Rolf

Rolf er supersøt i den fine shortsen sin!
 
Liker ikke kjipe dager, selv om også denne har endt godt og gikk fra dårlig til bedre - riktig rekkefølge. Men det er tøft å lese, og jeg kan ikke for mitt bare liv fatte hvor tøft det må være å rent faktisk stå i. Fy søren!

Veldig glad for at dere får så god oppfølging og opplever å være ivaretatt selv om mammahjertet ikke alltid er enig i det legene sier og gjør. Du vet nok litt om dette også fra den andre siden, som lege - men jammen er det forskjell på å være hjelper og pasient/pårørende når alt kommer til alt. Fornuft og følelser er ikke alltid sammenfallende, det er helt sikkert! Dere er gode!

Til sist håper jeg mellomstor hadde en fin førskoledag!

6-åringen koste seg max. 9 stk i klassen. 5 gutter, hvorav fire bor i gangavstand fra hverandre. Supert opplegg for barna. Nå kan ikke 16. august komme raskt nok... [emoji1303]
 
Vi bader Rolf to ganger per uke foreløpig. Jeg ønsker å bade han hver dag
emoji56.png
, men det må vente noen uker til. Har sneket med meg litt natusan babysåpe for å motvirke tåfisen. Synes ikke laktacyd eller babyolje fjerner denslags. Vi har på klær hele tiden, men knepper opp ved kenguru så det blir hud/hud kontakt. Vi har to ullpysjer, to ull-bodyer, en bukse og en kortbukse i str 38. Har foreløpig en ullpysj, to bodyer (ull/bomull) og to bukser (ull/bomull) i str 44. Der er foreløpig så stort at jeg avventer videre innkjøp litt etter behov tror jeg.

Ja, er koselig med bad. Får se om vi får sneket inn et bad imorgen som start på helgen ;)

Har en ullpysj fra nøstebarn og en bomullsbody i 38, merker pysjen ikke passer såååå mange uker til så satser på vi klarer oss med en da den kan luftes og skyldes raskt mellom hver kveld. Tenker vi tar det som vane å ha på den på kvelden :) Og kanskje body litt innimellom om vi har lyst. Hun er såpass varm av seg. 44 (40/44 også) er en helt annen historie, der har vi nok ;)
 
Og god klem til mammahjertet ❤️
 
Ja, er koselig med bad. Får se om vi får sneket inn et bad imorgen som start på helgen ;)

Har en ullpysj fra nøstebarn og en bomullsbody i 38, merker pysjen ikke passer såååå mange uker til så satser på vi klarer oss med en da den kan luftes og skyldes raskt mellom hver kveld. Tenker vi tar det som vane å ha på den på kvelden :) Og kanskje body litt innimellom om vi har lyst. Hun er såpass varm av seg. 44 (40/44 også) er en helt annen historie, der har vi nok ;)

Rolf er også varm, men han roer seg veldig med klær på. Da trenger han ikke teppe for å ligge samlet og rolig. Jeg har smugkjøpt noen artige klær i små str fra en utenlandsk nettbutikk. Håper kvaliteten er sånn noenlunde. Gleder meg til bilde når de kommer [emoji1303]
 
Tøff lesning! Må være brutalt for mammahjertet dette :Heartred Men godt dagen fikk en finere avslutning hvertfall :Heartred Måtte dagen i dag bli mye bedre :Heartblue
 
Stopper nesten å puste selv her jeg leste oppdateringen fra gårsdagen.
Fortsetter å sende varme tanker og styrke til dere alle. Måtte bare pustingen bli stabil nå, siden han så tydelig er søkende og interessert i alt allerede ❤️
 
Får hjertet i halsen ved sånne oppdateringer. Kommer ikke over hvor sterke og tøffe dere alle er [emoji170]
 
Dere er så sterke hele gjengen, hatten av til dere! Håper Rolf har hatt sin siste alvorlige pustestans[emoji170]
 
Tøff lesning!! Måtte dagen i dag bli bedre og stabil[emoji4][emoji173]️
Heier på dere[emoji170]

Han ser bare helt nydelig ut i den shortsen[emoji7][emoji7][emoji7]
 
Så godt at dere har blitt fulgt så godt opp. Enig i at det er fint å skrive et skrytebrev også. Kanskje nevne at det var ekstra bra etter sist gang slik at de ser at de har forbedret seg....

Det er heftig med sånne runder, men kan høres ut som Rolf har tenkt fortsette med dem lenge enda...
 
Så godt at dere har blitt fulgt så godt opp. Enig i at det er fint å skrive et skrytebrev også. Kanskje nevne at det var ekstra bra etter sist gang slik at de ser at de har forbedret seg....

Det er heftig med sånne runder, men kan høres ut som Rolf har tenkt fortsette med dem lenge enda...

Er redd han kommer til å holde på en stund til, ja. Vi er forespeilet at det vil gi seg ca uke 34, og nå er han 30 uker i dag [emoji85].
 
Er redd han kommer til å holde på en stund til, ja. Vi er forespeilet at det vil gi seg ca uke 34, og nå er han 30 uker i dag [emoji85].
"normalt" sett gir det seg til 34 uker (forhold deg til nyfødt sin gestasjonsalder), men det finnes de som holder på lenger. Uansett reiser dere ikke hjem før det har gitt seg
 
Fine Rolf!
 
Er redd han kommer til å holde på en stund til, ja. Vi er forespeilet at det vil gi seg ca uke 34, og nå er han 30 uker i dag [emoji85].
Tipper de 4 neste ukene går raskere enn de 4 forrige. Kjedelig at det er forventet fortsatte pustestopp, men det er kanskje lettere å takle når man vet de er forventet? Synes det ser ut som om han klarer seg veldig bra forholdene tatt i betraktning. Han kom jo veldig tidlig. Håper på alt det beste.
 
Håper det blir mer stabilt i dag:Heartblue
 
❤️

De har satt gestasjonsalder ved fødsel til 25+1?
 
Back
Topp