Risiko for abort dag for dag

Det er veldig gøy å følge med på dette.
Jeg har aldri vært på forum som dette før nå, men jeg hadde trodd at veldig mange skulle forsvinne ut. Beroliger meg veldig at prosenten går ned, og at såpass mange blir her uke etter uke.

2,8% på meg i dag. Begynner å føles tryggere å fortelle det til folk nå, selv om jeg bare er 7+4.
 
Ja, da er det veldig nytt - og jo nyere, jo mer usikkert kjennes det gjerne..
Mellom 4 og 6 uker er det jo dessverre en del som mister, men sannsynligheten for at du skal miste 3 ganger på rad, når du allerede har 3 fullgåtte svangerskap foran deg, den tenker jeg er minimal. Som sagt, vær litt avventende med å slippe løs gleden (det var jeg til jeg kom meg over 6 uker), og prøv så godt du kan å senke skuldrene <3

Selv er jeg 7+1 i dag og nå er risikoen bare 3,5 :D
Har ikke vært på tidlig UL eller noe, og tenker nok at jeg ikke kommer til å reise på det heller. Føler på meg at ting er som de skal være.. (tror jeg) :p
Nei man vet jo aldri...
 
Det er veldig gøy å følge med på dette.
Jeg har aldri vært på forum som dette før nå, men jeg hadde trodd at veldig mange skulle forsvinne ut. Beroliger meg veldig at prosenten går ned, og at såpass mange blir her uke etter uke.

2,8% på meg i dag. Begynner å føles tryggere å fortelle det til folk nå, selv om jeg bare er 7+4.
Jeg har det helt likt som deg. Fryktelig trist med de som har forlatt oss, men jeg føler ikke at det er så mange som jeg trodde det skulle være..

Jeg er 7+2 i dag og begynner også å klø litt mer i fingrene etter å fortelle om graviditeten. Tror dette går veien :D
 
Lykke til på UL i morgen <3
Jeg har kommet til den konklusjonen at jeg bare må stole på magefølelsen min, og den sier meg at alt er i orden. (Har hverken tid, eller råd til tidlig UL heller...)

Takk for det❤️ Kjempe spennende!
Vi har jo vært gjennom ivf/icsi, så i morgen skal vi på klinikken å forhåpentligvis se ett levende bankende hjerte ❤️:)
Du må stole på magefølelsen din, den stemmer som regel alltid :D
 
Takk for det❤️ Kjempe spennende!
Vi har jo vært gjennom ivf/icsi, så i morgen skal vi på klinikken å forhåpentligvis se ett levende bankende hjerte ❤️:)
Du må stole på magefølelsen din, den stemmer som regel alltid :D
Skal krysse alt jeg kan for dere for at det er et sterkt og sunt bankende hjerte der inne <3

Ja, man skal ikke undervurdere magefølelsen. Akkurat nå på morgenen sier den meg at jeg 3r kvalm :p Har troen på at dette går veien, kun 3% risiko i dag :D
 
17,3%
 
10,5% her :happy: Er 5+5 i dag og siden jeg vanligvis har 31 dagers syklus, trakk jeg bare fra en dag på svangerskapslengden :finger: Grugleder meg masse til TUL i morgen hos gyn oxo... Håper så inderlig jeg får se et lite blinkende valmuefrø på skjermen :nailbiting::pHar jo mistet 2 ggr tidligere (begge i fjor), så er så nervøs for utfallet denne gangen. Men noe som beroliger meg noe, er at jeg har ALLE symptomer som går an å ha! :joyful::hilarious:
 
10,5% her :happy: Er 5+5 i dag og siden jeg vanligvis har 31 dagers syklus, trakk jeg bare fra en dag på svangerskapslengden :finger: Grugleder meg masse til TUL i morgen hos gyn oxo... Håper så inderlig jeg får se et lite blinkende valmuefrø på skjermen :nailbiting::pHar jo mistet 2 ggr tidligere (begge i fjor), så er så nervøs for utfallet denne gangen. Men noe som beroliger meg noe, er at jeg har ALLE symptomer som går an å ha! :joyful::hilarious:

Du må fortelle hvordan det gikk og hva du så. Vurderer om jeg skal bestille time neste uke for å se. Er like langt som deg idag.
 
3,5% i dag, så får vi se hva vi kan få se i morgen! Så nervøs!!
 
TUL i morra?? Lykke til!!!
Tusen takk :)

Er egentlig kontroll etter at jeg ble konisert for halvannet år siden, skal ta celleprøve osv, men på kontrollene og det jeg har vært hos gyn for, så har de også tatt ul av livmor og eggstokker, så regner med vi får en titt. :) de vet jeg er gravid, så de bestemte at de ville fremskynde timen, hadde egentlig i uke 13 :p
 
Back
Topp