Babystar
Glad i forumet
Han er ikke like flink til alle måltider. 9 ml i morges og 1 ml nå...
Han gjør som mi tutta jo [emoji85] hun finner desverre også på slikt tull med å til tider bare ta så lite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han er ikke like flink til alle måltider. 9 ml i morges og 1 ml nå...
Men det er jo kjempe bra uansett! 9 ml er dobbelt av hva Leah pleier, og en stor del av porsjonen hans! Og med den viljen er nok sonden borte så raskt han orker å suge/svelge/puste samtidig.
Det har du for såvidt rett i. 9 ml er 30% av måltidet. Suge/svelge/puste er han veldig flink til. Må bare bli litt mer effektiv i sugingen, og huske pustingen når han er mett og fornøyd...
Det er så godt å lese oppdateringene, å se st det jevnt og trutt går fremover Selv om dere sikkert føler at det går veeeeldig sakte, så går det stadig rette veien Og så er han så skjønn
Nydelig teppe du har strikket, kan jeg spørre hvilket garn og pinnenr du har brukt?
Ønsker dere en ny fin dag med Rolf i dag
Se på den stadig litt tjukkere bolla der da!
Det begynner å hjelpe på. Men bildene lyver ganske mye. Tror ikke han går inn i kategorien tjukkebolla ennå. Kan fortsatt telle ribbene [emoji6]
Nei, han har nok fortsatt litt å jobben med der. Men han er tjukk i forhold til hva han var 28. april. Fått seg noen gode kinn etter at de ikke lenger er klemt av masken. Fining uansett!
Sandnes Alpakka silke. Pinne nr 3. Og så har jeg brukt 36 løkker på innerste delen, i stedet for 60 som det står i oppskriften, for å få teppet litt mindre. Kunne sikkert brukt enda færre....
Det er jo nydelig garn Har snart strikket to stykker, men syns det første er litt tungt og kraftig og det andre blir litt mindre enn jeg hadde tenkt (tror jeg), så kanskje jeg skal hive meg på et tredje
Ditt ble hvertfall nydelig
Ble godt fornøyd. Det er luftig, lett, mykt og deilig varmt [emoji1303]