Risiko for abort dag for dag

5+6 i dag og prosenten er nede i 9,4!! :D
Endelig under 10% ^^,

Kjenner jeg både blir beroliget av å etterhvert ha statistikken på min side, men også av at kvalmen blir mer og mer tilstedeværende for hver eneste morgen..

Måtte den neste uken gå fort, jeg ser frem til å tre inn i svangerskapsuke 7 :D

Heldiggris :)
Jeg er 5+2 og prosenten ligger på 14,4! Det virker så mye :yuck:
Måtte tiden gå ekstremt fort :D
 
Tiden går kjempefort, selv om det sikkert ikke kjennes sånn ut nå.. jeg kan nesten ikke tro at jeg allerede er 6 uker i morgen! :O

Tiden kommer nok til å fly. Plutselig er sommerferien over, så er det jul ogsååå kommer babyene våre :eek::D
 
Det kommer til å gå fort! Selv om jeg syntes tiden gikk sakte, så ja - plutselig er du der du også :D

Ja, de første dagene fra uke 4 til uke 5 gikk kjempeseint, men etter jeg bikka uke 5 nå syns jeg det har gått fort. De tre siste dagene har blåst avgårde :)
 
Ja, de første dagene fra uke 4 til uke 5 gikk kjempeseint, men etter jeg bikka uke 5 nå syns jeg det har gått fort. De tre siste dagene har blåst avgårde :)
Helt enig. Fra jeg fikk positiv digital på IKM til uke 5+0 gikk det SAAAAAKTE! Mens den siste uken har bare blåst avgårde. Tenk, har visst at jeg er gravid i 2 uker i morgen :D
 
Helt enig. Fra jeg fikk positiv digital på IKM til uke 5+0 gikk det SAAAAAKTE! Mens den siste uken har bare blåst avgårde. Tenk, har visst at jeg er gravid i 2 uker i morgen :D

Det er så rart å tenke på! :D Men har det veldig koselig med å starte hver dag med å lese om dag for dag i BV Gravid appen og Pregnancy appen og følge fosterets utvikling. Begynner å synke inn på ordentlig at jeg er gravid. Har fremdeles i bakhodet at det kan gå galt men blir vanskeligere og vanskeligere og tenke at dette ender i sa. Kroppen gir fra seg masse symptomer enda også så det er kanskje det og som gjør at jeg kanskje er litt for "trygg" på denne magefølelsen :p
 
Det er så rart å tenke på! :D Men har det veldig koselig med å starte hver dag med å lese om dag for dag i BV Gravid appen og Pregnancy appen og følge fosterets utvikling. Begynner å synke inn på ordentlig at jeg er gravid. Har fremdeles i bakhodet at det kan gå galt men blir vanskeligere og vanskeligere og tenke at dette ender i sa. Kroppen gir fra seg masse symptomer enda også så det er kanskje det og som gjør at jeg kanskje er litt for "trygg" på denne magefølelsen :p
Samme her. Sjekker appen og følger med på utviklingen hver dag. Synes det er helt INSANE å tenke på at hjertet allerede har begynt å slå! :I

Jeg tror ikke man kan bli for trygg på en magefølelse. Det gjelder jo å huske at det er vanlig å miste, men det er mest vanlig å miste før man i det hele tatt vet at man er gravid. Ergo så luggen vi ganske godt an nå allerede :D
 
Det er så rart å tenke på! :D Men har det veldig koselig med å starte hver dag med å lese om dag for dag i BV Gravid appen og Pregnancy appen og følge fosterets utvikling. Begynner å synke inn på ordentlig at jeg er gravid. Har fremdeles i bakhodet at det kan gå galt men blir vanskeligere og vanskeligere og tenke at dette ender i sa. Kroppen gir fra seg masse symptomer enda også så det er kanskje det og som gjør at jeg kanskje er litt for "trygg" på denne magefølelsen :p
Er pragnancy appen bare til apple? Jeg finner ikke noe app som heter det på android.
 
Er pragnancy appen bare til apple? Jeg finner ikke noe app som heter det på android.

ImageUploadedByBV Forum1463346858.755806.jpg
Den ser slik ut. Heter pregnancy+ Aner ikke om den funker til begge men tror det? :) Jeg har apple, men har hatt android tidligere, mener jeg hadde den appen på min forrige tlf :)
 
Samme her. Sjekker appen og følger med på utviklingen hver dag. Synes det er helt INSANE å tenke på at hjertet allerede har begynt å slå! :I

Jeg tror ikke man kan bli for trygg på en magefølelse. Det gjelder jo å huske at det er vanlig å miste, men det er mest vanlig å miste før man i det hele tatt vet at man er gravid. Ergo så luggen vi ganske godt an nå allerede :D

Det er sant!! Tror også det er viktig å være positiv og ikke stresse for mye med at sa kan komme. La heller kroppen slappe av og jobbe med de viktige tingene og ikke alle "hvis" og "hva om" :)
 
6+0 i dag - og jeg tar fatt på svangerskapsuke 7! :D
Endelig under 10% - helt nede på 8,4% faktisk. Nå tar jeg sikte på neste mandag og 7+0, innen da vil risikoen ha sunket til 3,9%..

Måtte alle spirene våre klamre seg fast <3
 
Åååå så bra! Gratulerer. Det går fort nedover på prosenten heldigvis. Skjekka istad, tror jeg var på 6.9 nå om ikke jeg husker feil
 
Det er sant!! Tror også det er viktig å være positiv og ikke stresse for mye med at sa kan komme. La heller kroppen slappe av og jobbe med de viktige tingene og ikke alle "hvis" og "hva om" :)
Det tenker jeg også, så jeg prøver å tvinge meg selv til å senke skuldrene og tenke at dette går bra. Prøver også å se for meg hvordan jeg skal kose meg med magen i sommer. For dette SKAL gå bra! :D

Åååå så bra! Gratulerer. Det går fort nedover på prosenten heldigvis. Skjekka istad, tror jeg var på 6.9 nå om ikke jeg husker feil
Takk :D
Den neste uken så går jo prosenten veldig mye ned, så skal krysse beina og tenke at alt går fint :D
 
Back
Topp