Reisen fra jente til mor. <3

Jeg lurer også på hvordan det gikk med kjoleprøving?:happy:

Jeg har funnet drømmekjolen for å si det sånn :D men fikk ikke lov å ta bilder før jeg har bestilt kjolen. Og jeg må nok vente til mai, siden kjolen koster litt :p

Fant bilde av kjolen på nett. Bare at den ser myyyye bedre ut på meg med litt former selvfølgelig :p
f116e7860879add6544b7f674fbb0e3f.jpg

Vi hadde opprinnelig tenkt sommern 2018, men vi får se hvordan ting blir framover :) Når skal dere gifte dere?

Ja ser den! Vi hadde satt datoen 18.08.18, booket lokale osv. Men så vant vi en konkurranse da, med mange forskjellige gavekort på egentlig alt vi trenger til bryllupet. Men det må da bli på vinterhalvåret. Så nå vi tenker april eller oktober 2018. Også er jo det også greit å vite når jeg blir gravid egentlig :p skulle jo gått an å planlegge det litt lettere :p Hehe

Ja ser den! Vi hadde satt datoen 18.08.18, booket lokale osv. Men så vant vi en konkurranse da, med mange forskjellige gavekort på egentlig alt vi trenger til bryllupet. Men det må da bli på vinterhalvåret. Så nå vi tenker april eller oktober 2018. Også er jo det også greit å vite når jeg blir gravid egentlig :p skulle jo gått an å planlegge det litt lettere :p Hehe
Åja, sånn :) Men vinterhalvåret er jo en fin tid å gifte seg på det også! Hoho, skulle gjerne ha kunne planlagt nøyaktig jeg skulle ha blitt gravid:p Håper det ikke tar så lang tid. Det hadde liksom vært litt lettere i forhold til planlegging av bryllup og i det hele. Føler liksom alt er litt på vent nå om dagen

Åja, sånn :) Men vinterhalvåret er jo en fin tid å gifte seg på det også! Hoho, skulle gjerne ha kunne planlagt nøyaktig jeg skulle ha blitt gravid:p Håper det ikke tar så lang tid. Det hadde liksom vært litt lettere i forhold til planlegging av bryllup og i det hele. Føler liksom alt er litt på vent nå om dagen

Ja det blir utrolig bra :) nå er jeg supergiret! :D
Ja, det føler jeg også. Hvis jeg hadde vært gravid nå så hadde det passet veldig bra ift bryllupet :p jeg tenker at vi bestemmer oss for ny dato etter jeg vet hva resultatet av denne pp'en blir :)

Den var fiiin [emoji173] så morsomt med planlegging av bryllup! Det er nok enda noen år til vi kommer inn på det [emoji14]

Back
Topp