Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er helt nervevrak sjøl etter 2 SA på 4 mnd. Klarer ikke å finne roen :-/Etter 2 SA, en tidlig og en etter 12 uker så klarer jeg ikke helt å slappe av og nyte det faktum at jeg er gravid.. Derfor har brukt endel tid på å søke rundt på nettet for å finne statistikker og informasjon om spontanaborter. Jeg kom over denne siden, og syntes den egentlig var veldig informativ (om enn skremmende).
http://spacefem.com/pregnant/mc.php?m=18&d=04&y=16
Her kan man legge inn EL og så regner den ut for deg hvilken dag du er på nå, og hvor stor sjansen for spontanabort/MA er.
Jeg er 5+0 i dag, og blir litt skremt av at risikoen fortsatt nesten er 20% (17,3), men samtidig blir jeg veldig beroliget av at den skal synke betraktelig den neste uken og at jeg neste mandag på 6+0 er helt nede i 8,4% og at om 2 uker er risikoen helt nede i under 4%
Jeg skjønner deg så altfor godt. Hvor langt er du på vei i dag?Er helt nervevrak sjøl etter 2 SA på 4 mnd. Klarer ikke å finne roen :-/
Ca 4 uker. Så veeldig nytt da...Jeg skjønner deg så altfor godt. Hvor langt er du på vei i dag?
Jeg skifter nå mellom å tenke at alt er bra, til å få helt panikk fordi jeg ikke føler meg gravid lengre. 2 minutter etterpå, så kjenner jeg gjerne strekking i livmoren..
Prøv å senk skuldrene, og tenk gode tanker <3
Ja, da er det veldig nytt - og jo nyere, jo mer usikkert kjennes det gjerne..Ca 4 uker. Så veeldig nytt da...
Lykke til på UL i morgen <36+5 og 4,7%! Endelig under 5 tallet Skal på tidlig ul i morgen, så krysser fingrene for at ting er som det ska