Rolf

Jeg har sovet litt, men har fått så innmari vondt i magen. Livredd for infeksjon/hematom. Satser på at det går over av seg selv. Mitt beger er fullt og ikke mottakelig for mer krøll... [emoji13]

Har ikke kommet meg bort til Rolf ennå (er jo mange hundre meter unna her i Bergen, så avhengig av transport.) Men ingen telefoner derfra, sånn som i går, så håper intet nytt er godt nytt...

Nok tull og tøys nå ja ❤️

Intet nytt må da være godt nytt ja. Men jeg liker ikke at du har vondt i magen ...håper du tar det opp med pleiere/lege så det ikke blir mer action enn det må være nå!

Håper dere får en god dag og at det ikke er noen uhumskheter som lurer i magen nå

IMG_4160.jpeg

Rolf har vært stabil i hele natt!! [emoji7][emoji7][emoji7] Nå skal han straks være kenguru med sin pappa... [emoji1303]

Jeg venter på legevisitt, så skal jeg også pelle meg bortover for å snuse litt, forhåpentligvis uten for mange episoder med hjerteinfarkt i dag...

Vis vedlegget 256257

Rolf har vært stabil i hele natt!! [emoji7][emoji7][emoji7] Nå skal han straks være kenguru med sin pappa... [emoji1303]

Jeg venter på legevisitt, så skal jeg også pelle meg bortover for å snuse litt, forhåpentligvis uten for mange episoder med hjerteinfarkt i dag...
Blir så glad for slike gode oppdateringer:Heartred

Vis vedlegget 256257

Så fantastisk [emoji7] håper dere får en god å fin dag sammen med skjønningen [emoji170] ta vare på deg selv[emoji173]️

Denne tråden vil jeg gjerne følge! Sniker fra Desember.

For en reise ,og for en gave du deler med oss! :Heartred

Fine fine Rolf ❤️ Klarer ikke få uttrykt nok hvor mye det hjelper å få sånne oppdateringer om han, spesielt for mannen min. Veldig betryggende for vår del, selv om ikke alt hele veien går på skinner.

Vis vedlegget 256257

Så flott at han har vært stabil[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ godt å høre!

Vis vedlegget 256257

Ååå, nå ble jeg sykt glad[emoji173]️ Så utrolig deilig å høre at Rolf har vært stabil i natt[emoji173]️
Håper magesmertene dine er uskyldige og at du slipper noe «mer» nå[emoji173]️

[emoji173]️

Har de kjøleskap og fryser for melk der du sover krølle? For min del var begge deler rett utenfor nyfødt intensiv, så jeg dro dit hver tredje time, men det er jo umulig om du må kjøres. Veldig gode nyheter om stabil natt.

Du er så tøff krølle! Tusen takk for at ting du deler. Du må gi beskjed om det er noe jeg kan gjøre for deg. Bergen er ikke så stort vettu :)

Har de kjøleskap og fryser for melk der du sover krølle? For min del var begge deler rett utenfor nyfødt intensiv, så jeg dro dit hver tredje time, men det er jo umulig om du må kjøres. Veldig gode nyheter om stabil natt.

Er kjøleskap her på barsel, så tar jeg med til nyfødt. Pumper bare tre ganger i døgnet foreløpig, for det er så himla mye melk. Lager 1,5 døgnrasjon per pumping foreløpig. [emoji23] Melkeku, var det jeg skulle blitt...

Back
Topp