Risiko for abort dag for dag

6+0 i dag, og 8,4%
Ooooog *trommevirvel* i dag ble jeg kvalm etter 2 knekkebrød med ost!!! :D :D
 
Jeg og liker! :D Det ser jo sånn ut som begge vi kan begynne å virkelig tro på at denne graviditeten kanskje blir værende til termin :) Krysser alle fingre og tær i alle fall!
Ja, det begynner å hjelpe nå. Kjenner jeg har begynt å glede meg litt, og det er veldig deilig.. ^^,

6+0 i dag, og 8,4%
Ooooog *trommevirvel* i dag ble jeg kvalm etter 2 knekkebrød med ost!!! :D :D
Hurra! :D
Jeg er 6+0 på mandag, og gleder meg veldig til det.. Jeg blir kjempekvalm når jeg tar vitaminene mine.. :wtf:
 
Jeg er 6+0 på mandag, og gleder meg veldig til det.. Jeg blir kjempekvalm når jeg tar vitaminene mine.. :wtf:

Hva slags vitaminer tar du? Jeg tar folat og omega3. Heldigvis svelger jeg de uten større problemer fortsatt
 
Hva slags vitaminer tar du? Jeg tar folat og omega3. Heldigvis svelger jeg de uten større problemer fortsatt
Tar sånne vitaminer for gravide. Multivitamin, folat og Omega 3. I tillegg tar jeg b12, magnesium og Kalsium/D - vitamin. Så er en skikkelig cocktail.
 
Tar sånne vitaminer for gravide. Multivitamin, folat og Omega 3. I tillegg tar jeg b12, magnesium og Kalsium/D - vitamin. Så er en skikkelig cocktail.
Tror jeg får lese meg litt opp. På apoteket sa de at Folat var nok om jeg hadde et variert sunt kosthold
 
Ja, det begynner å hjelpe nå. Kjenner jeg har begynt å glede meg litt, og det er veldig deilig.. ^^,


Hurra! :D
Jeg er 6+0 på mandag, og gleder meg veldig til det.. Jeg blir kjempekvalm når jeg tar vitaminene mine.. :wtf:
Er også 6+0 og kvalmen slo til under vitaminsvelging. Flytting grøss :oops:
 
Tror jeg får lese meg litt opp. På apoteket sa de at Folat var nok om jeg hadde et variert sunt kosthold
Jeg er slankeoperert, så jeg må ta endel ekstra vitaminer. Spør heller legen din om de kan sjekke om det er noe du mangler/har lite av når de tar blodprøver av deg ^^,
 
5+6 i dag og prosenten er nede i 9,4!! :D
Endelig under 10% ^^,

Kjenner jeg både blir beroliget av å etterhvert ha statistikken på min side, men også av at kvalmen blir mer og mer tilstedeværende for hver eneste morgen..

Måtte den neste uken gå fort, jeg ser frem til å tre inn i svangerskapsuke 7 :D
 
5+6 i dag og prosenten er nede i 9,4!! :D
Endelig under 10% ^^,

Kjenner jeg både blir beroliget av å etterhvert ha statistikken på min side, men også av at kvalmen blir mer og mer tilstedeværende for hver eneste morgen..

Måtte den neste uken gå fort, jeg ser frem til å tre inn i svangerskapsuke 7 :D
Gratulerer så mye! Dette har du ventet på :D
 
Helt klart. Og den neste uken skal det synke enda mer <3

Jeg har troen på oss!
Så bra.... jeg begynner få litt troa selv.
Jeg skal til legen på fredag, egentlig for å lese av resultater for noe annet.... men blir nok litt babyprat også
 
Så bra.... jeg begynner få litt troa selv.
Jeg skal til legen på fredag, egentlig for å lese av resultater for noe annet.... men blir nok litt babyprat også
Så spennende da!
Jeg har fått første time til skikkelig svangerskapskontroll 29. Juni - Det føles som om det er en EVIGHET til.. Så lurer på om jeg skal ringe jordmor og prøve å få time der rundt uke 7..
 
Så spennende da!
Jeg har fått første time til skikkelig svangerskapskontroll 29. Juni - Det føles som om det er en EVIGHET til.. Så lurer på om jeg skal ringe jordmor og prøve å få time der rundt uke 7..
Så spennende. Jeg oppdaterer etter legetimen hva som skjer.
Er redd det blir en skuffelse og det bare blir snakk om nakken min og røntgen-bilder.

Jeg har lyst å få ballen til å rulle bare, så jeg føler jeg er igang.

Skjønner godt at slutten av juni føles som en evighet. I situasjonen vi er i så søker vi jo bekreftelse på at alt er bra
 
Back
Topp