Risiko for abort dag for dag

6,6% i dag! Er 4+3 iflg bv gravid.. Har vært igjennom en SA i uke 9 for to måneder siden, så føler på en måte at statistikk ikke er så mye til hjelp :( Men jeg prøver å holde motet oppe, kan nesten ikke gå og forvente det verste hele tiden.:) er veldig glad det er en liten spire på plass <3
 
Da er vi akkurat like langt på vei! :D
Synes tiden i uke 4 og 5 gikk myyye saktere enn nå som jeg er over i uke 6. Merker egentlig ikke så mye til at jeg er gravid, om jeg ser vekk fra kvalme, irritasjon og stikkinger. Samt det faktum at jeg faktisk har fått pupper da :D
Så morro :D
Merker ikke så mye til graviditeten jeg heller, enda iallfall :p ømme pupper, trøtt og litt "uvel" noen ganger. Skulle nesten ønske jeg var kvalm også, så hadde det gått litt mer opp for meg :p
 
Så morro :D
Merker ikke så mye til graviditeten jeg heller, enda iallfall :p ømme pupper, trøtt og litt "uvel" noen ganger. Skulle nesten ønske jeg var kvalm også, så hadde det gått litt mer opp for meg :p

I dag merker jeg MYE til graviditeten. Kjennes ut som om jeg skal kaste opp hvert sekund som helst. Hadde ekstrem svangerskapskvalme forrige gang, og håper så inderlig jeg ikke får det igjen...

6+3 i dag og under 6% risiko :D
På lørdag er jeg under 5% :D
 
Stor dag, under 5%
4,7 for å være nøyaktig :D

Og i morra er første legetime, gleder meg
 
Blir så glad og lettet over at alle dere fortsatt er her inne, og at vi kommer nærmere og nærmere målet for hver dag som går.. :D

I dag har jeg faktisk klart å la være å studere papiret med lupe når jeg har vært på do å tisset. Kjenner skuldrene er i ferd med å senke seg også..
 
5,3% i dag!
Rart å tenke på at det allerede er straks 3 uker siden jeg fikk positiv test, det kjennes ut som om det var i går..

Kvalmen har definitivt meldt seg, og blir verre og verre for hver eneste morgen jeg står opp. Har skriftlig eksamen neste fredag, så er veldig spent på hvordan det skal gå..
 
6,6%, føles ganske greit. :)
 
7,5 % i dag (6+1). Synes de gode prognosene stiger raskt nå!! Det liker vi :)
 
Hjelpes! 4,3% :D

Var en tur hos legen i dag også. Egentlig pga andre ting, men han kunne fortelle at blodtrykket mitt var blitt veldig fint etter at jeg hadde blitt gravid. Har alltid hatt høyt blodtrykk tidligere.
 
26,6%
 
Back
Topp