Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Håper på en god natts søvn for dere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og du har forfatterevner

26. August
Vis vedlegget 272397
Søndag. I dag skjedde det vi har ventet på såååå lenge. Rolf SMILTE [emoji16]. I våken tilstand. Uten mageknip. Lyste opp i hele ansiktet. Det var pappaen som fikk æren. To ganger faktisk. [emoji7]. Jeg kan nesten ikke vente til det er min tur. Men foreløpig er Rolf mer opptatt av å lete etter pupp når han ser meg, enn å være sosial.
Ellers har dagen gått med til å skifte så mange bæsjebleier at jeg en stund var bekymret for om vi måtte ut på søndagshandel... En av bleiene resulterte i et nødvendig bad. Det var strengt tatt en bleie til som kvalifiserte til bading, men den late mammaen spylte ungen i vasken i stedet. Rolf var ikke like fornøyd med den formen for kontakt med vann [emoji56][emoji13].
Rolf har endelig fått dreisen på de rare flasketutene fra Medela som skal etterligne amming. Det har gjort at klikkingen på puppen har bedret seg litt. Vi fortsetter å øve [emoji1303].
Peiving før bæsjing...
Vis vedlegget 272393
Vis vedlegget 272394
Vis vedlegget 272395
Vis vedlegget 272396
Gratulerer med første smil! Det må være helt utrolig for dere
Morsom bildeserie![]()

Takker! Det er helt fantastisk at Rolf endelig begynner å kunne «babyting», ikke bare være en slapp liten alvorlig dukkemann. Vi har lurt lenge på om han smiler, eller om det er mageknip, men i dag var det ingen tvil [emoji1303]. Neste mål nå blir å fange smilet på kamera... [emoji6]

Helledussen, den sovestillinga med rompa i været. [emoji7]
Så skjønn ja.Helledussen, den sovestillinga med rompa i været. [emoji7]