Risiko for abort dag for dag

Får ikke lastet opp bildet, men har nettopp vært på TUL og fått se det lille underet! :Heartbigred Og jeg så tydelig et lite pulserende hjerte! :Heartbigred Er 5+6 i dag, og gyn regnet seg frem til 5+5. Utrolig deilig og beroligende å se altså :happy::happy::joyful::p
 
Får ikke lastet opp bildet, men har nettopp vært på TUL og fått se det lille underet! :Heartbigred Og jeg så tydelig et lite pulserende hjerte! :Heartbigred Er 5+6 i dag, og gyn regnet seg frem til 5+5. Utrolig deilig og beroligende å se altså :happy::happy::joyful::p
Ååååå din heldiggris! I mitt område har det ikke vært mulig å få time om ikke man har henvisning fra legen. Men neste uke er gynekologen tilbake på privat sykehuset, så tenker jeg bestiller time da.

7+6 i dag, og nede på 2,5% for meg i dag. Føles helt uvirkelig, men samtidig så begynner jeg forstå at det faktisk skjer noe
 
Ååååå din heldiggris! I mitt område har det ikke vært mulig å få time om ikke man har henvisning fra legen. Men neste uke er gynekologen tilbake på privat sykehuset, så tenker jeg bestiller time da.

7+6 i dag, og nede på 2,5% for meg i dag. Føles helt uvirkelig, men samtidig så begynner jeg forstå at det faktisk skjer noe
Jeg ble i utgangspunktet henvist til gyn pga vi slet med å bli gravide :happy: Så har jeg fått oppfølging videre av henne fordi jeg også tok Pergo-kur denne gangen :p
Men skjønner du blir rastløs av å ikke vite sikkert ennå, men så langt som du er kommet nå så er det jo rimelig sikkert at alt går bra :)
 
8+0 i dag og risikoen er nede på 2,4%! :D
Den neste uka skal den bare synke 0,4%, så ingen store forandringer altså..

Hadde en miniblødning på fredag, men magefølelsen min sier meg at alt er som det skal være. Symptomene er definitivt på plass..
 
Back
Topp