Rolf

Sniker fra prøver-forum. Men jeg ville bare si at jeg er veldig glad for at det går bedre nå! Sender mange gode tanker [emoji171]

[emoji170][emoji170][emoji170][emoji170]

Åh, fantastisk at han har vært stabil igjen de siste timene, og endelig får litt kosetid med pappaen :Heartblue Må være en fryktelig Berg og dalbane for dere dette! Sender dere mange gode tanker, og håper dere går en bedre natt i møte :Heartred

Godt å lese sist oppdatering ❤️
Ser for meg at store Rolf våker over lille Rolf, og at store Rolf bruker all sin kunnskap både til å veilede lille Rolf til å stå han av når kroppen jobber på høygir, men også på å tulle litt med dere..... Rolferne er ett dreamteam, og alt toppes med dere gode og flinke foreldrene ❤️ Heia Rolf, heia dere ❤️

Innom og sniker, og jeg må bare få sagt det! Du er rå!!! Krysser alt jeg eier og har for dere altså [emoji173]️

Sender dere styrke og varme tanker og krysser fingrene for at alt går bra med Rolf ❤️ Du er råtøff!

Heier på deg og Rolf fra mai forumet❤❤

Deilig å se han slappe av hos pappa.
håper du fikk sove ordentlig og at det blir en god natt for dere alle

Gratulerer så mye med den fine gutten :D og lykke til videre ♡

Fikk du sove litt, kjære du?

Rolf [emoji170][emoji173]️

Endelig fikk jeg tid å sjekke oppdatering fra deg. Herlighet for en dag!

Fantastisk at ting er bedre med den lille skatten[emoji170] tenk at de selv fra så
Små ikke klarer å gjør to ting på en gang de guttene [emoji23] du er utrolig og beundringsverdig i den situasjonen du er. Så tøff, sterk og beundringsverdig [emoji7]

Må forresten si det er utrolig fascinerende å lese om hvordan han klarer å gi beskjed allerede, og hvor fort dere har lært dere å tolke det. Sterke gutten! <3

For en nydelig gutt! [emoji170] Tapper er han [emoji170] sender mange gode tanker, dette skal gå bra!!

God morgen. Håper du selv har fått litt søvn i natt, og at lille Rolf har holdt seg stabil. Tenker på dere [emoji170]

Fikk du sove ut litt i natt? Og hvordan går det med Rolf? ❤️

Fikk du sove ut litt i natt? Og hvordan går det med Rolf? [emoji173]️

Jeg har sovet litt, men har fått så innmari vondt i magen. Livredd for infeksjon/hematom. Satser på at det går over av seg selv. Mitt beger er fullt og ikke mottakelig for mer krøll... [emoji13]

Har ikke kommet meg bort til Rolf ennå (er jo mange hundre meter unna her i Bergen, så avhengig av transport.) Men ingen telefoner derfra, sånn som i går, så håper intet nytt er godt nytt...

Back
Topp