Tror den er veldig prompevennlig [emoji23][emoji23].
Prompes det mye hos dere og? Føler frøkna ikke gjør annet enn å sprake. Av og til må folk tro det er meg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror den er veldig prompevennlig [emoji23][emoji23].

Prompes det mye hos dere og? Føler frøkna ikke gjør annet enn å sprake. Av og til må folk tro det er meg![]()

Så nydelig han er. Skulle nesten ønske jeg fikk treffe han. Klør i fingrene etter å holde i en baby28. August
Vis vedlegget 272637
Tirsdag. Rolf er 4 måneder i dag. 122 dager. [emoji1189]
Vi feiret med en tur på helsestasjonen.
Vekt: 3285g (opp 180g siste uken).
Lengde: 50,4 cm. Vet ikke helt når vi begynte med mm måling av lengde [emoji85]
Hode: 36,7 cm
«Fine fødselsmål det der» sa helsesøster. [emoji23]. Vekt i forhold til lengde er midt i blinken. Men helsestasjonen har hverken prematurkurver eller mulighet for å korrigere kurvene etter termindato. Dermed tegner Rolf sin kurve flere cm under nedre persentil i skjemaet. Litt demotiverende og vanskelig å følge med på. Godt vi har prematurkurve selv å plotte inn resultatene i.
Vis vedlegget 272638
Tenk at vi har kommet helt hit. Og at det har gått så fantastisk bra. Det turte jeg ikke håpe på for 4 mnd siden. Ble sittende nesten en time og bare se på Rolf i dag. Han hadde spist, og var sånn passe mett. Lå for seg selv og pludret. Peivet litt med armer og bein. Smattet litt på smokken de få sekundene av gangen han klarte å holde den på plass. Innimellom så han på meg med de store, blå øynene sine. Holdt rund fingeren min med et fast grep. Pustet først hastig og uregelmessig, deretter roligere. Øyelokkene ble tyngre og den lille kroppen slappet av. Så uskyldig og uvitende om hvor elsket han er, hvor redde vi har vært og hvor takknemlige vi er for at han har kjempet seg fremover. Fra en bitteliten rosa gelégutt med slanger og ledninger overalt, til en perfekt liten baby med en lys fremtid. Livet smiler [emoji7].
Vis vedlegget 272639
Vis vedlegget 272640
Vis vedlegget 272642
Vis vedlegget 272643
Vis vedlegget 272644
Vis vedlegget 272645
Herlighet. Fikk tårer i øynene jeg nå! Gratulerer med 4 månedersdagen til Rolf. Endelig blitt en skikkelig baby slik kan skulle vært når han ble født i august ... Han er forresten tjukkere i huet enn Ulrikke nå!![]()
Vokser ca 1 cm rundt hodet hver uke frem til nå. Startet på 25, krympet til 23 og nå straks 37. Ganske stor forskjell når jeg tester med målebåndet. [emoji33]
Hipp hurra for fine Rolf!
Men tenkte på her om dagen! Nå veier jo ikke Rolf mye for å egentlig være 2 uker, men samtidig så er jo de to andre lange og tynne utifra bilder? Så han hadde vel vært lang og tynn ved fødsel i august uansett? Rart at han er lengre enn Leah![]()