Risiko for abort dag for dag

Om eg har forstått den riktig: 13%.

Kva dato er det eigentleg ein skal legge inn?
Du legger inn første dag i siste mens :)

Den regner ut med 28 dagers syklus, jeg har 30 dager, så la til to dager for å få riktig dag og dato ^^,
 
Du legger inn første dag i siste mens :)

Den regner ut med 28 dagers syklus, jeg har 30 dager, så la til to dager for å få riktig dag og dato ^^,
Då hadde eg lagt inn rett ja. For veka stemde nemleg, mdn eg meinte eg las i første innlegget at ein skulle legge inn EL..
 
4,7% i dag og under 5% risiko! :D

Kjenner jeg fortsatt stresser litt med at jeg har mistet veldig sent en gang, men prøver å berolige meg selv med at symptomene er sterkere denne gangen, og at de ser ut til å bli litt og litt sterkere for hver dag som går..
 
2,5% sannsynlighet. Og når det er 2% etter uke 12, som vi anser som "trygt" OG jeg har sett et bankende hjerte på ul, kjenner jeg meg ganske sikker på at det kommer til å gå bra denne gangen ❤
 
18,9%.... Man blir jo neten deprimert av å se på den siden :p
Når jeg begynte å bruke den så var jeg på godt over 20% - Så det går fort nedover :D Just hang in there <3

2,5% sannsynlighet. Og når det er 2% etter uke 12, som vi anser som "trygt" OG jeg har sett et bankende hjerte på ul, kjenner jeg meg ganske sikker på at det kommer til å gå bra denne gangen ❤
Da tror jeg nok du kan være ganske sikker på at dette går veien ja <3 Gratulerer så masse <3
 
3,4 % i dag og har sett en bankende hjerte <3 bare runde uke 8-8,5 når morkaka tar over (føler det er den siste risikoen) så føler jeg at dette skal gå veien :)
 
3,9% på meg nå.
Så utrolig gøy å se at det er såpass mange som er på under 5% nå :) Det går heldigvis fort nedover
 
7 uker i dag, og helt nede på 3,9% risiko :D

Dette har gått veldig fort, håper de neste 3 ukene går like fort.
 
7 uker i dag, og helt nede på 3,9% risiko :D

Dette har gått veldig fort, håper de neste 3 ukene går like fort.
Detet kommer til å gå fort ja! Jeg er overrasket selv over hvor fort dagene går. Føles ut som jeg stod med testen i hånden for første gang i går..... men det er allerede snart 3 uker siden


Åååh så bra, begynner å føles virkelig nå :D

Selv er jeg på 3,2% i dag! Uvirkelig
 
Detet kommer til å gå fort ja! Jeg er overrasket selv over hvor fort dagene går. Føles ut som jeg stod med testen i hånden for første gang i går..... men det er allerede snart 3 uker siden

Selv er jeg på 3,2% i dag! Uvirkelig
I know! Rart å tenke på at det er over 3 uker siden jeg stod der med de første svake strimmeltestene :O
"Bare" 5 uker igjen nå, til vi er over 12 ukers merket og vi kan senke skuldrene betraktelig! :D
 
Back
Topp