHvilken størrelse bruker han i klær nå? So ro lillemann er beroligende her i hus også
![]()