Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Behøver ingen streksyn. Blenda.
Litt irriterende[emoji37][emoji23]
Håper tempen er feil! Når er IKM?
Ikm er ikke før på tirsdag eller onsdag![]()
Hvordan gikk det med kjoleprøving?
Da er det fremdeles masse håp, da![]()
Jeg lurer også på hvordan det gikk med kjoleprøving?![]()
Aiaiai, for en fantastisk kjole!Fant bilde av kjolen på nett. Bare at den ser myyyye bedre ut på meg med litt former selvfølgelig![]()

NyydeligFant bilde av kjolen på nett. Bare at den ser myyyye bedre ut på meg med litt former selvfølgelig![]()

Fant bilde av kjolen på nett. Bare at den ser myyyye bedre ut på meg med litt former selvfølgelig![]()
NyydeligGleder meg til jeg skal finne min kjole!
![]()
Vi hadde opprinnelig tenkt sommern 2018, men vi får se hvordan ting blir framoverTakksåå gøy! Når skal du gifte deg??
Vi hadde opprinnelig tenkt sommern 2018, men vi får se hvordan ting blir framoverNår skal dere gifte dere?
Åja, sånnJa ser den! Vi hadde satt datoen 18.08.18, booket lokale osv. Men så vant vi en konkurranse da, med mange forskjellige gavekort på egentlig alt vi trenger til bryllupet. Men det må da bli på vinterhalvåret. Så nå vi tenker april eller oktober 2018. Også er jo det også greit å vite når jeg blir gravid egentligskulle jo gått an å planlegge det litt lettere
Hehe
Åja, sånnMen vinterhalvåret er jo en fin tid å gifte seg på det også! Hoho, skulle gjerne ha kunne planlagt nøyaktig jeg skulle ha blitt gravid
Håper det ikke tar så lang tid. Det hadde liksom vært litt lettere i forhold til planlegging av bryllup og i det hele. Føler liksom alt er litt på vent nå om dagen
Så nydelig! Åå nå savna jeg bryllupsplanlegging littFant bilde av kjolen på nett. Bare at den ser myyyye bedre ut på meg med litt former selvfølgelig![]()
gifta meg i sommer