Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du legger inn første dag i siste mensOm eg har forstått den riktig: 13%.
Kva dato er det eigentleg ein skal legge inn?
Då hadde eg lagt inn rett ja. For veka stemde nemleg, mdn eg meinte eg las i første innlegget at ein skulle legge inn EL..Du legger inn første dag i siste mens
Den regner ut med 28 dagers syklus, jeg har 30 dager, så la til to dager for å få riktig dag og dato ^^,
Sikkert jeg som har skrevet feil i første innlegg.. -,-Då hadde eg lagt inn rett ja. For veka stemde nemleg, mdn eg meinte eg las i første innlegget at ein skulle legge inn EL..
Når jeg begynte å bruke den så var jeg på godt over 20% - Så det går fort nedover Just hang in there <318,9%.... Man blir jo neten deprimert av å se på den siden
Da tror jeg nok du kan være ganske sikker på at dette går veien ja <3 Gratulerer så masse <32,5% sannsynlighet. Og når det er 2% etter uke 12, som vi anser som "trygt" OG jeg har sett et bankende hjerte på ul, kjenner jeg meg ganske sikker på at det kommer til å gå bra denne gangen ❤
Detet kommer til å gå fort ja! Jeg er overrasket selv over hvor fort dagene går. Føles ut som jeg stod med testen i hånden for første gang i går..... men det er allerede snart 3 uker siden7 uker i dag, og helt nede på 3,9% risiko
Dette har gått veldig fort, håper de neste 3 ukene går like fort.
Åååh så bra, begynner å føles virkelig nå3%: herlig
I know! Rart å tenke på at det er over 3 uker siden jeg stod der med de første svake strimmeltestene :ODetet kommer til å gå fort ja! Jeg er overrasket selv over hvor fort dagene går. Føles ut som jeg stod med testen i hånden for første gang i går..... men det er allerede snart 3 uker siden
Selv er jeg på 3,2% i dag! Uvirkelig